We gaan!!

[quote author=lizzyhas link=topic=9871.msg145093#msg145093 date=1250153683]
leuk je te lezen Maluk!!!!!

en nu weer aan het werk jij!!! :evil:
[/quote]

Aaaaaaaahhhhh, mag ik een a-tje achter mijn naam? :evil:
 
[quote author=jolanda b link=topic=9871.msg145106#msg145106 date=1250159736]
Lizzy, klik zijn wereld bolletje eens aan.
Leuk om te lezen  :up:

Jolanda
[/quote]
wowwwwwwwwwwwww, heb je dat zelf gemaakt,????

Ik ben onder de indruk!!!

dat ziet er geweldig uit

er zitten er hier een paar te zuchten dat ze ook aan de comp. willen , maar ik ga je zeker lezen, wat leuk zeg, thnx voor de tip,

je moet er geld voor vragen :lol:
 
Euhm..hebben we het over mijn (ons) wereldbolletje?

Dan moet ik eerlijk zeggen dat ik er bijna niets aan gedaan heb. Annemiek heeft de hele site gemaakt (met behulp van een gratis programma wat geleverd wordt bij een nieuwe Apple Macintosh). En in dat programma iWeb heb je gewoon een x aantal verschillende thema's zitten. Gratuit et pour noppe :)

Annemiek verzorgd altijd alle content. Ik ben niet zo typerig in die zin.

P.S. Ik vraag er ook geld voor wanneer ik een website moet bouwen. Maar dat is dan ook mijn werk :)
 
[quote author=Maluka link=topic=9871.msg145256#msg145256 date=1250460645]
Euhm..hebben we het over mijn (ons) wereldbolletje?

Dan moet ik eerlijk zeggen dat ik er bijna niets aan gedaan heb. Annemiek heeft de hele site gemaakt (met behulp van een gratis programma wat geleverd wordt bij een nieuwe Apple Macintosh). En in dat programma iWeb heb je gewoon een x aantal verschillende thema's zitten. Gratuit et pour noppe :)

Annemiek verzorgd altijd alle content. Ik ben niet zo typerig in die zin.

P.S. Ik vraag er ook geld voor wanneer ik een website moet bouwen. Maar dat is dan ook mijn werk :)
[/quote]



nee, ik had het tegen Jolanda, heb jij ook een wereldbolletje??????
 
[quote author=Maluka link=topic=9871.msg145256#msg145256 date=1250460645]
Euhm..hebben we het over mijn (ons) wereldbolletje?

Dan moet ik eerlijk zeggen dat ik er bijna niets aan gedaan heb. Annemiek heeft de hele site gemaakt (met behulp van een gratis programma wat geleverd wordt bij een nieuwe Apple Macintosh). En in dat programma iWeb heb je gewoon een x aantal verschillende thema's zitten. Gratuit et pour noppe :)

Annemiek verzorgd altijd alle content. Ik ben niet zo typerig in die zin.

P.S. Ik vraag er ook geld voor wanneer ik een website moet bouwen. Maar dat is dan ook mijn werk :)
[/quote]



jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jij hebt ook een werledbolletje!!!

wauw, das ook mooi, veel mooier allemaal wat ik brouw.

ik ga eens kijken of ik de tijd kan vinden om het ook zo te doen, is zo overzichtelijk!!!!
 
Back
Top