Welke verhuizer doet echt wat ie belooft????

@ Bloemetjes
Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen wat jullie kwijt zouden zijn voor een container ? en is dat dan een 20 kuub container ?
Groetjes Annemiek
 
@ Bloemetjes
Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen wat jullie kwijt zouden zijn voor een container ? en is dat dan een 20 kuub container ?
Groetjes Annemiek

Ja, natuurlijk mag dat. Ik stuur je even een PM omdat ik het anders niet beleefd vind richting meneer Hazeleger. Dan staat zijn prijs namelijk tot in lengte van dagen op het forum, ook als die misschien allang niet meer geldig is. Het gaat inderdaad om een 20 ft container (dat slaat op de lengte, er kunnen 33,2 m[sup]3[/sup] in).
 
Heb ook een vraagje.... hoe lang dien je van te voren 'ruimte' te reserveren?
Das een goede vraag, ik zal hem eens voorleggen aan Hazeleger, want wij hebben wel al doorgegeven dat we in juli onze spullen willen verschepen, maar nog geen datum vast gelegd omdat we nog steeds niet weten hoeveel m3 het wordt.
 
Ruimte boeken kan als het moet op hele korte termijn. Weet nog dat wij op 23 april ons visum toegewezen kregen en dat op 29 april de container werd ingeruimd door Crown!

Sacha
 
Ik kreeg idd ook te horen dat het niet heel ver van te voren een plaats geboekt hoeft te worden ( zoals in ons geval, groupage )
Ze zei me dat ze elke maand wel een afvaart voor groupage hadden.
Ik denk zelf, dat wij pas in juni weten hoeveel we willen meenemen, dus zullen we er maar op gokken dat we begin juni zoveel kuub kunnen krijgen voor op de boot in juli. ( hopelijk half juli maar ze zei me niet op welke datums er schepen gaan )
 
Doe ik het voor! Verkocht aan die rare meneer daar!
cheesy.gif
 
Verkocht !
Object 1 voor 0,50 ct !
We zijn begonnen met ons vogelhuisje....had ik dat al vermeld ?
Ik neem hem de 13 e (forum uitje) voor je mee...contant afrekenen a.u.b.
 
Verkocht !
Object 1 voor 0,50 ct !
We zijn begonnen met ons vogelhuisje....had ik dat al vermeld ?
Ik neem hem de 13 e (forum uitje) voor je mee...contant afrekenen a.u.b.


Ik ga plat als je het echt doet! :rotflmao:
 
:grin: Ik zie Annemiek nu al bij iedereen in de familie navraag doen of ze een vogelhuisje hebben... :grin:
 
Back
Top