Waar woon je of wat wordt je bestemming in Australia?

Waar woon je of wat wordt je bestemming in Australia?


  • Total voters
    75
Hmmm er staat bij mij nu een sterretje bij Cairns.. Die stond eerst bij 'weet ik nog niet'.. Dus nu lijkt het net alsof ik op Cairns heb gestemd.. Dan komt er een * bij toch? Maar ik ga helemaal niet naar Cairns verhuizen :p
 
Kromme software.... als je de sortering aanpast dan gaan de stemming naar de oude locatie :p (programmeertechnisch klopt het wel trouwens, je houdt een id en niet de tekst maar toch)
 
Ik slaap nog steeds, maar wat bedoel je nou precies met het sterretje, dat weer goed staat?
Als je in de pol een staat aanklikt dan staat er voor je zelf een sterretje voor de staat waar je voor gekozen hebt....toch?.

Cheers mate,

Jack>:D
 
Als je in de pol een staat aanklikt dan staat er voor je zelf een sterretje voor de staat waar je voor gekozen hebt....toch?.

Cheers mate,

Jack>:D
Ahaaaa dat sterretje, ja die ken ik....:)

Cheers buddy:))
 
Kan er voor degenen die wel willen, maar hoogst waarschijnlijk niet meer gaan, de optie 'Helaas nergens' bij?
 
Melbourne dus :))
Nope! Zo lang mijn telefoon nr begint met 03-54........ is het geen Melbourne :p

Maar ik zal wel weer eens last van dikke vingers gehad hebben (ipad) want mijn stem is naar Cairns gegaan. Nog erger ik kan het niet wijzigen.
 
Back
Top