WIE is WIE (foto forum)

Lin

XPdite Sponsor
Ik dacht misschien is het leuk omdat er sinds het laatste etentje vraag naar is om een rubriekje te openen: Wie is Wie. Daar kan je naast je nick dan een fotootje van jezelf plaatsen zodat de rest hier en in OZ kan zien wie nou achter welke nick zit. Voel je uiteraard niet verplicht, er zijn genoeg mensen die hier die toch hun anonimiteit willen bewaren!  :up:
 
Heb de foto eens geupdeet!

img_2222_desktop_resolution.jpg

De hele familie compleet.
 
En dit ben ik:

normal_Norris%20002.jpg


(niet die kleine zwart-witte bal wat ik in mijn handen heb, want dat is Norris....)

Ohwja..ik was niet aanwezig op 18 juni (helaas andere verplichtingen), maar de eerste meeting was ik er wel bij....

(daarom was BrainySmurf ook dit keer op zoek naar een fotograaf)
 
2004-07-2513.jpg


Ok, moest lang zoeken, we hebben duizende foto's van de kinderen, maar je vergeet jezelf dan te knippen!

Voor de duidelijkheid, wij zijn Wilbert en Margo en de kinderen van links naar rechts Sophie en Anne
 
 :up: zo'n smoelenboek! Ik hoop dat ik het goed heb gedaan... tadaaaaa, dit zijn wij, John en Cat, in de fjordlands van NZ

jenc.jpg
 
foto_051.jpg


Links ben ik (Martijn/Tinus/Martidjen/Tidjen/Wambert/Nico of welke andere bijnaam ik ben vergeten) en rechts in jufrebekka (Rebekka). Hier zitten we gezellig in Caloundra (Qld) bij het strand
 
Nou, op hoop van zegen!

Bankstel Aukje en Dirk :lol:

6cb80cda.jpg




EDIT: Jeroen (link hersteld, klik maar eens op 'modify' dan kun je zien hoe dat het moet.  :up:)
 
Ik was helaas niet bij het eten. Het was een eind weg, ik wist het te laat en ik had die dag ook een golfwedstrijd die ik overigens ook nog eens gewonnen heb, jawel. Maar ik behoef zeker geen privacy op het internet. Daarom bij deze mijn foto. Ik ben er wel bij op 14 augustus in het vondelpark. Het is weliswaar niet officieel maar je vind deze datum onder de topic "Zomer" in de rubriek Kletsdoos.
koen.jpg
 
Hee hallo! Ga me dan ook maar even voorstellen. Ik heet Henriette, F/33, ken Australie inmiddels als mijn broekzak, ben zeer gefocused op mijn emigratieproces (skilled independent). Heb oa. vorig jaar met mijn aangeschafte 4WD super-outback-trips gemaakt en kan niet wachten tot ze me ECHT binnenlaten! Kom net kijken bij de site: geweldig!!! Voel me zeer gesteund in mijn beslissing om te komen volgend jaar! Ik ben geloof ik even op zoek naar een hart onder de riem, want ik ben zoooooooo gefrustreerd, eenzaam en moe van het hele PR proces. Het gaat allemaal zo langzaam..........Ben nu aan het studeren (op afstand) naast full time baan hier in Nederland. Hopelijk februari 2006 klaar, dan de boel klaar hebben liggen, opsturen en hopelijk snel visum krijgen! Soms denk ik wel: KAN DIT NIET SNELLER!!!! Of ik wordt badend in het zweet wakker en dan is Accountant ineens van de MODL lijst verdwenen in mijn dromen! Heb ik alles voor niks gedaan! HELP?  :-o

Tof om te merken dat meer mensen het hebben gedaan, ook in hun eentje!!!! Dus: here I come Australia!
Lekker een maand op vakantie naar Queensland half september tot half oktober. Jippie. Ik had het waarschijnlijk ook niet volgehouden tot het definitieve vertrek!

Hee, ik hoor graag wat! Overigens: doel is om in Brizzie te gaan wonen!
Hoe plak ik nu een foto?
DSC00012.JPG
 
Nou dit zijn wij dan!
Rechts George met Kaya en links zit ik (Franciska)
Foto is gemaakt tijdens George zijn favo bezigheid... fikkie stoken!  :evil:
Zal straks wel over zijn die hobby  :wink:

wij.jpg
 
En wij ook. Tegen de avond in Perth Zoo, waar om 18.00 uur een concert gegeven werd zoals elke zaterdagavond in Februari en Maart... (

pe_in_perth_zoo.jpg
 


OFX
Back
Top