Waar woon je of wat wordt je bestemming in Australia?

Waar woon je of wat wordt je bestemming in Australia?


  • Total voters
    75
Grappig zie dat jij ook in Cairns beland bent :D
Yeah Tweety , ik had het gezien.
This bloody poll isn't working right.:D

Where is "Sunshine coast"?.
Gold coast......Broome.....Alice spring ( you never know where you up to).

Cheers folks,

Jack>:D
 
Yeah Tweety , ik had het gezien.
This bloody poll isn't working right.:D

Where is "Sunshine coast"?.
Gold coast......Broome.....Alice spring ( you never know where you up to).
Als je alle regios of plaatsen in Australia in de poll gaat vermelden word het wel een erg lange lijst.:confused: Tis gewoon om een idee te krijgen richting welke grote steden de forum leden heen gaan of al zitten. Dat hoeft dus niet perse in de stad zelf te zijn maar natuurlijk ook voor de area's around it.Woon je in de Gold Coast of Sunshine Coast vul je natuurlijk Brisbane in:rolleyes:
 
Ik denk dat het punt is dat niet iederen naar een grote stad gaat/wil. Waar hoort Byron Bay bijvoorbeeld? Of Karatha, of Broom? Broken Hill? Alice Springs? Als je het dan gewoon per state/territory doet (wat je feitelijk al deed op basis van de capitals voordat Cairns toegevoegd werd), dan bereik je hetzelfde maar is er geen verwarring.
 
Ik woon naar Australische maatstaven 'in de buurt van Adelaide', dus daarop gestemd.

Maar dat 'in de buurt' ligt wel 400km verderop :) Whyalla om precies te zijn, op het Eyre Peninsula.
 
Ik denk dat het punt is dat niet iederen naar een grote stad gaat/wil. Waar hoort Byron Bay bijvoorbeeld? Of Karatha, of Broom? Broken Hill? Alice Springs? Als je het dan gewoon per state/territory doet (wat je feitelijk al deed op basis van de capitals voordat Cairns toegevoegd werd), dan bereik je hetzelfde maar is er geen verwarring.
Zit wat in.

Ik heb Lost verzocht om dit draadje te sluiten. Ik kan dan een nieuwe poll aanmaken met bv de staten erin vernoemd. Dat zal dan wat duidelijker zijn.
 
Uhh, waarom passen we deze poll niet gewoon aan dan? ;)

Zo dus?
Very cool....willen ook niet iedereen laten weten waar we precies wonen.
Anders waren we wel in NL gebleven , sommige zijn op de vlucht ...zoals ik , wanted $50.000
Weten iedereen waar je precies woont dan staan ze ineens op de stoep voor een bak koffie en dat gaat niet .........want ik drink geen koffie.:confused:
Of staat ineens een backpacker op je stoep......
Al die looney tics (Gwen) kun je maar beter voorkomen.

Wat wilde ik eigenlijk zeggen???............

Oja , Well done Mr Zwerver....:up: Mooi topic M5.

Jack>:D
 
Hebben ze dan ook al een bounty hunter achter je aan gestuurd Jack? :)

3758-301.jpg
 
Hebben ze dan ook al een bounty hunter achter je aan gestuurd Jack? :)


Ja, in Darwin.
Die word vermist.
Moet Jack ook niet storen tijdens het vissen in Croc gebied.

Cheers,

Jack>:D
Ps; tijdens het vissen mag niemand me storen ook niet die griet op foto.
Fishing is serious business......
 
  • Like
Reactions: M5
Hmmm Jack heeft wel gelijk in zijn laatste comment! Heb zelf slechte ervaringen met een aantal van zijn genoemde punten:confused:
 
Bounty hunter missing in Darwin
Last seen on the Alligator river NT - Darwin , May-2010

imagesCAHE1ZJJ.jpg
 
  • Like
Reactions: M5
Back
Top