Wanneer gaat (ging) wie

Tsja, de jaartickets van Singapore Airlines waren wel errug duur, dus gaan we voor de tweede keer sinds 1994 weer met

Quantas

oooohhh, neeeej Annemiek!! verschrikkelijk....! Als het effe kan nooooit meer!
Maarja, het maakt ook allemaal niet uit... als je er maar komt, toch?  :up:

Rene-L - ik kom nog even terug op deze onderwerp.

Ik ga nog steeds (met kinderen) op 31 december naar Mandurah (of omgeving).  Mijn man kreeg een baan maar toen hij wilde beginnen was er al iemand op zijn plek (ze waren vergeten hem af te bellen  :x).  Hij is nu voor een paar maanden naar zijn familie in Queensland waar hij voor niets kan logeren en zijn broer kan helpen als vrachtwagen chaffeur (tijdelijk), als wij komen dan vliegt hij weer terug.  Hij heeft zijn CV overal gelaten bij bedrijven en mijnen, nu maar afwachten.

Wij zijn nu bijna 8 jaar in nederland maar wilde toch terug voordat de kinderen hun middelbare school zou beginnen.

Wat las ik, ben je in South Australia opgegroeid, ik ook!!  Wij waren in 1958 richting Adelaide gegaan en hadden een boerderij vlakbij Two Wells - wij zijn in 1972 weer naar nederland teruggegaan (wat een omschakeling). 
Waar heb je gewoond en hoelang??  Wil je daar weer terug en ga je ergens anders naartoe?

@ Seamic

Woodside, Glenelg, Hindmarsh, >> Leger en diverse plaatsen in Oz >> terug in Nederland in 1975 en homesick ever since. I.d.d een behoorlijke omschakeling. Kan niet echt wennen aan de hokjes mentaliteit hier. Als je gewent bent met de instelling van "Wat kan je? (Oz style)" dan is de instelling van "Wat ben je (Ned. style)", moeilijk aan te leren. Klasse distinctie! Met het echelon hier in de bedrijf is dat duidelijk te merken (Hoezo beter? Mijn baas moet ook zijn broek naar beneden trekken als hij moet poepen!).

Waar naar toe??
Liefst Qld, en omgeving Cairns of anders tussen Brisbane en Cairns. Een vakantie daar zal e.e.a. duidelijk moeten maken. En die vakantie komt er aan over een jaar of zo!!! :up:

No 2 maanden voor jullie!! SENUWE!! Of nog niet?? Komt wel!! Of de tijd zal vliegen, of hij kruipt voorbij. Maar de tijd komt!!
Ik hoop dat het achterlaten van z'n CV je man toch spoedig een baan krijgt.

We blijven je volgen!!

Gr. Rene

Marina,

Nog steeds Mandurah of Rockingham!  Ik ben er nooit geweest dus ik wil ze allebei zien, mijn moeder gaat ook mee (wil eigen huis) en kent alleen Rockingham.  Lijkt mij erg leuk om misschien straks wat af te spreken.  Wij hebben twee kinderen van 12 en 10, ben denk ik een stuk ouder dan jij maar dat is geloof ik niet zo erg!

Rene-L,
Het lijkt wel of ik mijn man hoor praten - over bazen - "he puts on his pants the same way I do".  Hij had ook behoorlijk heimwee, trouwens ik ook.  Ik ken Glenelg heel goed, is wel behoorlijk veranderd in de jaren, het is nu een echt uitgaans plaats.  Succes met Queensland.

Wij vertrekken 30 December naar Brisbane.
Martijn begint op 9 Januari bij zijn nieuwe werkgever............
Als ons visum binnen is :lmao:

gr veer

Seamic,
Dat maakt toch niet uit??
Ik ben 28, mijn twee zonen 7 en 1 en mijn fiancee 44.
(van alle markten (lees leeftijden) zijn wij thuis haha
Inderdaad gezellig als we eens af kunnen spreken! Ik kom als alles mee wil zitten 16 december aan in Perth!!
Groetjes, en hopelijk tot dan!
Marina

Vertrek 30 november naar Sydney, blijf tot 4 december, vlieg dan door naar Darwin en begin maandag de 5e aan mijn nieuwe baan. En o ja, dan zie ik ook meteen ons nieuwe huis....spannend

Groetjes Ellen

Goed, plan is veranderd, maar plannen zijn gemaakt om gewijzigd te worden..... :up:

29 nov Kuala Lumpur
15 dec Sydney
28 jan Perth
6 feb beginnen met nieuwe baan......... :up:

Gr. Sab

[quote author=Sabien link=topic=2931.msg35307#msg35307 date=1131438015]
Goed, plan is veranderd, maar plannen zijn gemaakt om gewijzigd te worden..... :up:

29 nov Kuala Lumpur
15 dec Sydney
28 jan Perth
6 feb beginnen met nieuwe baan......... :up:

Gr. Sab
[/quote]

Dus, als ik het goed begrijp zit je in Kuala Lumpur voor, pakweg, 2 weken, dan 1 1/2 maand in Sydney, voordat je in Perth bent??
En in Perth een dikke week vakantie??

Wow, dat klink goed, zoals ik het boven formuleer!!

Rene

:up:

zal 2 dagen in Kuala Lumpur zijn, 3 dagen in Taman Negara tropisch regenwoud, dan door naar zuid thailand mijn beste vriendinnetje bezoeken (die daar 6 maanden engels les heeft gegeven in Thailand, Vietnam, Laos en Cambodja....)

Dan door naar sydney, kerst en oud en nieuw op het strand.......

In jan heel toevallig 2 dispuutgenoten van mij in Sydney (1 gaat een jaar reizen, de ander als onderdeel van huwelijksreis).........

Zou me bijna gaan vervelen die 2 maanden............NOT....... :-D

Gr. Sab

Gr.

Hoi Rene,

Ik vertrek rond februari 2006 naar Perth, m'n vriendin is Australische en woont er al. Ben nog op zoek naar een voordelig jaarticket en werk... We wonen in Menora, north Perth.

Greetz, Marielle

Dacht dat je Sarabaes lekker zat te maken met Alice Springs. Wordt het toch nog Qld.

Rene

Neen ,ik zou graag willen naar Alice gaan ,maar mijn wederhelft is er niet voor  :cry: :cry: :cry:
Katja

Back