Wachttijd voor MODL-ers

Conclussie ,........DIMA werkt zijn datum op internet niet tijdig bij.....
1 keer in de 2 A 3 maanden.............

Greetings,

Jack :evil:
 
Merk nu de tijd van behandeling dichterbij komt het wachten langer lijkt te duren......09-08-06 ingediend.....nog twee maandjes te gaan!!!!!

Beetje off-topic:

Ik denk dat het komt omdat je aan niets nieuws meer begint. Draadloos internet.....mwah laat maar zitten. Nieuwe baan....mwah laat maar, we gaan toch bijna weg......auto dondert zo langzamerhand bijna uit elkaar. Laatste grote beurt, afgelopen zomer, kreeg ik een hele waslijst op wat er allemaal "aan zat te komen"....."doe maar al het noodzakelijke puntjes, want we gaan toch bijna weg....." No ff wreed investeren in winterkleren dit seizoen.....laten we maar niet doen, hebben we daar toch niet nodig.... :grin:

Op mijn werk weet ook al iedereen dat we gaan....alle cursusjes en opleidingen gaan dus niet meer door, langlopende projecten worden al aan anderen toebedeeld......en ik moet zeggen dat ook ikzelf niet meer vooruit te branden ben.......

Wil ook supergraag en al bijna 2 jaar een mooi nieuw surfplankje kopen (voor de kenners JP = Australisch)......doe ik dus ook maar niet hier in NL...surf daarom wel al 5 jaar op old-school bagger (tigaatje aan 1999 oid)

DUS laat maar zo snel mogelijk doorkomen die stempel....kunnen we eindelijk vertrekken.

Gr Frank
 
[quote author=Frank100 link=topic=4791.msg77089#msg77089 date=1166270019]
Merk nu de tijd van behandeling dichterbij komt het wachten langer lijkt te duren......09-08-06 ingediend.....nog twee maandjes [size=11pt]MAX.[/size]te gaan!!!!! [/quote]

[quote author=Frank100 link=topic=4791.msg77089#msg77089 date=1166270019]
Ik denk dat het komt omdat je aan niets nieuws meer begint. Draadloos internet.....mwah laat maar zitten. Nieuwe baan....mwah laat maar, we gaan toch bijna weg......auto dondert zo langzamerhand bijna uit elkaar. Laatste grote beurt, afgelopen zomer, kreeg ik een hele waslijst op wat er allemaal "aan zat te komen"....."doe maar al het noodzakelijke puntjes, want we gaan toch bijna weg....." No ff wreed investeren in winterkleren dit seizoen.....laten we maar niet doen, hebben we daar toch niet nodig.... :grin:

Op mijn werk weet ook al iedereen dat we gaan....alle cursusjes en opleidingen gaan dus niet meer door, langlopende projecten worden al aan anderen toebedeeld......en ik moet zeggen dat ook ikzelf niet meer vooruit te branden ben.......

DUS laat maar zo snel mogelijk doorkomen die stempel....kunnen we eindelijk vertrekken.

Gr Frank[/quote]

Ben jij een kloon van me?????
Het verhaal had ik ook kunnen schrijven.... :grin: :up:

Take care Frank we are almost there .....

Jack :evil:

ps; Wie weet nu de exacte datum...waar DIMA is...?????
 
ff anderhalve dag wachten dan kun je weer een nieuwe update vragen.
Ik dacht dat je gewoon wilde afwachten, Je had toch zoveel geduld jack :grin:

Iedere dinsdag kun je een leeg mailtje sturen naar aspc.processing@immi.gov.au en kun je lezen op welke datum ze zijn aangeland met behandelen zowel off als onshore en kun je ook vergelijken wat op dat moment sneller gaat SIR, STNI PR of andere en ook waar ze zijn met de ontvangstbevestigingen.
Je zult zien dat ze dan weer een inhaalsslag proberen te maken met aknowledgements dan weer met SIR daarna gaat het opeens weer sneller met STNI.
Conclusie is wel dat ze het steeds minder kunnen voorwerken.

