[quote author=Robert & Jacqueline link=topic=1100.msg9132#msg9132 date=1108464083]
Wij komen op 31 maart aan in Brisbane.[/quote]
Oh- dat is al gauw !
[quote author=Robert & Jacqueline link=topic=1100.msg9132#msg9132 date=1108464083]
Wat is een goede, centrale buurt (ivm openbaar vervoer) om woningen te bekijken ??
:roll:
[/quote]
Ik heb op mijn kaartje van Brisbane gekeken en heb het volgende qua afstanden m.b.t. openbaar vervoer en het Central Business District (CBD) gevonden:
binnen de straal van 2 km liggen : South Brisbane en Wooloongabba
binnen de straal van 4 km liggen: West End; Herston; Spring Hill; Fortitude Valley; Balmoral; Hawthorne; Greenslopes; Norman Park; Bulimba
binnen de straal van 6 km liggen: Toowong; Indooroopilly; Yeronga; Annerley; Hamilton; Ascot
binnen de straal van 8 km liggen: Holland Park; Tarragindi; Moorooka; Enoggera; Eagle Junction.
binnen de straal van 10 km liggen: Carindale; Mt Gravatt East; Nathan; Salisbury; Rocklea; Sherwood; Kenmore; The Gap; Mitchelton; Chermside; Nundah
Ik woon zelf in Nathan en doe er met bus 120 ongeveer 20 minuten over om naar het CBD te komen, om je een idee te geven !
Brisbane is te groot om alles hier op te noemen. De bereikbaarheid met openbaar vervoer is over het algemeen goed te noemen, behalve als je tussen de suburbs onderling wilt reizen, want dan reis je eerst richting CBD om vervolgens terug te reizen richting je suburb van keuze !! :-(
Veel succes met alles en misschien zien we mekaar nog wel es !?
Groetjes,
Ingrid.