WE HEBBEN ONS VISUM!!!!!!!!!!!!!!

He Frank,

Hier heb je het voor gedaan , voor dit gevoel en nog even (1 Mei) en je ziet het met je eigen ogen.

Ik heb zo'n beetje alles al geregeld, kan in principe binnen enkele dagen weg...

Keep on rolling .....    :up:

Jack :evil:
 
Kallie, als ik me goed herinner was ons bericht toendertijd op ZONDAG middag verstuurd vanuit Australie. Ik vrees dus dat je toch dag en nacht zou moeten blijven kijken ;-) (Of gewoon elke dag één keer natuurlijk).
 
:grin:  :grin:  :lol:  :grin: JAJA JA, maak ons nog gekker....  :p

Die ouwe pc van me, daar komt onderhand rook uit....

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=6353.msg79428#msg79428 date=1169371895]
:grin:  :grin:  :lol:  :grin: JAJA JA, maak ons nog gekker....  :p

Die ouwe pc van me, daar komt onderhand rook uit....

Jack :evil:
[/quote]

Een goede smoes om straks een nieuwe te kopen Jack.
 
[quote author=Frank100 link=topic=6353.msg79102#msg79102 date=1169032256]
@ Aussielover:

Check http://www.austimeline.com/aus/displayApp.jsp?id=3888 , dat ben ik. Zie je mijn hele timeline.
Ik heb hem dus 03-08-06 vanuit Nederland verstuurd, en ik ontving mijn ackn. op 16-10-2006 (2 maanden en 13 dagen).

Hoop dat je er wat aan hebt!!

Gr Frank
[/quote]

Hi Frank!

Ik heb vandaag 25-01-2007 om 10:33 mijn tijd de email met letter of acknowledgement ontvangen !  :happy:
Dus mijn aanvraag heb ik de 14de December 2006 per koerier verstuurd en was de 15de aangekomen en nu al de officiele bevestiging ! Dat valt me echt mee! Had ik niet verwacht ! Ik lees idd dat men nu (officiele statement) met de aanvragen mei/juni bezig is. Nou ja..ik heb huis en haard allaaaang verkocht en verhuisd en woon en werk hier toch al dus ik ik zie het allemaal wel hoor  :knit:

Maarre.. heel veel geluk met alles!!  :flying:

Cheers  :bye:

Aussielover/Ingrid  :cool:
 
[quote author=Jack link=topic=6353.msg79428#msg79428 date=1169371895]
:grin:  :grin:  :lol:  :grin: JAJA JA, maak ons nog gekker....  :p
Die ouwe pc van me, daar komt onderhand rook uit....
Jack :evil:[/quote]

Oud pc-tje uit 2000 is verkocht voor.....€15  :lol: :lol: :grin:
Wist niet dat iemand zoiets nog wil.

[quote author=Aussielover link=topic=6353.msg79834#msg79834 date=1169696666]
Ik lees idd dat men nu (officiele statement) met de aanvragen mei/juni bezig is. Cheers  :bye:
Aussielover/Ingrid  :cool:[/quote]

Zijn niet helemaal juist,  zie laatste regel hieronder mijn gegevens.

Jack :evil:
 
He Frank en familie,

Zie pas net je topic. Grote klasse. Ik herinner me nog dat we een goed jaar geleden, moesten blokken voor onze Ielts en nu is het zo ver!! Erg leuk.
Veel sterkte met verkoop van huis en regelen van allerlei zaken en tot in Australië

Groeten Wim Ellen en kids
 
Back
Top