Ik zal maar even voor Annemiek antwoorden, want Annemiek is op dit moment op haar werk (ik overigens ook, maar ik werk vanuit huis
)..
Annemiek en ik wonen samen aan de noordkant van Brisbane (zie http://www.xpdite.net/leden/wie-woont-waar/) en DFO staat voor: Direct Factory Outlet.
En daar zijn allemaal (kleding-)winkels waar spullen in verkocht worden, die, meen ik, uit het assortiment worden gehaald en dus tegen dumpprijzen worden aangeboden...
Dus een shirt van bijv. Esprit die over de $100,- kost als het een nieuw model is, kost daar dan wellicht nog maar rond de $20,- (als het uit het assortiment gaat natuurlijk)....en dan nog zal Esprit op het shirt van $20,- verdienen....(hoezo je wordt afgezet, maar je wilt het niet weten
)
Euhm....volgens mij ligt het er wel aan welk abonnement je dan hebt van je huistelefoon. Wij hebben zelf het goedkoopste abonnement (puur omdat wij eigenlijk de telefoon alleen voor de ADSL verbinding gebruiken) en hebben daarom wel variabele belkosten....en interstate bellen is wel duurder dan dat je in dezelfde state blijft....
Ik heb even een rekening erbij gepakt en Annemiek heeft begin juli nog met een recruiter in Sydney gesproken en voor 5:13 minuut bellen moesten we $1.76 betalen....maar dat zal ook aan het soort abonnement liggen...(skype2skype is natuurlijk wel gratis)....dus check wel welk abonnement je hebt en wat de variabele kosten daarvan zijn....ik heb me er al niet al teveel in verdiept omdat wij beiden niet echt "bellers" zijn om te bellen....puur functioneel.....