Kathleen
Well-Known Member
ik vond het noorden heel leuk rondom die bay's , umina beach, woy woy bay, hele mooie omgeving, alleen je kunt er alleen naar kijken , een flink stuk grond is er niet en heel veel huizen op palen, polehomes en dan heb je dus een terras en that;s it, dus dat valt denk ik af, of we moeten een mazzel hebben en toch een flink stuk vinden.
We vinden mac arthur gebied ook te gek, rondom Camden en ik denk dat dat het ook zo ongeveer we wordt, sydney is goed te doen en Wollongong ook, dit ivm de universiteit.
One can dream... LOL. Zou een huisje in Avalon helemaal niet slecht vinden Blijft bij dromen of toch commercieel orgaandonor worden, hahahaha.
Heb je ook gekeken bij Bowral? Was een tripje wat wij vanaf W'gong vaak deden. Reden waarom je voor W'gong Uni kiest? Zit nu te 'kijken' naar Thirroul en omgeving. Ken het nog van de vorige keer, vond het daar erg leuk, beetje surfersenclave... gezellig en toch redelijk dichtbij Sydney. Maar commute is hell, heb ik me laten vertellen.
Good luck met zoeken. Hou 'ons' op de hoogte, ik ben erg nieuwsgierig naar het hele proces. Misschien interessant nieuw draadje??
Cheers!
Kath