wij willen een forum uitje!

[quote author=tweety link=topic=8697.msg115491#msg115491 date=1207408537]
Prik wel als je een uitje wilt organiseren gewoon een datum, de meeste mensen reageren toch pas als datum en lokatie bekend zijn.

Ik wil best nog eens een forum uitje organiseren alleen zal dat wel in Melbourne zijn!
[quote author=Hansie link=topic=8697.msg115472#msg115472 date=1207394042]
[quote author=tweety link=topic=8697.msg115309#msg115309 date=1207256670]
In september hebben Catkin en ik samen hetzelfde gedaan!
[/quote]

En daar zijn we NU nog dronken van!
[/quote]
En ja Hansie als je tegen die tijd nuchter bent en wilt mag je altijd aanschuiven hoor  :up:
[/quote]

Als jij een uitje in melbourne organiseert, kom ik overvliegen! (en kan ik mooi bij mammavark logeren)
 
Ook wij kunnen 24 of 25 mei...

Sunrise is inderdaad wel leuk... maar denk wel dat het dan mooi weer moet zijn... anders valt het tegen?
Of niet? Ben er nog nooit geweest, alleen gezien terwijl ik op aquabest was...

Tja, we kunnen natuurlijk ook richting Utrecht ofzo gaan, maar voor onze zuiderburen waarvan er ook mensen meewilden toch?
Is dit weer nogal ver...

Het is nooit voor iedereen goed of wel?

Haha, ik kies voor de optie eindhoven natuurlijk, is voor mij maar 20 min. rijden... Nou ja... trouwens best is ook een half uur...
 
Klinkt gezellig.......maar voor ons is het zelfs 160Km One way. Dus als het idd Eindhoven wordt dan slaan wij dit keer over. Dichter bij.......dan zijn wij wel van de partij!

Mariette
 
van mij mag het ook centraler Marjet, maar het is moeilijk regelen naar iedereens wens.
Als iemand het wat hoger in het land wil organiseren, wij komen ook dan hoor, mij maakt niet uit waar.

We gaan er nu even vanuit dat het Best ( Eindhoven ) wordt en dan zien we wel hoeveel er mee willen doen.

Hoeveel zuiderbuurtjes hebben we tot nu toe, want volgens mij is er dat nog maar 1.....?

En ik vond Erna's antwoord trouwens wel toepasselijk, in Australie zijn de afstanden veel groter, dan zou je nergens meer komen, als je 150 km ver vind. En op een zaterdag of zondag valt het op de wegen nog wel mee toch? In Eindhoven e.o kennen ze geen file's joh !  :p


@ Bregje, waar kom jij vandaan?Misschien hebben we wel op dezelfde kleuterschool gezeten  :lol:  :grin:
Op zich kun je bij Sunrise ook binnen zitten, of in ieder geval overdekt dus dat maakt niet uit.

Ingrid  :cool:
 
Gent - Eindhoven : 150 km, maar zeker de moeite om wat XPditers te ontmoeten.

Dat zijn dan toch al 2 "zuiderburen"  :smile:
 
Goed zo Gilbert,welke datum zou je voorkeur hebben?
Trouwens, 31 mei moet komen te vervallen..... die datum kunnen wij zelf niet.

we'll keep on counting!

( waar blijven Marga, Bien, Dijnnas, EandE en alle andere gezellige forummers? )  :smile:
 
[quote author=skippie link=topic=8697.msg115665#msg115665 date=1207563805]
( waar blijven Marga, Bien, Dijnnas, EandE en alle andere gezellige forummers? )  :smile:
[/quote]

Dijnnas durft het bijna niet te zeggen, maareh[size=5pt]... Ik kan op geen enkele dag die is voorgesteld...[/size]  :blush:
 
Marga is er ook nog, alhoewel Einhoven wel erg ver is voor ons willen we evengoed komen. Dan een uur eerder opstaan. Dan zijn we er ook gewoon bij. Is het centraler, is het mooi meegenomen, wij komen uit de kop van Noord Holland in de buurt van Hoorn.

Blijf jullie goed volgen, kan het niet missen.

