Waar woon je of wat wordt je bestemming in Australia?

Waar woon je of wat wordt je bestemming in Australia?


  • Total voters
    75
We zijn verhuisd! We wonen nu (en hopelijk blijven we hier lang, want het bevalt me goed) lekker 3 minuten van het strand in Cape Paterson - VIC. Een half uurtje van Philip Island...

Fijn! En een erg mooie plek! Maar vraag me net als Hardcore of daar werk is?
 
Ach jongens, werk is overal! ligt er maar net aan hoe vuil je je handen wilt maken :D
Zoals ik al ergens anders zei: Mijn vriendin heeft in Wonthagi (de "stad" 5 minuten boven Cape P. een vaste job als OT gevonden. Ik ga er als laborant Histopathology weinig kunnen doen (alle histo-stalen worden naar Melbourne gestuurd), maar ik vind vast wel iets, en anders wordt ik een tijdje huisman en de ABN is trouwens ook al binnen, dus het gitarenbouwen kan weer terug opgepakt worden.

No Worries! Het leven is hier toch zo duur ook niet. 225 dollar in de week voor een 4 slaapkamer huisje op 3 minuten van het strand?! En de supermarkten (Safeway/Coles/Aldi/ en nog een paar voor mij onbekende merken) zijn even duur/goedkoop als in Belgie.
 
Tis al een oud draadje, maar ik denk wel een leuke om te zien wat nou uiteindelijk de meest populaire staat(stad) is. Bij deze a big BUMP :rolleyes::)
 
Al 6,5 jaar SA, alhoewel na een (winter)vakantie in QLD ik ook die aantrekkingskracht snap!
 
Back
Top