Waar kom je vandaan?

Vanuit welk deel van Nederland ga je naar Australie?

  • Groningen

    Votes: 3 2.2%
  • Friesland

    Votes: 6 4.4%
  • Drente

    Votes: 1 0.7%
  • Overijssel

    Votes: 6 4.4%
  • Flevoland

    Votes: 6 4.4%
  • Noord-Holland

    Votes: 21 15.4%
  • Zuid-Holland

    Votes: 24 17.6%
  • Gelderland

    Votes: 9 6.6%
  • Utrecht

    Votes: 15 11.0%
  • Brabant

    Votes: 20 14.7%
  • Limburg

    Votes: 10 7.4%
  • Zeeland

    Votes: 4 2.9%
  • Wat nu uit Nederland weg ik ga lekker vauit Belgie!

    Votes: 11 8.1%

  • Total voters
    136
[quote author=tweety link=topic=7438.msg96528#msg96528 date=1186558041]
Leuk om te zien dat Drenthe vetgedrukt staat in de poll. 't Is dan ook de mooiste provincie van Nederland .

Drenthe staat vetgedrukt omdat je hier zelf je keuze op hebt uitgebracht....tenminste bij mij staat utrecht vetgedrukt.
[/quote]

LOL!  :grin:
 
[quote author=tweety link=topic=7438.msg97833#msg97833 date=1188071321]
Ik zie dat Utrecht vanaf het begin zijn koppositie heeft behouden.
[/quote]

Dan kan je je afvragen wat dat zegt over Utrecht ;)
 
He wat een leuke poll, persoonlijk ga ik van voorburg naar melbourne... Maar ik zat eigenlijk te denken is het ook niet leuk om een poll te doen over waar mensen naar toe gaan? of zijn gegaan? of is die al een keer eerder geweest.

Ik zie trouwens dat er best veel Melbourne tussen de reacties stonden, gezellig, Melbourne is natuurlijk ook een geweldige stad. In ieder geval weet ik dan dat er best een NL community daar zit als ik er eindelijk terecht kom.

Greetz,
Eric
 
Zijn wij de enige Amsterdamse/Almeerder die naar Brisbane vertrekken (mei 2008)?
Hij ( de Almeerder) heeft al jaren in Oz gewoond en ik, de andere helft, ben geboren in Delft uit Surinaamse ouders. Zijn er eigenlijk al Surinamers in Oz of ben ik no. 1?
:grin:
 
[quote author=tweety link=topic=7438.msg97876#msg97876 date=1188127864]
Even zoeken zo'n poll is er namelijk al.[/quote]
Voilà:
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=2850.0
 
[quote author=Selma link=topic=7438.msg97878#msg97878 date=1188131702]
Zijn wij de enige Amsterdamse/Almeerder die naar Brisbane vertrekken (mei 2008)?

:grin:
[/quote]

Nee hoor, Rob is Amsterdammer en ik ben Haagse, wij zijn geland in Brisbane maar we wonen er 1,5 uur vandaan.

Groetjes,
Jolanda  :up:
 
Vertrokken uit Noord-Holland, hebben altijd in de Zaanstreek gewoond. De laatste 2 jaar hebben we in Hoorn vertoefd voor we de grote oversteek gemaakt hebben.

Groetjes Lin
 
Ik zal vertrekken vanuit Oosterhout (noord brabant) en gaan settelen in Perth. De eeuwige vraag is natuurlijk wanneer, maar goed, met een vooruitzicht als leven met mijn vriend in Australië neem ik dat maar even voor lief.

groetjes marieke
 
Van Noord-Brabant naar Overijssel en van Overijssel naar Queensland. Waar precies in Queensland weten we nog niet, maar de kans is groot dat het Brisbane wordt.
 
Is er hier nu een duidelijk verband te zien aan het aantal mensen wat per provincie wegtrekt naar Australie en het inwoneraantal van deze provincie?

De westelijke provincies hebben meer inwoners en daardoor wellicht ook meer emigranten. Of hebben deze mensen toch meer last van de drukte dat ze richting Oz. willen?
 
[quote author=Maluka link=topic=7438.msg97993#msg97993 date=1188279265]
Of hebben deze mensen toch meer last van de drukte dat ze richting Oz. willen?
[/quote]

Wat ons betreft wel.
We wonen onder de aanvliegroute van de Polderbaan (theoretisch niet trouwens).
En zo'n 500 meter vanaf de A9, die we tegenwoordig de hele dag door kunnen beluisteren.
En elk stukje gras in de gemeente, wordt zo'n beetje aangemerkt als mogelijke bouwgrond!

Wij zien het hier in de toekomst alleen nog maar drukker gaan worden.
En daar hebben we helemaal geen zin in, we willen ruimte om ons heen en niet in de laatste plaats voor Boris.

Bart
 
Back
Top