wat missen we in OZ het meest! buiten familie en vrienden

voor nederlanders die er nu al zijn en in de toekomst

  • pindakaas

    Votes: 3 6.8%
  • haring/lekkerbek

    Votes: 8 18.2%
  • oma's appeltaart

    Votes: 4 9.1%
  • talpa :)

    Votes: 3 6.8%
  • kroketten/frikandellen

    Votes: 17 38.6%
  • DROPJES!

    Votes: 9 20.5%

  • Total voters
    44
Om nogmaals terug te gaan naar het eten/drinken....... ik mis de ENIGE ECHTE CHOCOMEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb nu verschillende merken geprobeerd, maar NIETS haalt het bij de Nutricia Chocomel.......


Drama drama  :cry: :cry: :cry:




Cheers.... Ellen...
 
[quote author=Ellen link=topic=4363.msg57916#msg57916 date=1146367355]
Om nogmaals terug te gaan naar het eten/drinken....... ik mis de ENIGE ECHTE CHOCOMEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb nu verschillende merken geprobeerd, maar NIETS haalt het bij de Nutricia Chocomel.......

Drama drama  :cry: :cry: :cry:

Cheers.... Ellen...[/quote]

Er is nog altijd whisky ,Ellen  :-D

Jack :evil:
 
@Jack    "Er is nog altijd whisky ,Ellen"


Over alcohol heb ik helemaal niets te klagen hoor..... Ik geloof dat de Ozzies de alcohol hebben (uit)gevonden......
Jeetje...er is ALTIJD wel een reden om te drinken hier...

Heb trouwens wel een beetje vervanger voor chocomel gevonden...inderdaad MET alcohol... het drinkt in ieder geval net zo makkelijk weg.... Lang leve de "Cocksucking Cowboys" !!!!!

:wink:
 
@ Ireen: Ik zat net jullie foro's te bekijken en zag bij de foto's van de trip naar NL behoorlijk wat plaatjes van borden met friet en kroketten en eentje van pasta, de nood was wel hoog geloof ik :-D :-D
 
Jongens! In Sydney schijnt een snackbar te zitten van Nederlandse madam en die verkoopt: (trommel trommel trommel, tadaaaaaa tadaaaaa.....) jawel: kroketten, frikadellen, zuurkool met worst, bitterballen,  patatje oorlog, stroopwafels, hagelslag, speculaas... dussssss, gezien de statistieken kunnen we ons hart (straks) ophalen.
 
shi..., dacht eindelijk van die troep af te zijn, kinderen vertelt dat ze geen frituur in australie kennen alleen bbq
zitten we gewoon weer aan de kroketten  en frikadellen dalijk :|
 
Hee Wilbert, pasta? Die kan ik even niet meer plaatsen (verorberd zeker). Maar jaaaaa, die kroketten, bij de Bijenkorf, met m'n beste vriendin. En nou moet je weten dat ik tarwe niet verdraag, en al die kruimels op kroketten, ja, dat is natuurlijk tarwe! Maar ik moest en zou een kaaskroket. Dus ik heb er zelfs pijn voor geleden!!!  :-D

Maar, hier koop ik ze niet meer, beetje stom als je er ziek van wordt hè.

Ga ik toch nog even kijken waar die pasta was! (die moet dan toch wel tarwevrij zijn geweest!)

:)
 
[quote author=Ellen link=topic=4363.msg57927#msg57927 date=1146391392]
Lang leve de "Cocksucking Cowboys" !!!!!
[/quote]

Oh, je hebt die film ook gezien, Brokeback Mountain?  :lol:
 
Ohhhhhhhh........ LOL........ Ja, vind je het geen geweldige foto? Hihi... aanbieding; van 1.65 voor.... jawel.... 1.65....
 
Back
Top