Wasmachine meenemen?

[quote author=IRENE2 link=topic=6940.msg90979#msg90979 date=1180042902]
Ben blij dat ik in ieder geval 1 persoon met haar pluis-probleem heb kunnen helpen :grin:[/quote]

[size=12pt]2[/size], Irene ...ik geef de crocs geen kippen meer maar voortaan konijn :up:

[quote author=IRENE2 link=topic=6940.msg90937#msg90937 date=1180005524]
Hallo,

Een paar weken geleden had ik de gouden tip gegeven om pluisjes tegen te gaan, maar.....MIJN POST IS WEER EENS VERWIJDERD!!!!!

Irene[/quote]

Wie zou dat nu gedaan hebben .......Sander :wink:

Jack :evil:
 
Over wasmachines... welk wasmiddel gebruiken jullie?
Wij gebruiken iets ecologisch (Earth's nogwat..) maar de was is niet altijd helemaal schoon! De eerste maanden gebruikten we ook een toploader bij iemand, maar inderdaad, pluisjes, onderbroeken die sneller stukgaan, witte vlekken (wasmiddel vermoed ik). Nu lenen we een frontloader van iemand tot die van ons toekomt met de container, maar moeilijke vlekken gaan er precies ook niet mee weg. Hebben ze hier ook apart wasmiddel voor gekleurd/witte was? Want dat heb ik precies nog niet gezien.
 
Ik kwam in Australie met 1 koffer kleding.. Nu woon ik in een Villa met 4 slaapkamers.
Ik zou zeggen NIET meenemen..
Zelf heb ik een wasmachine gekregen van mensen die ik hier heb leren kennen..
Daarbij komt dat je hier redelijk vaak verge collection hebt en mensen vaak een goede oudere wasmachine weggooien simpelweg omdat ze een nieuwe willen..
Waar ik ook veel gebruik van heb gemaakt is Gumtree. Daar kun je goede spullen voor weinig geld vinden!!
 
Back
Top