Groetjes Marga :wink:
 
[quote author=Marga link=topic=8697.msg115680#msg115680 date=1207572793]
wij komen uit de kop van Noord Holland in de buurt van Hoorn.

Groetjes Marga :wink:
[/quote]
Da's een stuk dichterbij :lol:

Bart
 
Hoi!

Dit zuiderbuurtje twijfelt nog, afstand valt wel mee, 108km maar heb geen rijbewijs, zal eens met Jan moeten overleggen...

Groetjes,
T
 
[quote author=Marga link=topic=8697.msg115687#msg115687 date=1207575570]
Hoezo Bart,

waar kom jij dan vandaan???
[/quote]
Uitgeest.
Onder de aanvliegroute van de Polderbaan en in de irritatiezone van de A9  :wall:

Bart
 
[quote author=skippie link=topic=8697.msg115657#msg115657 date=1207558995]
@ Bregje, waar kom jij vandaan?Misschien hebben we wel op dezelfde kleuterschool gezeten  :lol:  :grin:
[/quote]

Laat me raden "Kleuterschool de Blijde Kabouter"  :wink:

Wij kunnen ook wel op 24 en 25 mei.
 
[quote author=EandE link=topic=8697.msg115695#msg115695 date=1207585965]
[quote author=skippie link=topic=8697.msg115657#msg115657 date=1207558995]
@ Bregje, waar kom jij vandaan?Misschien hebben we wel op dezelfde kleuterschool gezeten  :lol:  :grin:
[/quote]

Laat me raden "Kleuterschool de Blijde Kabouter"  :wink:

[/quote]

:grin: Ik zit hem te bescheuren hier op de bank  :grin:
 
Goed plan!
Voor ons is het maar een stukje, no problem.

Ik zie wel wat de datum word. (altijd fijn plannen met wisselende diensten)

groetjes, Marie en Dan :up:
 
goed plan weer eens een forum uitje

jl september ook geweest

Wij kunnen op 24 of 25 mei

Indien mogelijk (en bij meer belangstelling)  s'middags beginnen äls er nog meer met kinderen komen

Horen het wel  gr herman en jumi
 
[quote author=EandE link=topic=8697.msg115695#msg115695 date=1207585965]
[quote author=skippie link=topic=8697.msg115657#msg115657 date=1207558995]
@ Bregje, waar kom jij vandaan?Misschien hebben we wel op dezelfde kleuterschool gezeten  :lol:  :grin:
[/quote]

Laat me raden "Kleuterschool de Blijde Kabouter"  :wink:

Wij kunnen ook wel op 24 en 25 mei.
[/quote]

heee... was jij ook een " blije kabouter "?? Oh, wacht nee jij zat waarschijnlijk bij de " blije reuzen"  :p

Maar leuk dat jullie mee kunnen hoor.

Jammer dat jij niet mee kunt Dijnnas!( anders plan jij nog een keer een forum uitje voor boven de rivieren  :wink:
 
Ik/Wij twijfelen nog een beetje. Ik ben zelf 17 ten tijde van het uitje, en een vriendin van me, ook hier actief op het forum, is 18. Ons lijkt het ook leuk om te komen, maar vragen ons af of we niet wat uit de toon vallen qua leeftijd!

Graag jullie mening,
 
[quote author=skippie link=topic=8697.msg115792#msg115792 date=1207649659]

Jammer dat jij niet mee kunt Dijnnas!( anders plan jij nog een keer een forum uitje voor boven de rivieren  :wink:
[/quote]

Ja perfect, ik ben gek op uitjes plannen  :up:

[quote author=Culina link=topic=8697.msg115804#msg115804 date=1207656764]
Ik/Wij twijfelen nog een beetje. Ik ben zelf 17 ten tijde van het uitje, en een vriendin van me, ook hier actief op het forum, is 18. Ons lijkt het ook leuk om te komen, maar vragen ons af of we niet wat uit de toon vallen qua leeftijd!

Graag jullie mening,
[/quote]

Ik ben misschien geen 18 meer, maar zie er nog wel zo uit. Tenminste: Ik roep al 16 jaar dat ik 18 word en iedereen schijnt er nog in te trappen. Enne voor de mensen die er wel uitzien naar hun leeftijd: Die zijn jong van geest.
 
Back
Top