Wanneer gaat (ging) wie

Rene-L

XPdite Sponsor
Ik ben nu al een tijdje bezig een Excel bestandje aan te maken met data van wanneer wie waar naartoe gaat/is gegaan, met nadruk op WANNEER. Ik moet soms door alle draadjes om dat uit zoeken. En dat vergt nogal wat tijd.

Wat mij nu leuk leek is een draadje te maken met informatie van (alle) forummers over wanneer zij gaan, maar ook wanneer zij zijn gegaan.
Op deze manier kunnen wij allemaal rekening houden (indien men dat leuk zou vinden) wanneer men iemand een goede reis toe kunnen wensen.

Ik hoop zo veel mogelijk antwoorden te kunnen vergaren.

Gr. Rene

Hi Rene,

29 november 2005 naar Kuala Lumpur

15 december 2005 naar Sydney.....! :lol:

Gr. Sab

[quote author=Ineke link=topic=2931.msg32845#msg32845 date=1130152034]
Ton en Ineke,
4 Dec 2005 weg,
[/quote]
Heb zo het idee dat jullie dan niet bij de volgende meeting (van 3 dec) aanwezig zullen zijn.
Jammer. :cry:

Rene

Hans vertrekt de eerste week van juli 2006 naar Melbourne en blijft daar vier weken (tot onze Marcel uit quarantaine is) en trekt nadien naar Alice Springs.
Ik voeg me de tweede week van Augustus 2006 bij hem!

Sara

[quote author=Rene-L link=topic=2931.msg32846#msg32846 date=1130152421]
[quote author=Ineke link=topic=2931.msg32845#msg32845 date=1130152034]
Ton en Ineke,
4 Dec 2005 weg,
[/quote]
Heb zo het idee dat jullie dan niet bij de volgende meeting (van 3 dec) aanwezig zullen zijn.
Jammer. :cry:

Rene
[/quote]

Vinden wij ook jammer,
maar we zit toch liever in het vliegtuig   :plane:

Gr Ineke :wink: :wink:

nee, heb inmiddels wel (bijna) alles binnen.... Zit nog op papieren uit Londen te wachten... duurt allemaal maar....
ik durf pas te gaan bellen naar Berlijn als ik echt alles heb....

Als het lukt komende zomer op vakantie, o.a. stedentour.
Feb 2007 (als alles meezit) drie maanden stage, maar nog geen definitieve plek.
En wanneer wij definitief kunnen gaan, tja...dat duurt helaas nog wel even :cry:.
Houd jullie in iedergeval op de hoogte.

Gr. Mel

Wij gaan 11 decmber dit jaar 4 weken op vakantie voor het eerst naar Australië en willen volgend jaar september (2006) richting Brisbane gaan.

pascale en herman

op 18 november 2005 naar Berlijn (hopelijk terug naar huis MET visa)

in januari 2006 naar Sydney  :lol:

groetjes Mon

Ons oorspronkelijke plan was om in feb./mrt. 2006 richting Brisbane te vertrekken, maar toen werd ik zwanger!

Voorlopig hebben we dus even andere prioriteiten (ons kind kan elk moment geboren worden)!  :baby:

In principe gaan we gewoon door met de aanvraag (we hoeven alleen de medicals nog te doen), alleen zullen we nu denk ik op zijn vroegst pas eind volgend jaar die kant op gaan.

groetjes,
Hillegien

Bij deze dan alvast van harte gefeliciteerd :congrats:

:dance: :happysun: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :clap2: :baby: :baby: :dancing: :doofywave: :doofywave: :happy:

Rene

Martijn en ik zijn in Brisbane sinds 7 maart 2005. We blijven voor iets van drie jaar. Dan zien we wel weer of we blijven, vertrekken of binnen Australie verhuizen.  :roll: Het is allemaal nogal open op het moment!

Gingen in '96 :wink: richting Brisbane en zitten er nog steeds :-D

Groetjes
Syl

p.s. Spannend Hillegien!!! Succes met de laatste loodjes!!!!

Back