WE HEBBEN ONS VISUM!!!!!!!!!!!!!!

Frank100

New Member
:up: :up: :up: :up: :up:

Vanochtend een mailtje gekregen van ASPC dat we ons visum hebben!!!!!!!......ik loop al de hele morgen te flippen en te bellen....allesjezus wat een heerlijk gevoel.

Onze acknowledgement stond op 09-08-06. Meds en PCC hebben we ge-frontload.......vandaag 16-01-06 ons skilled indendent visum in de pocket............wouwwwwwww, bestwel snel van DIMA nietwaar :up: :up:???

Dus paspoorten naar berlijn, huis in de verkoop, container regelen en gaaaaaaaaannnnn.....

Gr Frank
 
Sh.t he!

Gefeliciteerd, 9 augustus he, klopt ook helemaal niets van aspc.com.
Volgens de mail zijn ze nog steeds bij eind mei begin juni.

Alleen bij Austimeline.com zie je behoorlijke uitschieters.

Nou geniet nog maar ff en nog even doorzetten.

Mariette
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties, leuk......zit nog steeds te flippen, en werken.....hmmm komt er niet echt van vandaag......

@Kallie
Ik denk dat je de "eind mei begin juni" indicatie van ASPC moet zien als een soort sneeuwschuiver......alles wordt in ieder geval voor die tijd behandeld......of je glijdt er om wat voor rede dan ook (fout in je aanvraag, nog wat meer info vereist etc) net langs......Ik denk wel dat het qua tijd wel scheelt als je je meds en PCC frontload.....tenminste ik heb zo 's een beetje rond gesnuffeld op xpdite, austimeline, http://www.be-forum.co.uk/clippies.htm en british expats, maar ik bespeur toch dat de meeste mensen die frontloaden eerder hun visum krijgen.....het mag eigenlijk niet maar je blijft ongestraft, sterker nog, volgens mijn wordt je beloond!!!!!


Tja vergeef me....tis allemaal makkelijk lullen nu....ik hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn!!!!

Gr Frank
 
Het zij je gegund, hoor!
En onze beurt komt ook nog wel.

Waar ik je niet in benijd is dat je er toch even flink tegenaan moet.
Want die laatste loodjes moeten toch maar mooi gedaan worden.
(Helaas geldt dat straks natuurlijk ook voor ons.)
Voor ons is het maar net de vraag ivm de teruggestuurde file 15-08 of 23-11

Mariette
 
he Frank,

Wat ik me nu al een tijdje afvraag, ook al heeft het totaal geen belang, hoor!

Hoe laat op de dag of nacht krijg je nu zo'n berichtje binnen.

Dan hoef ik niet 24 uur per dag te kijken :grin:
 
Gefeliciteerd  :up:

Wat een heerlijk gevoel hé.
Wij hebben sinds gister ons paspoort binnen, en ik kan er wel in blijven kijken.

Onze aanvraag was trouwens van 27 juni.

Groetjes van Jolanda
 
[quote author=Frank100 link=topic=6353.msg78967#msg78967 date=1168946262]
:up: :up: :up: :up: :up:


Onze acknowledgement stond op 09-08-06. Meds en PCC hebben we ge-frontload.......vandaag 16-01-06 ons skilled indendent visum in de pocket............[/quote]

[quote author=rob en jolanda link=topic=6353.msg78995#msg78995 date=1168960023]
Wij hebben sinds gister ons paspoort binnen,
Onze aanvraag was trouwens van 27 juni.[/quote]

[size=16pt]Great news[/size], dit is HET news waar je lang op zat te wachten, ben zeer blij voor je Frank en je familie en ook voor Rob en Jolanda :up: :up: :up: :up: :up:

Voor mij word het zeer spannend, ook ik heb alles gefrontload.....come on met die 14 Augustus ik ben er helemaal klaar voor.

ps;Kallie,  kijk niet teveel naar teveel naar de DIMA site, kijk naar deze site waar de people zijn visums krijgen...dan weet je hoever ze zijn..

Great news guys....

Jack :evil:
 
van harte gefeliciteerd met het visum.
nu veel plezier met de rest van de voorbereidingen, maar dat zal wel goed komen.
:up: :p :lol: :grin:

groeten,

Hein
 
Fantastisch nieuws!!Gefeliciteerd en veel plezier en succes toegewenst met de rest van de voorpret voor vertrek!! :happysun:
 
Van harte Frank,

Ik zie je wel verschijnen over enkele maanden.
Suc6 met de verkoop.
 
Hi Frank (en familie) !

Van Harte hoor !  :flowers:

Echt gaaf dat het visum binnen is !  :up:

Zelf heb ik mijn aanvraag op 14 december 2006 ingestuurd en ook ik heb gefrontload. Nu ben ik benieuwd hoe snel jij een case officer en filenumber hebt toegekend gekregen nadat je de aanvraag had ingestuurd. Kun je je dat nog herinneren?  :thinking:

Veel succes met het georganiseer! Geniet er maar van !

Groetjes,

Ingrid  :cool:
 
Back
Top