We zijn er !!!!

Wat een heerlijk vooruitzicht zeg! Lekker die kant op als het hier koud begint te worden. Ik heb net jullie hele verhaal gelezen. Spannende tijden zeg. Fijn om te lezen dat alles toch goed kan komen.
groetjes,
Kim

Hi Ineke!

Lekker gevoel he? Sticker in je paspoort, en tickets geboekt... Wij zitten ongeveer in het zelfde proces... 16 april SIR VISA 495, op 18 juni naar Berlijn geweest en.... wij vertrekken op 25 november naar Adelaide om te valideren, met Qantas!  :plane:

Ook wij gaan ergens volgend jaar (waarschijnlijk mei/juni) definitieft verhuizen naar Adelaide!

Leuk om jullie verloop te lezen! Heel veel succe en geluk... en misschien zien we elkaar nog in Adelaide in november/december!  :grin:

Greetz.... Aussiegirl en Aussieboy  :up:

Zo,maar weer eens een updeetje:

Het huis staat te koop, de verhuisdozen zijn gebracht en gaan nu aftellen.
We zijn al begonnen met het quarantaine/inent gedeelte voor onze hond.
Als we de importpermit hebben kunnen we Spotswood boeken en dan staat ook de verhuisdatum vast.
Nu alleen maar weggooien uitzoeken en poetsen (alles moet glimmen voor de kijkers!)

Last edited:
Hoi Ineke en John

Wat een gedoe he die dozen.... Wij zijn ook heel druk met inpakken. Op 8 mei gaat alles weg en op 14 mei staat het op de boot. Wij komen 18 juni aan en hopen dat de spullen dan ergens tussen 30 juni en 6 juli bij ons zijn... pff.. het hele huis is een enorme zooi met al die dozen. De verkoop wil niet echt vlotten maar wie weet komt er toch nog eens iemand.... (en as zaterdag ook nog open huis, dus moet ik ook nog aan de poets... haha)

Nog heel veel succes met uitzoeken, inpakken etc.... en aan het begin van de Australische zomer drinken we er eentje op hoor!!

Tot dan, en we lezen elkaars berichtjes wel weer!!

Greetz,
Aussiegirl/Aussieboy (Koos en Jacinta)  :up:

Jeetje Ineke, dat is inderdaad een tijdje geleden zeg! Bijna een jaar.

Nou van harte hoor met alles en succes met de hele boel regelen.

Mariette

[quote author=kallie link=topic=3691.msg116575#msg116575 date=1208433768]
Jeetje, dat is inderdaad een tijdje geleden zeg! Bijna een jaar.

Nou van harte hoor met alles en succes met de hele boel regelen.

Mariette
[/quote]

Er lijkt niks te gebeuren in dat jaar, maar er zit volop beweging in!!
zojuist de tickets geboekt: 23 oktober enkeltje via singapore....... :cool:

Last edited:
Eindelijk zijn wij er ook.

We wonen er nu zo'n maandje, en het bevalt prima.
hond heeft de vliegreis en quarantaine ook goed doorstaan, dus de familie is weer kompleet.

De tijd vliegt voorbij, bijna Kerst, wat wel een raar idee is in de zon.
Vandaag is het Sinterklaas, niet dat je daar wat van merkt, maar ik zou best wel wat pepernoten lusten :up:

Fijne Sinterklaas iedereen !!

Last edited:
Hé John, Ineke en Ivar  :grin:

Mijn zoontje had zin in taai taai, dus.....gewoon bestelt bij www.dutchfood.com.au ,
dus als je echt zin hebt in pepernoten, volgens mij hebben ze die daar ook  :smile:

Fijns dat alles goed gaat met jullie en dat de quarantine van Ivar goed is verlopen,
toch altijd spannen.

En....wanneer komen jullie naar boven? We moeten onze plannen voor een duik novobovotel
nog afmaken hè  :lol:

Fijne feestdagen alvast,

groetjes Miranda

Back