Mariette
 
Ik sta zelf niet op de MODL list, maar ik hoop toch wel dat ze een beetje opschieten. Meer dan 9 maanden mag ik er niet over doen, want dan haal ik mn streefdatum niet (ivm 2 maanden opzegtermijn en ik spaar mn vakantie al op). Ik wil per 1 November opzeggen, dus dan moet ik voor eind augustus iets horen... Hmm, moet theoretisch gezien toch lang genoeg zijn  :|
 
[quote author=Jack link=topic=4791.msg77156#msg77156 date=1166349818]
Hier heb ik ook niet veel aan.... :cry:

Jack :evil:
[/quote]

Veel meer kun je nu eenmaal niet doen!

Wat ik wel weet is toen wij zaten te wachten op een aknowledgement het tenminste twee en halve maand duurde en nu nog maar anderhalve maand, maar ja daar heb jij nu natuurlijk niets meer aan! :lol:

Dus ik zal voor je duimen dat ze nu een inhaalslag gaan maken met de Skilled Independants :smile:

Mariette

PS maar je mag wel met ons ruilen, hoor! :roll:
 
[quote author=kallie link=topic=4791.msg77164#msg77164 date=1166371009]
Dus ik zal voor je duimen dat ze nu een inhaalslag gaan maken met de Skilled Independants :smile:

Mariette[/quote]

Thanks Mariette :up:

[quote author=kallie link=topic=4791.msg77164#msg77164 date=1166371009]

PS maar je mag wel met ons ruilen, hoor! :roll:[/quote]

:lol: :grin: :up: You know my answer dear Mariette
 
Yes, I know, thanks, but no thanks, you mean.

Soms kan een ongelukje heel veel geluk brengen. :p

Mariette
 
Er is iemand op britishexpats waarvan DIMA zijn/ haar aanvraag heeft ontvangen op 09-08-06 (zelfde datum als ik) en die heeft vandaag zijn CO toegekend gekregen!!!!! 136-MODL

Zal wel zeer uitzonderlijk zijn, maar ik hoop natuurlijk dat ze bij iedereen een paar maandjes vooruit lopen.....

Stel je toch eens voor........

Succes met wachten allemaal....Gr Frank
 
Wouw, je meent het, je zal maar net bij die 'happy few' horen.

Btw, ben ook op zoek gegaan, waar heb jij die thread gezien, dan?

Mariette
 
kwee niet of ik "mag" verwijzen naar andere forums (fora??, whatever), maar hier kan je het vinden:

http://britishexpats.com/forum/showthread.php?t=414236
 
Op austimeline.com was er weer een application date 18/08/2006 en nu al een CO
Dat is om precies te zijn 4 maanden en 3 dagen.
Volgens mij hebben ze gewoon per ongeluk een verkeerde stapel gepakt.
Jeetje, van een lucky few naar een lucky bunch.

En ik zie er nog een van 17 augustus, dat is 4 maanden en 4 dagen.
En alletwee Skilled Independent. Een accountant en een civil engineer, dus ook nog geen eens een medisch beroep.
Ben benieuwd welke CO dat is.
Een een SIR van 1 augustus, maar de SIR's gaan al een tijdje vrij snel.
Ik weet niet wie daar zo zit te klungelen, maar van mij mogen ze nog wel even verder gaan zo.

Mariette
 
Dus ze zijn nu met de maand Augustus bezig.

Als dit zo is dan word het zeer spannend.

Heeft iemand nog andere maanden zien vliegen :wink:

Jack :evil:
 
Well,

Ik hoop voor je dat jullie dossier nou net toevallig op die stapel ligt. :up:
Good on ya, mate!

Vier ik jullie feestje mee :grin:

Mariette
 
[quote author=kallie link=topic=4791.msg77412#msg77412 date=1166744573]
Well,

Ik hoop voor je dat jullie dossier nou net toevallig op die stapel ligt. :up:
Good on ya, mate!
Vier ik jullie feestje mee :grin:
Mariette[/quote]

niet alleen voor mij, hopend voor iedereen op dit forum,

Jack :evil:
 
Nog 1 dagje en we gaan knallend het nieuwjaar in...In Australia is het al bijna zover :up: :up: ...

Hopend gaat DIMA ook door met knallen..good for us.

Heeft iemand nog contact gehad met een migration agent waar Dima nu is..of van een andere (betrouwbare bron)  waar DIMA is on this moment.

Knal ze :?

Jack :evil:
 
[size=33pt]What...???[/size]  :cry2: :devil: :w00t: It can't be... :shocking: :hang: :hang: :drinking:

jack :evil:
 
Back
Top