We zijn er !!!!

Zo, weer terug uit Turijn, en dinsdagochtend een mail uit SA dat de sponsorship goedgekeurd is.
Soms zit het tegen en vandaag zit het mee.......

Geweldig, nou dat kan niet meer stuk toch??? je hebt je ielts, net even naar Torino geweest en nu de bevestiging dat je sponsoring is goedgekeurd... wat wil je nog meer??? (niet antwoorden.... ik weet het er zijn nog 1001 antwoorden mogelijk... :wink: )

Nou lekker genieten maar en keep your chins up..  :up:

Gr.Koen

[quote author=bono link=topic=3691.msg49401#msg49401 date=1140707063]
Zo, weer terug uit Turijn, en dinsdagochtend een mail uit SA dat de sponsorship goedgekeurd is.
[/quote]

Heel goed nieuws en succes met het vervolg.

:up:

Toppie!  :up:

Als je het visum hebt toch even je neef laten weten dat je eraan komt.....

En hem dan natuurlijk even uitnodigen voor een barbecue. Toch.  :-D

Nou, ik weet het nog steeds niet.................. :oops:

Welk icoontje? :blond:

Last edited:
Even een update:
Na alle ellende met neefjelief die zich vrolijk terugtrok als sponsor gaat het nu weer de goede kant op.

Na de afmelding van mijn neef een inventarisatie gemaakt wat nog mogelijk was, en dat was niet zoveel:
SIR voor SA.

Te weinig punten voor skilled independent, een beroep op geen enkele WANTED lijst (lijstenmaker) en geen familie in de juiste regio's  :x :cry:
Dus sponsoring aangevraagd voor SA, en al snel bericht dat we goedgekeurd waren.
Maandag komt de koerier het aanvraagformulier ophalen voor Adelaide, en dan gaan we lekker zomer vieren (lees: werken, werken,werken) en we zien wel wanneer we wat horen.

Het wordt dus SA, waarschijnlijk de Limestone Coast met Mount Gambier als voorlopig doel.
We gaan eerst een paar maandjes toeren en daarna ons vestigen in SA met hopelijk werk en een woning (huur)

Het gaat helemaal goed komen !!!

Jemig zeg, wat een omschakeling...gelukkig hebben jullie een  :up: oplossing gevonden en is het avontuur niet van de baan!!
Ik ben heel blij voor jullie, SA it is!!!
Ik hoop voor jullie (en iedereen in NL) een hele goede zomer!! Zodat het vele werken met goed weer wordt gecompenseerd!!!

Heel veel succes

Groetjes Lin

Dat is echt geweldig nieuws  :-D :-D, misschien niet gelijk
de plek die je voor ogen had, maar who cares, na je
SA periode kan je - als je dan nog wilt - altijd richting
het noorden niet dan!!!

Kunnen we eindelijk ons hotel opstarten  :wink: :wink:

Ik ben echt héééél blij voor jullie.

groetjes Miranda  :)

Goed nieuws!  :up:  Gelukkig is het allemaal goed gekomen.

Zeker een opluchting als jullie aanvraag maandag weg is.   

Groetjes,
Susan

Back