Hoi,
Ook wij, Rob en ik en natuurlijk de kids, Ruben (4,5) en Jorinde (9 mnd) willen richting Brisbane.
Momenteel wachten we nog op antwoord op het assesment en daarna volgt natuurlijk de visum aanvraag nog.
In principe was onze planning om samen met onze vrienden Michel en Angie de oversteek te maken, maar het traject voor hen loopt minder gesmeerd dan dat van ons. En eerlijk gezegd was ik in het begin een beetje huiverig om alleen met ons gezinnentje vast vooruit te gaan, want wie ken je daar nou helemaal!!!!
Kom ik nu helemaal van terug hoor - hoe meer ik op dit forum lees, hoe meer zin ik heb om richting Brisbane te gaan en iedereen die er al zit te ontmoeten.
Ben soms zelfs wel een beetje jaloers :dizzy: als ik lees over al die leuke BBQ's die jullie daar houden.
Ik hou mezelf maar voor dat we er over een tijdje zelf ook bij kunnen zijn en iedereen persoonlijk zullen ontmoeten :doofywave: (ps - weet niet precies hoe het allemaal werkt, maar bij deze heb ik onszelf volgens mij uitgenodigd!).
Vwb de kids maak ik me toch een klein beetje zorgen om de taal. Ruben is toch wel een beetje verlegen
en moet dan straks zomaar in een andere taal praten en Jorinde zal waarschijnlijk straks het tegenovergestelde hebben en moeite hebben met het NL. Iig grammatica - al is dat wellicht een kwestie van bijles.
Maar goed, buiten dat zijn we reuze enthousiast en kunnen bijna niet wachten tot het zover is! :-D :-D :-D