Wat te doen tegen slapeloze nachten?

Kan er echt niet op wachten Fea ;) Zie het alleen wel gebeuren dat ik de eerste paar nachten in Oz niet kan slapen, omdat ik niet kan geloven dat ik er dan eindelijk ben ;)
Dat ik teveel indrukken opdoe en dat niet kan verwerken ;) We zullen wel weer zien. Vanavond Valeriaan en hopelijk gaat het dan beter.
 
Met de meeste homeopatische middeltjes is het zo dat het pas na 1-2 weken werkt, ik heb de indruk dat het met valeriaan ook zo is. Misschien toch gewoon mee doorgaan zolang je je zo voelt? Zie maar, het is jouw lijf...

Heerlijk he, het je verheugen op het daar zijn :) Dat gaat dus ook weer beter nu.
Sterkte,
Fae
 
Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar heb er zoveel over gelezen, gezien en gehoord. We zijn er nu 3 jaar mee bezig en zo lang kijk ik al uit naar het moment wat we over 2.5 week mee gaan maken. Het is nog steeds wel onwerkelijk en ik merk wel dat er de laatste paar weken toch heel veel op je af komt. Dat zal er toch voor zorgen dat ik zo weinig slaap denk ik. Kan de rust niet vinden, voel me ontheemd en heb het idee dat ik zo langzamerhand met m'n ziel onder m'n arm loop. Ben eigenlijk wel benieuwd of er meer mensen zijn die dat gevoel hadden de laatste paar weken/dagen voor vertrek.
 
Bedoel jij nu dat jij gaat emigreren zonder dat je ooit in Australie geweest bent? Woah!

Ik herken je gevoel wel. Zo heb ik mij heel lang gevoeld toen ik terugkwam na een jaar en hier eigenlijk niet meer wilde zijn. Mijn hart lag daar. Het heeft jaren geduurd om weer helemaal hier en nu te zijn en tijdens het hele proces van het visum hink je toch ook op twee benen. Je leeft in twee werelden en dat voelt soms unheimlich. Ga ik wel of niet dit doen, aan, kopen etc +want+ we gaan toch weg. Ik kan mij voorstellen dat het nu nog erger wordt (wij gaan over twee maanden). Je neemt afscheid en hebt er nog niets voor terug. Er is heel veel te regelen. En je zult toch ook je banden met mensen en dingen hier houden. We gaan toch in mindere of meerdere mate in twee werelden leven denk ik. Ik ben soms nu echt licht in mijn hoofd, ik denk omdat mijn energie bijna letterlijk of zo een grote afstand verdeeld is. Je visualiseert je leven daar, regelt dingen voor daar (mentaal) en staat hier met beide beentjes en je hart/ziel onder de arm gedag te zeggen en bij veel dingen te denken: 'dit was voor het laatst'. Hoewel voor iedereen anders; emigreren is toch echt wel heftig. Verhuizen is een life event, reken voor verhuizen naar de andere kant van de wereld maar dubbel. En gelukkig doen wij dit vanuit 'nog beter willen', we vluchten niet, er is geen kommer, kwel, oorlog etc.
Hang in there, gelukkig komt er veel goeds voor terug.

Groet, Fae
 
Ik ben er nooit geweest, maar Maluka wel :) Hoe heb je dat al die tijd vol gehouden joh! Zo te lezen loop jij er al veeel langer mee rond dan de paar weken dat ik er nu last van heb.
 
Ach het is voor de grote droom, of wens eigenlijk die nu uitkomt. Wat mij echt een 'boost' gaf toen ik het even niet meer wist allemaal, was de Frangipani bloem ruiken in de vlindertuin bij Artis. Toen wist ik het weer deep down inside en was het helemaal goed. In zoiets als geur kan het dus zitten. Is ook een van de dingen die mij het hards in mijn hart tref als ik land in Australia: de geur van eucalyptus = thuis.  :happysun:
Anyway, ik vind het heldhaftig van je dat je zo een stap zet op basis van de ervaring van je partner, informatie en je lef. Cheers!

Fae
 
Geuren kunnen inderdaad veel met je doen :) Heb vannacht trouwens eindelijk lekker geslapen! Mijn schoonzus zei dat ze van primatour altijd zo slaperig wordt, dus wij bij de supermarkt primatour gekocht. Is een middeltje tegen reisziekte en ik werd er heerlijk slaperig van! Er zitten er 10 in een pakje, dus ik kan de komende 10 nachten goed slapen. Daarna duurt het helemaal niet lang meer voordat we weggaan, dus het zal allemaal wel goed komen :)
 
[quote author=krokkie link=topic=8126.msg108949#msg108949 date=1201189810]
Uh ik val na de sex altijd als een blok in slaap
[/quote]
kangarooandsheep.jpg

Nou daar zal dat schaap dan wel blij mee zijn :lol:
 
[quote author=Tekkel link=topic=8126.msg108953#msg108953 date=1201190560]
[quote author=krokkie link=topic=8126.msg108949#msg108949 date=1201189810]
Uh ik val na de sex altijd als een blok in slaap
[/quote]
kangarooandsheep.jpg

Nou daar zal dat schaap dan wel blij mee zijn :lol:
[/quote]
Ik weet het je ziet het bijna niet maar ik zit in dat schapenpak :grin: :lol: :up:
Jaja carnaval komt er weer aan

Groetjes kees
 
Back
Top