Waarheen in NSW

wij gaan ten zuiden v sydney wonen in menai, in de vallei en de kaktoes zitten op je tuinhek en eten uit je hand, een ruim half uut v sydney centrum, ideaal.

het gebied heet  sutherland shire en wordt gescheiden door de george river
 
Klinkt heel mooi waar je nu woont Lizzy.
Die kakatoe's, geweldig! Alleen , waar ik nu aan denk, zijn die beesten niet heel vroeg al actief, dat ze je s'morgens vroeg al wakker krijsen  :yawn: ? Want herrie maken, da kunnen ze ook heel goed  :-(
 
hahaha, jaaaa, die vogels kunnen wel herrie maken, maar beter dan een krijsende buurvrouw tegen haar man hahaha.

Of net zo erg; wakker van de wekker van de buren, en dan hoor je het regenen en onweren gheghe! Ik zeg; australia here we come  :wink:

En woont er nou echt niemand in de omgeving van Manly/Freshwater?

Wat jammer  :cry:...
 
[quote author=amity link=topic=8160.msg143404#msg143404 date=1247845538]
Of net zo erg; wakker van de wekker van de buren, en dan hoor je het regenen en onweren gheghe!
[/quote]

uhmm telt wakker door de muziek van de buren ook..  :lol:
 
[quote author=alieNL link=topic=8160.msg143408#msg143408 date=1247849308]
[quote author=amity link=topic=8160.msg143404#msg143404 date=1247845538]
Of net zo erg; wakker van de wekker van de buren, en dan hoor je het regenen en onweren gheghe!
[/quote]

uhmm telt wakker door de muziek van de buren ook..  :lol:
[/quote]

Ja :shock:
 
[quote author=amity link=topic=8160.msg143466#msg143466 date=1247932095]
[quote author=alieNL link=topic=8160.msg143408#msg143408 date=1247849308]
[quote author=amity link=topic=8160.msg143404#msg143404 date=1247845538]
Of net zo erg; wakker van de wekker van de buren, en dan hoor je het regenen en onweren gheghe!
[/quote]

uhmm telt wakker door de muziek van de buren ook..  :lol:
[/quote]

Ja :shock:
[/quote]

Helaas wel ja, de CD van Milow, Marco Borsato, Michael Jackson, Celine Dion en nog wat rap artiesten ken ik letterlijk uit mijn hoofd (je kunt altijd gerust meezingen..). Helaas wat weinig variatie... Je kunt er helaas weinig aan doen. Het had qua muziek soort erger gekunt maar als ik vakantie heb of een dag vrij ben dan heb ik niet altijd zin om heel vroeg mijn bed uit te komen, en slapen lukt dan echt niet meer hoor.
 
wat leuk , ik zit dit topic nog eens door te lezen, wat is er al veel gebeurd sindsdien.

We hebben het ontzettend naar ons zin in Menai, we zijn hier gaan zoeken op aanraden van Robijntje , wat inmiddels mijn aller aller beste vriendin is.

we worden idd geregeld wakker gekrijsd en er is niks leukers dan dat, dan doe ik mijn gordijnen open , zie ik verderop de vallei liggen en geniet van alle dieren geluiden.

het is allemaal heel erg vervelend .................. dat we dit niet jaren eerder hebben gedaan.
 
Even heel off topic..
Maar hoe doen jullie op die manier quoten!?
Op het vorige forum pakte hij meteen het hele bericht als je quote.. maar nu pakt hij alleen hetgene wat iemand onder de quote heeft geschreven..
Ik heb geen idee hoe jullie wel heel de berichten zo gequote krijgen..
Please help
 


OFX
Back
Top