Lin
XPdite Sponsor
Jemig Cajendra... zit het hier toch ook wel met lichte verbazing te lezen... Wat jammer dat het voor jullie niet uitpakt zoals verwacht. Maar heimwee kan inderdaad funest zijn. Als jullie echt het gevoel hebben dat het hier niets voor jullie is en dat jullie gelukkiger zijn in Nederland, dan is daar absoluut niets mis mee. Je kan in ieder geval zeggen dat je het hebt geprobeerd. Daar is ook al zoveel over gezegd. Sommigen zullen het zien als falen, ik zie het als dapper. In de komende anderhalf jaar kan nog veel gebeuren en raak je misschien je ergste heimwee kwijt, wie weet wat er nog op jullie pad komt. Weet je zeker dat je die tijd dan nog hier wilt blijven?
Wij zijn hier nu langer dan een jaar en ik kan zeggen dat ik NIET meer terug wil naar Nederland. Ik vond dat Bear (leuk dat jullie hier weer terug te zien!) het prachtig omschreef met emigratie is een ziekte. Maar ook ik kan de toekomst niet voospellen, misschien zeg ik over een jaar wel hetzelfde en wil ik ook terug naar NL. We weten gelukkig niet wat de toekomst brengt. Go with the flow. Heel veel sterkte in ieder geval, en geef zeer zeker de ruimte aan je gevoelens! Dat hoort bij het wennen in je nieuwe thuisland.
Gr. Lin
Wij zijn hier nu langer dan een jaar en ik kan zeggen dat ik NIET meer terug wil naar Nederland. Ik vond dat Bear (leuk dat jullie hier weer terug te zien!) het prachtig omschreef met emigratie is een ziekte. Maar ook ik kan de toekomst niet voospellen, misschien zeg ik over een jaar wel hetzelfde en wil ik ook terug naar NL. We weten gelukkig niet wat de toekomst brengt. Go with the flow. Heel veel sterkte in ieder geval, en geef zeer zeker de ruimte aan je gevoelens! Dat hoort bij het wennen in je nieuwe thuisland.
Gr. Lin