We zijn er !!!!

Hoi Mariette,

Je hoeft niet de hele dag door te kijken, hoor. Als er iets komt is het s'nachts tot vroeg in de ochtend.
Bij ons kwam ie om 5.22 vanochtend, dus hou vol, die van jullie komt ook !!!!!!!!! Ze werken dus ook op zaterdag dus misschien gaat het nu hard.

Vanavond trekken we maar eens een flesje open, nu zijn we nog gewoon aan het werk.
En gaan we over 2 weken nog lekker op vakantie naar.............Utah.
Dan in november valideren, dus 2007 is voorals nog een beter jaar dan 2006.

Last edited:
WOW gefeliciteerd!!!!!! En denk erom hè,
we zien elkaar in jullie hoteldebotel  :lol:

groetjes Miran  :up:

[move][size=14pt][glow=red,2,300]YIEEEEEHAAAAAA!! GEFELICITEERD!!!!!!! [/glow] [/size] [/move]

Bubbels open.... GENIETEN MAAR

:cool: John en Cat

[quote author=bono link=topic=3691.msg81527#msg81527 date=1171706131]
VISA APPROVED
[/quote]

:congrats:

Proficiat!

Gefeliciteerd, super nieuws  :up:
:dance:

Wij doen dezelfde als jullie (wachten nog op mailtje), november valideren en volgend jaar emigreren.

Groetjes,
Susan

Nu is het helemaal echt: vandaag de paspoorten terug ontvangen uit Berlijn, met de felbegeerde sticker erin.
Op de site van de Aus Ambassade in Berlijn staat dat je Internationale Antwoordcoupons bij moet sluiten voor de verzending terug. Heeft iemand deze kunnen vinden, want bij ons op het postkantoor kenden ze het niet. Ik heb dus maar een tientje in de envelop erbij gedaan.
Daarna heb ik een mail gestuurd, en ik kreeg netjes antwoord dat het geen probleem was en dat ze me zouden berichten wanneer de paspoorten weer terug gingen.
Vandaag dus binnen, allemaal heel netjes geregeld, en lekker makkelijk!! :smile:

Last edited:
Te gek zeg. Nu is het af, nog de volgende stap het vliegtuig in.
Wij hadden trouwens hetzelfde gedaan , 10 euro bijgesloten en een briefje dat het voor de porto was omdat Nederland dat systeem niet meer kent.

Groetjes Erna

[quote author=Lin link=topic=3691.msg86157#msg86157 date=1175545202]
En wanneer vertrekken jullie?
[/quote]

We gaan in november valideren, dan weer terug om huis en zaak te verkopen en dan okt-nov 2008 definitief.

Het duurt dus nog even maar we hebben een leuk vooruitzicht, toch!!

Last edited:
Geniet van jullie stickers en veel plezier met jullie reis plannen  :smile:

Groetjes,
Susan

Ook van mij nog  :congrats:

Veel plezier alvast met alle voorgenomen vakanties :lol:

Liefs Eutrice

Zo, de tickets voor het valideren zijn geboekt: Op 18 nov met Malaysian naar Adelaide :lol:

Normaal gesproken vraag je dan ook een ETA aan, maar is dat nu ook nodig, ik heb tenslotte een SIR, of moet ik dan alsnog een ETA aanvragen??

Last edited:
Back