Waar kom je vandaan?

Vanuit welk deel van Nederland ga je naar Australie?

  • Groningen

    Votes: 3 2.2%
  • Friesland

    Votes: 6 4.4%
  • Drente

    Votes: 1 0.7%
  • Overijssel

    Votes: 6 4.4%
  • Flevoland

    Votes: 6 4.4%
  • Noord-Holland

    Votes: 21 15.4%
  • Zuid-Holland

    Votes: 24 17.6%
  • Gelderland

    Votes: 9 6.6%
  • Utrecht

    Votes: 15 11.0%
  • Brabant

    Votes: 20 14.7%
  • Limburg

    Votes: 10 7.4%
  • Zeeland

    Votes: 4 2.9%
  • Wat nu uit Nederland weg ik ga lekker vauit Belgie!

    Votes: 11 8.1%

  • Total voters
    136
Wij vertrekken in 2008 (als alles door gaat) vanuit Rijswijk naar Queensland. Vermoedelijk in de buurt van Noosa.

Groetjes van Piet en Madeleine
 
[quote author=Brecht G link=topic=7438.msg96386#msg96386 date=1186428713]
hihi, An... bij mij idem dito. Van veel van die provincies had ik nog nooit gehoord  :lol:

Wij vertrekken vanuit Belgenlandje richting Oz...


Groetjes,
Brecht
[/quote]
Heet je brecht of vanuit brecht?
 
[quote author=tweety link=topic=7438.msg96438#msg96438 date=1186477052]
volgens mij woon ik bij jou om de hoek Chantal

Zou kunnen, ik weet niet hoe je tot deze conclusie kwam maar ik kom uit de Bilt.
[/quote]

Omdat toen het over die beurs in Nieuwegein ging je zei dat je precies aan de andere kant van Utrecht woonde ;) En ik woon in Utrecht Noord-Oost vandaar :)
 
[quote author=perthpete link=topic=7438.msg96463#msg96463 date=1186490641]
Van Brabant (Sprang-Capelle / Waalwijk) naar Perth
[/quote]

Ah, Wollek ;)
 
Omdat toen het over die beurs in Nieuwegein ging je zei dat je precies aan de andere kant van Utrecht woonde  En ik woon in Utrecht Noord-Oost vandaar

Je bent vandaag naar de panel arts geweest wat zei deze....dat je geheugen helemaal in orde is. Zelf wist ik niet eens dat ik dit gemeld had  :? en inderdaad noord-oost Utrecht is inderdaad bijna om de hoek.
 
Haha, nee, ik heb vandaag mijn dosis 0.1 Milisievert ontvangen ;) Oftewel de X-ray. Ik wilde eigenlijk de 20e naar de arts maar ik zag dat 7 sep alles bij de ASPC moet zijn dus ik denk er nu maar over de afspraak wat te vervroegen naar volgende week. Levert wel weer wat extra discussie op mijn werk op maar goed... dat moet dan maar :)

Overigens wel typisch; ik stond even met de mevrouw achter de balie bij de GG&GD te praten en ik vroeg of het nou de hele dag emigranten dag was en dat bleek inderdaad zo te zijn. Wat wel apart was was dat het grootste gedeelte van de mensen die daar langs komt allemaal naar Australie gaan; een enkeling naar Canada oid maar de meesten dus Ozzy.
 
wij komen uit Hilvarenbeek in het schone Brabant en hoopten eind dit jaar jaar Adelaide te gaan. Maar ik denk dat we onze verwachting hieromtrent even moeten bijstellen  :cry:

Louise
 
Vanuit Friesland (Drachten) naar Queensland ongeveer maart 2008 :up:

[quote author=Paht3 link=topic=7438.msg96470#msg96470 date=1186503024]
Denk zelf dat ze brechtje heet, Kan wel een meisje uit friesland die zo heet

[/quote]

Bedoel je toevallig Brechtje van Gerard die nu in WA wonen Paht3?
 
Leuk om te zien dat Drenthe vetgedrukt staat in de poll. 't Is dan ook de mooiste provincie van Nederland :grin:.
 
Leuk om te zien dat Drenthe vetgedrukt staat in de poll. 't Is dan ook de mooiste provincie van Nederland .

Drenthe staat vetgedrukt omdat je hier zelf je keuze op hebt uitgebracht....tenminste bij mij staat utrecht vetgedrukt.
 
Uitgeest, Noord Holland.

Vroeger zei ik altijd "Ze zullen me hier dood weg moeten dragen."
Nu kan de procedure me niet snel genoeg gaan, ik ben er hier helemaal klaar mee :evil:

Bart
 
Ik heb wel gestemt maar mijn optie zit er niet bij dus heb een beetje vals moeten spelen :whisper:

IK  kom (eigenlijk van m'n vader en moeder :lol:) uit NL  OV  maar daar ben ik al sins 2002 weg :lol:  na eerst een paar jaar samen met m'n vriendin in Belgie te hebben gewoont ben ik van daaruit naar Madeira verhuist daar heb ik zo'n anderhalf jaar gezeten , daarna korte tijd op de Maladiven gezeten en nu weer terug in Belgie bij m'n vriendin :grin:  nu in afwachting van ons visum samen weg  :up: :up: :up:

Dat zal denk ik onze laaste verhuizing zijn denk ik toch :shock:

gr Bennie
 
[quote author=nico link=topic=7438.msg96524#msg96524 date=1186555501]
:thinking: Brugge - Damme (Bel)  :p
[/quote]

Elk jaar (half augustus) is er een toffe zwemwedstrijd van Damme naar Brugge met de Lamme Goedzak als 'aankomstlijn'. :smile: Ik ben al enkele jaren van de partij  Een beetje :eek:fftopic: maar wat reclame voor deze streek mag ook  :smile:
 
Wij komen uit Lelystad en hopen zomer 2008 naar Australie te kunnen gaan.

The Roosters,
Moon en Steef
 
Back
Top