Wanneer gaat (ging) wie

Vertrokken op 19 januari 2004 richting Sydney, na twee maanden aangekomen in Adelaide en verblijf daar nog steeds. En voorlopig zal ik hier nog wel ff blijven. Ik verblijf hier nu op studenten-visum, maar heb vorige week een vast contract aangeboden gekregen (yes!), dus voorlopig krijg je me hier niet weg.

Cya,

Vin

Hey Rene, leuke topic is dit,

maar ehh, goed voorbeeld doet goed volgen, of zoiets...

:up:

I get the hint AJ; :oops:

De bedoeling is om met mijn pensioen (terug) te gaan. Mijn vrouw, Paula, kent Oz alleen van één vakantie van 6 weken. En van mijn verhalen.
Ze heeft haar hele familie hier, en die van mij zit dáár. Voor haar zal het dan wel een grote omschakeling zijn. Dus een (of twee) vakantie(s) zal er wel in zitten voor die tijd.

Mijn pensioen is officieel pas over 7 jaar, dus in 2012. Een hele tijd.

In de tussentijd zit ik me dus echt lekker te maken met al die voorbereidingen van iedereen. Toch kriebelt het enorm!!!

Voor mij is het geen probleem om daar heen te gaan; ik heb een Ozzie passport, en Paula kan mee met een Spouse visa.

Maar als ik een goede regeling kan treffen, of als de regering andere ideeën krijgt over het pre-pensioen of zo.........

Ik krijg wel het idee dat je op deze manier wel erg veel vrienden krijgt daar. :up:

Rene

Leuk idee, Rene.

* 26 november 19.30 uur A'dam --> 27 november 18.15 uur Singapore
* 29 november 21.10 uur S'pore--> 30 november  06.40 uur Brisbane

groetjes

Nog niet geboekt maar 't plan is om op 31 december 2005 te vliegen via Singapore naar Perth.  Mijn man is 10 dagen geleden gegaan en heeft sinds vandaag een baan (kon gelijk beginnen)  :-D

[quote author=Seamic link=topic=2931.msg33129#msg33129 date=1130241719]
Nog niet geboekt maar 't plan is om op 31 december 2005 te vliegen via Singapore naar Perth.  Mijn man is 10 dagen geleden gegaan en heeft sinds vandaag een baan (kon gelijk beginnen)  :-D
[/quote]

Leuk voor jullie. Maar hoe lang zijn jullie (ben jij) in Nederland geweest?
ik zelf ben in SA opgegroeid.
en
Mijn man komt uit Queensland
Kon hij dan alsnog de mijn bouw in als machine bestuurder??
Mijn man hoopt op werk in de mijnen (Pinjarra, Kwinana) kan alle zware machines besturen.

Is het laatste toch wel erg snel gegaan, of niet?? :up:

Rene

Wij moeten alles nog beginnen maar hopen eind volgend jaar (nov-dec 2006) of begin 2007  ons te kunnen vestigen in Victoria. En voor éénmaal zijn wij blij dat de tijd vliegt!
Groetjes

Onze bedoeling is om eind 2006 tussen MacKay en Cairns te gaan wonen. Of....als er goede joboffers zijn toch in de omgeving van Brisbane. We zullen wel zien.

Succes met laatste loodjes ook en een super gemakkelijke bevalling en leuke kraamtijd toegewenst  :) :).

groetjes Miranda

euhm.... ergens rond het najaar/winter van 2007. Volgend jaar begin september beginnen we weer opnieuw met alles :)

Hoi Annemiek,
Hoezo beginnen we opnieuw met alles? heb ik iets gemist? is het afgewezen bij jou?
Marina

Hoi Rene,

Sinds 23 september in St Kilda, Melbourne, met een visum tot ergens augustus 2009. We zien echter wel wat we gaan doen over een jaartje of tig....

Succes!
Robin

[quote author=marina link=topic=2931.msg33546#msg33546 date=1130413514]
Hoi Annemiek,
Hoezo beginnen we opnieuw met alles? heb ik iets gemist? is het afgewezen bij jou?
Marina
[/quote]

Kijk even in dit draadje, dan lees je het verhaal van Mark & Annemiek.
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=1071.0

Groetjes Lin

ah thanks lin!
Ik had hun draadje nog niet gevolgd, nu weet ik dus ook dat Annemiek en Maluka samen zijn.....
Ik was dus even in de war....  :thinking:

[quote author=marina link=topic=2931.msg33904#msg33904 date=1130607027]
Ik had hun draadje nog niet gevolgd, nu weet ik dus ook dat Annemiek en Maluka samen zijn.....
Ik was dus even in de war.... :thinking:
[/quote]

Tja, je hebt ook zoveel aan je hoofd :p.

yes singapore airlines,..... nintendo... extra voetruimte, erg begripvolle mensen....
3 x hoera

HOERA
HOERA
HOERA!!!!!

[quote author=marina link=topic=2931.msg33922#msg33922 date=1130621900]
yes singapore airlines,..... nintendo... extra voetruimte, erg begripvolle mensen....
[/quote]

En niet te vergeten de aller mooiste stewardessen!

Back