Hm, ik zeg even: Ik denk dat het niet handig is. Misschien zijn er mensen die het hebben gedaan maar in de eerste plaats is het stopcontact anders dan in Nederland. Voltage is wel gelijk. Verder hangt er hier een afvoerslang uit de wasmachine die je weer boven een gootsteen moet hangen (waar het water uit loopt)
En tot slot moet je hem aansluiten aan een kraan, en of die hetzelfde is als in Nederland betwijfel ik ook. Ik heb mijn wasmachine hier gekocht, laten bezorgen en installeren, en ik moet zeggen dat gezien het aantal vierkante meters wat zo'n wasmachine inneemt en de prijs van een nieuwe machine het denk ik verstandiger is om hier een nieuwe te kopen.
Het kan zijn dat ik er naar zit maar het vervoeren van zo'n wasmachine, het formaat in m3 en het risico dat er iets mee gebeurt tijdens het transport zou ik je aanbevelen hem te verkopen en in Australie een nieuwe te kopen. Heb je ook weer garantie.
De wasmachine die ik heb gekocht in de niet zo goedkope winkel genaamt Myer kostte mij $ 689,= oftewel +/- 413 euro. Nou, hoeveel kost een verzekering + transport van weer een extra kubieke meter bij de verhuizer + de eventuele problemen die je ermee kan krijgen?