Wanneer gaat (ging) wie

[quote author=njusha link=topic=2931.msg36935#msg36935 date=1132247647]
Neen ,ik zou graag willen naar Alice gaan ,maar mijn wederhelft is er niet voor  :cry: :cry: :cry:
Katja
[/quote]

Zie mijn antwoord in topic 'Ons enthousiasme voor een Ozzie staat'....  :wink:

Sara

Beetje laat maar toch,

Eric en Eva wonen per 3 oktober in Sydney na een maand door Mexico te hebben gereden.

:up:

Wij, Jeroen en Erna, zijn sinds 23 september in Oz. Zijn in Sydney, Nowra, Singleton, Tamworth, Lismore, Glass House Mountains, Rockhampton, Shute Harbour, Hughenden, Mount Isa, Alice Springs, Coober Pedy en Adelaide geweest (zie www.webbezoek.nl en ons topic in Laatste stand van zaken Erna en Jeroen).

We gaan ons settelen in Albury (voorlopig).

Groetjes,
Erna en Jeroen dus :-D

Nu kan ik eindelijk ook eens de info bijwerken....

Vertrek 10 januari 2006 (singapore airlines), dus vanaf 12 januari 2006 - Sydney!!!  :happysun:

Monique

[quote author=sharky link=topic=2931.msg38375#msg38375 date=1133209026]
4 januari gaan wij naar Melbourne
[/quote]

Hoi Sharky,

Met wie vliegen jullie?
Wij gaan zelf 7 januari naar Melbourne, maar onze katten vertrekken op 4 januari met Malaysian Airlines.
Goede reis alvast en veel succes met de voorbereidingen.

Groetjes,

Brit

Hoi Allen, zoals het er nu uit ziet krijg ik 06-01-2006 mijn visum en dan vertrekken we op

26 mei, ik met Singapore Airlines en katrina 10 minuten later met Malaysian Airlines. :-D

Groeten,
Koen

Katrina heeft een retour ticket, en ik een enkeltje....

Wanneer ik met de zelfde vlucht als Katrina gaat mee zou willen koste me dit €1540,-- terwijl ik nu voor slechts €739,-- vlieg. De reden dat het inverhouding tot de aanbiedingen nog duur is is omdat we nu op zeker op de zelfde dag vertrekken en ongeveer gelijk aankomen. :)

Zodoende.... :-D

Oh Rene nog iets... ER ZIJN GEEN DOMME VRAGEN.... alleen DOMME ANTWOORDEN.... :evil: :up: :-D

[quote author=Koengaroo link=topic=2931.msg39872#msg39872 date=1134120927]
Oh Rene nog iets... ER ZIJN GEEN DOMME VRAGEN.... alleen DOMME ANTWOORDEN.... :evil: :up: :-D[/quote]

Ik stel geen domme vragen. Ik stel STOMME vragen!! :x :lol:

Maar..
Katrina heeft een retour ticket, en ik een enkeltje....

Gaat Katrina dan weer terug naar Nederland??

Rene

Wij vertrekken waarschijnlijk half mei 2006 naar Sydney.

Hebben nog geen vliegtickets geboekt, hopen in januari nog op een actie van Singapore Airlines...?????

Aukje en Dirk-Jan.

Hoi allemaal

Jaloers op die mensen die in januari al weg gaan. Veel plezier gewenst!
Wij zitten echt op de uitslag van het visum te wachten. Komt hoogwaarschijnlijk deze maand of volgende maand.
september 2004 IELTS
november papierwerk fysiotherapie
maart 2005 theorie examen in Brussel voor fysiotherapie
augustus 2005 praktijkexamen in Brisbane.
2 september aanvraag bij ASPC.

Als alles gaat zoals gehoopt dan gaan we in april naar australie, Brisbane toe. Huis staat in de verkoop nu en zo gauw we bericht hebben dan kunnen we baan opzeggen. Laat het gauw komen dat visum! Vervolgens gaan we eerst een half jaar relaxen en dan ergens werk zoeken.
groet Ingrid

Als alles volgens plan verloopt dan gaan we eind 2006- begin 2007 naar adelaide.
Maar verwacht geen tegenslagen dus.......

Groeten marcel,

Onze tickets liggen klaar voor 11 januari 2006 !!!!
Naar Melbourne(enkele reis)

Groetjes Irma en familie

2 jaar, 1 maand en 2 dagen na het tekenen van het contract met de consultant vliegen we op 5 april naar Perth.
M.vr.gr.
Perthpete

Gaat Katrina dan weer terug naar Nederland??

@Rene, je bent toch ook een boefje he.... Ja katrina komt nog weer terug naar nederland maar pas weer over een jaar of 2 a3 samen met mij. Op 26 mei maakt ze gebruik van de retour reis van haar ticket die ze in Oz heeft gekocht.  :up:

:gramps: Ik hoop dat ik het niet nog een keer hoef uit te leggen en dat het dit keer blijft hangen... :rotflmao:

Gr.Koen

Wij hebben op 3 april een afspraak in Berlijn en we hopen dat we het visum dan krijgen!!!

De vertrekdatum is zoals het er nu uit ziet juli 2006

Groetjes,

Albert en Jacquelien

Hartstikke Top Albert en Jacquelien, dat gaat helemaal goed komen  :up:

Suc6 en houd ons op de hoogte.  :-D

Gr.Koen

Volgens de laatste berichten vertrekt Hans op 3 juli en ik zes weken later....richting.... Alice Springs !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back