wat missen we in OZ het meest! buiten familie en vrienden

voor nederlanders die er nu al zijn en in de toekomst

  • pindakaas

    Votes: 3 6.8%
  • haring/lekkerbek

    Votes: 8 18.2%
  • oma's appeltaart

    Votes: 4 9.1%
  • talpa :)

    Votes: 3 6.8%
  • kroketten/frikandellen

    Votes: 17 38.6%
  • DROPJES!

    Votes: 9 20.5%

  • Total voters
    44
Volgens mij wel, zoals kakadu national park bv,

Maar geen [size=12pt]Efteling[/size] Bosco,

Zonde toch :-D

Jack :evil:
 
Wij wonen vlak bij Dream World, Wet 'n Wild (enorm zwempark), Movie World en Sea World is allemaal hartstikke leuk.......maar de Efteling is echt uniek........dus nog even gaan voordat je deze kant op komt als je nu nog in Nederland zit  :up:

Syl
 
Hee Trude, nou weet ik nóg niet waar die toko zit? Ik heb wel zin in Maaslander!

En waar verhuis je naar toe? Blijf je wel bij ons in de buurt?

:)
Ireen.
 
Zeg Jack! Kakadu nat. park is geen pretpark hoor! Is een prachtig uniek natuurpark!!! Een ritje in het clownsfestival zit er niet in!
Luna park is ook leuk, schijnbaar een soort van supergrote kermis!
 
Sorry Ireen! Moest vandaag echt even veel werk verzetten en dan is het altijd 'veiliger' om het forum even te vermijden  :-D

Het is de FreshZone in Windsor op Newmarket Road. Dit is momenteel maar een paar minuten bij ons vandaan.

Wij gaan niet zo heel ver verhuizen hoor! Per 1 augustus gaan we naar Upper Mount Gravatt maar dat betekent dat we voor deze kaas al snel 25 minuten moeten rijden...
 
Oh, kijk 's aan, daar ben ik regelmatig in de buurt. Zal ik 's kijken!

En Upper Mount Gravatt, da's 20 minuten van ons rijden. Shop regelmatig in Garden City :)

Wat is de wereld toch klein hè!
 
[quote author=mariekske link=topic=4363.msg57215#msg57215 date=1145856790]
Zeg Jack! Kakadu nat. park is geen pretpark hoor! Is een prachtig uniek natuurpark!!! Een ritje in het clownsfestival zit er niet in!
Luna park is ook leuk, schijnbaar een soort van supergrote kermis![/quote]


Weet ik wel Marieske, maar zo'n park als Kakadu ....meer hoeft het voor mij niet te zijn.
Dan ben ik compleet in mijn element whooohooooo

see you,

Jack :evil:

[quote author=Bosco link=topic=4363.msg57196#msg57196 date=1145830058]
Geeft niet :-Djack[sup][/sup]ik kan zonder efteling :-D :-D :-D :-D[/quote]


Bosco,......SUP SUP, niet praten tijdens het drinken :-D :up:

Kidding :lol:

Jack :evil:
 
wat te denken van de keukenhof ?

:flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers:

:-D :-D :-D :-D :-D
 
[quote author=dick link=topic=4363.msg57300#msg57300 date=1145902507]
wat te denken van de keukenhof ?

:flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers: :flowers:

:-D :-D :-D :-D :-D[/quote]

Dick heeft wel directe opmerkingen ,

Maar ze zijn leuk,  :-D

Jack :evil:
 
De Efteling is best leuk, maar uit ervaring kan ik zeggen dat je beter op een grauwe dag kunt gaan aan het begin van het seizoen en dan liever doordeweeks.... Als je je al in zoveel bochten moet wringen om naar een pretpark te gaan..... Laat dan maar ;) En als je wel in de zomer op een zaterdag gaat... Dan heb je geluk als je 4 attracties hebt kunnen doen door de lange wachtrijen. Zelfde geldt voor Walibi World.

Dierentuinen zijn meer mijn ding :)
 
Pretparken is ook een goed idee op dagen als moederdag en vaderdag omdat 'iedereen' dan 'moet' voldoen aan de familieverplichtingen.

Erna
 
Nououou, .....afgelopen zaterdag zijn we naar de Efteling geweest en
het langste dat we hebben moeten wachten was 10 minuten.
Dus....je kan er geen peil op trekken... :) :)
 
OH leuk de Efteling! We zijn ook nog geweest voordat we naar hier vertrokken. En heb natuurlijk een foto van de meiden op de paddestoel gemaakt!

Groetjes Lin
 
De kleine op de kop van lange Jan zetten en dan wachten met foto's maken totdat hij omhoog gaat, dan heb je unieke foto's, eeeeeeeeuuuuhhm ja  :lol: :-D  :up:

Jack :evil:
 
de efteling, de laatste x veel wachten, irritatie door voordringende jeugd, nog meer door moeders die verontschuldigend zeggen: sorry hoor, mn kind staat verderop in de rij.
wel een prachtig park voor 27.50 euro p.p (x4 met 2 kinderen) en dan heb je geeneens 4 patatjes gekocht.
hoeveel is dat ook weer in guldens?
 
Ik vind persoonlijk de Efteling dus helemaal niet leuk....ben dan ook wel een beetje een thrillseeker en als je je dan in de Efteling kan vermaken met Vogelrock en de Python....dan gaat de lol er voor mij snel af...Dan vind ik Walibi World in Biddinghuizen persoonlijk leuker....maar vaker dan 1 keer per 2 jaar moet ik daar ook niet komen....
 
Pretparken mis ik helemaal niet. Heb meer dan genoeg pretpark gezien in mijn leven. Ik woonde een kilometer of 3 van het Ponypark in Slagharen en was daar vanaf mijn 6e tot en met mijn 15e zo'n beetje de hele zomer te vinden. Het Ponypark was vroeger echt alleen maar een Ponypark met een grote weide met pony's, een zwembad en een paar familieschommels en dat was het. In de loop der jaren werd het park uitgebreid :cry: met allerlei attracties zoals zweefmolens, draaimolens, reuzenrad, rups e.d. Het werd er steeds minder leuk want de pony's stonden steeds minder centraal in het park :cry: en inmiddels spelen ze volgens mij alleen nog een rol voor mensen die een huisje huren in het park. Die krijgen er gratis een pony bij voor de tijd dat ze huren.
Toen de pony's verdwenen, had ik zelf de puberteit bereikt en was het ponypark voor mij meer een jongenspark geworden :-D.

Nee, voor mij geen gemis aan pretparken hier in Oz. Alleen de dropjes, die mis ik erg. Heb net een flinke bestelling geplaatst bij boodschappenuitholland dus ik kan straks weer van mijn bielzen genieten :).

Erna
 
Back
Top