Yeah Tweety , ik had het gezien.Grappig zie dat jij ook in Cairns beland bent
Als je alle regios of plaatsen in Australia in de poll gaat vermelden word het wel een erg lange lijst. Tis gewoon om een idee te krijgen richting welke grote steden de forum leden heen gaan of al zitten. Dat hoeft dus niet perse in de stad zelf te zijn maar natuurlijk ook voor de area's around it.Woon je in de Gold Coast of Sunshine Coast vul je natuurlijk Brisbane inYeah Tweety , ik had het gezien.
This bloody poll isn't working right.
Where is "Sunshine coast"?.
Gold coast......Broome.....Alice spring ( you never know where you up to).
Zit wat in.Ik denk dat het punt is dat niet iederen naar een grote stad gaat/wil. Waar hoort Byron Bay bijvoorbeeld? Of Karatha, of Broom? Broken Hill? Alice Springs? Als je het dan gewoon per state/territory doet (wat je feitelijk al deed op basis van de capitals voordat Cairns toegevoegd werd), dan bereik je hetzelfde maar is er geen verwarring.
Helemaal goed. Zwerver, thanks for thatUhh, waarom passen we deze poll niet gewoon aan dan?
Zo dus?
Nou denk het niet, ik vind het wel gebakken zomoet je alleen nog wel alle 'anders / geen idee aanpassen' (zie de comments )
Very cool....willen ook niet iedereen laten weten waar we precies wonen.Uhh, waarom passen we deze poll niet gewoon aan dan?
Zo dus?
Hebben ze dan ook al een bounty hunter achter je aan gestuurd Jack?
You fool......Damn ik was te laat met mijn plaatje
Gewoon doodknuppelen.Hmmm Jack heeft wel gelijk in zijn laatste comment! Heb zelf slechte ervaringen met een aantal van zijn genoemde punten
Heb ik gedaan, maar hij was niet dood!