Waar kom je vandaan?

Vanuit welk deel van Nederland ga je naar Australie?

  • Groningen

    Votes: 3 2.2%
  • Friesland

    Votes: 6 4.4%
  • Drente

    Votes: 1 0.7%
  • Overijssel

    Votes: 6 4.4%
  • Flevoland

    Votes: 6 4.4%
  • Noord-Holland

    Votes: 21 15.4%
  • Zuid-Holland

    Votes: 24 17.6%
  • Gelderland

    Votes: 9 6.6%
  • Utrecht

    Votes: 15 11.0%
  • Brabant

    Votes: 20 14.7%
  • Limburg

    Votes: 10 7.4%
  • Zeeland

    Votes: 4 2.9%
  • Wat nu uit Nederland weg ik ga lekker vauit Belgie!

    Votes: 11 8.1%

  • Total voters
    136
Wij komen uit Sassenheim (Bollenstreek), zelf kom ik uit Hillegom en mijn man uit Haarlem, onze zoon is geboren in Sassenheim.
We hebben nog een tijdje in Hillegom gewoond en zijn toen naar Sassenheim verhuisd. Omdat we hier dichtbij de zee wonen en er ook veel te vinden zijn (Noordwijk, Zandvoort) willen we in Australie ook lekker dichtbij de zee wonen.
 
Wij vertrekken vanuit Soest naar Adelaide en omgeving.

Groetjes jovo
 
Last edited:
Mmmmm, geboren in Velsen, toen in Kerkrade gewoond, toen naar Ede, vandaar naar Schinnen, vandaar naar Puth, vandaar naar Maasticht, vandaar jaartje Oz, vandaar naar Lyon (fr), dan naar Perth, dan weer Lyon, en nu in Zonnig Perth......

Meeste tijd in Limburg voor de eerste kennismaking met Oz, dus dat heb ik maar gepolld....
 
[quote author=Inacar link=topic=7438.msg98615#msg98615 date=1188974566]
dan naar Perth, dan weer Lyon, en nu in Zonnig Perth......


[/quote]

toen je in perth zat voordat je weer terug naar Lyon ging.  Was het toen bewolkt perth?  :shock:
 
Tinus: eh nee, maar ik was gisteren zo blij dat de zon scheen, dat ik dat maar even erbij moest zetten!
 
Zag in een ander draadje de tip voor deze poll en ga die maar weer eens nieuw leven in roepen.

Bij deze, 1 stem extra voor Zuid Holland van een geboren en getogen Rotterdammer.

Sacha
 
Dan doen wij ook mee... Wij komen uit Zuid-Holland...allebei geboren in Rotterdam, wonen nu in het prachtige Spijkenisse.... maar Perth lijkt ons toch mooier dus hopelijk eind volgend jaar erheen!

Groeten,

Leon en Chantal
 
Ook maar even meedoen.......

Ik ben geboren in Pretoria (Zuid-Afrika), Gert-Jan is geboren in Leidschendam, Tim in Zoetermeer en Liza in Benthuizen. En daarvandaan vertrekken we dus op 3 januari 2009 naar Perth.

doei doei
 
Nou wij komen uit Guttecoven(Zuid Limburg) en hopen asap naar Sydney te verhuizen.
Maar waarschijnlijk ergens rond april/mei. :roll:

groetjes Jacky
 
Stem nr 100 is ook voor Zuid Holland.

Wij komen uit schiedam en we zijn hier al te lang.
 
Tsja, ik heb dus gestemd op Utrecht, waar we de laatste paar jaar hebben gewoond, maar daarvoor woonden we in Zuid Holland.
Heb ik dan goed gestemd?  :roll:
 
[quote author=kallie link=topic=7438.msg128363#msg128363 date=1227329261]
Tsja, ik heb dus gestemd op Utrecht, waar we de laatste paar jaar hebben gewoond, maar daarvoor woonden we in Zuid Holland.
Heb ik dan goed gestemd?  :roll:[/quote]

Lijkt mij prima! Maar dat is mijn mening als starter van dit topic  :up:
Ook ik heb voor Utrecht gekozen, woonde daar de laatste 8 jaar en daarvoor Gelderland.  Enne tenslotte maak je de keuze om te vertrekken vanuit je hedendaagse situatie en niet vanuit het verleden.......Maar eh ik denk ook niet dat je dit serieus bedoelde  :grin:
 
Wij komen uit Zwanenburg ( vlakbij Amsterdam) en wonen sinds januari dit jaar in Bangor (Sutherland Shire). :up:
 
Wij komen uit Leidschendam (na Delft) en de meeste mensen uit Zuid Holland die wij hier tegen komen, woonden binnen een straal van 10km, de meesten zelfs op loop afstand...

Het was heel leuk waar wij woonden..... :lol:

(en nee- niemand van hen kenden we in NL al)
 
Die kans is natuurlijk ook niet zo groot mammavark dat jullie al die mensen in een straal van 10 km niet kennen.

Neem nu bijv. een klein dorp in een van de noordelijke provinciën (m.u.v. Noord Holland). Als je daar in een straal van 10 km om het dorp gaat zitten is de kans dat je iemand kent gewoon veel groter. In een grote stad, waar je toch, IMHO, te dicht op elkaar gepakt zit, woon je dus met een veel meer mensen op een km2 dan in een dorp buitenaf....Ben 1 a 2 keer in Delft (voor Leidschendam :) ) geweest en vond het daar persoonlijk veel te opgekropt met zijn allen...
 
Dat zal ook wel de reden zijn dat er zoveel uit Zuid Holland naar Australië gaan: De ruimte!
 
[quote author=tweety link=topic=7438.msg128372#msg128372 date=1227355802]
[quote author=kallie link=topic=7438.msg128363#msg128363 date=1227329261]
Tsja, ik heb dus gestemd op Utrecht, waar we de laatste paar jaar hebben gewoond, maar daarvoor woonden we in Zuid Holland.
Heb ik dan goed gestemd?  :roll:[/quote]

Lijkt mij prima! Maar dat is mijn mening als starter van dit topic  :up:
Ook ik heb voor Utrecht gekozen, woonde daar de laatste 8 jaar en daarvoor Gelderland.  Enne tenslotte maak je de keuze om te vertrekken vanuit je hedendaagse situatie en niet vanuit het verleden.......Maar eh ik denk ook niet dat je dit serieus bedoelde  :grin:
[/quote]

Tsja vandaar waarschijnlijk die  :roll:  :wink:
 
Back
Top