wij willen een forum uitje!

Even een update:

Helaas helaas zijn de zaterdagen al vol geboekt bij de strandtent.
Maar zoals ik nu lees kan bijna iedereen( en dat zijn er al best veel, leuk!  :smile: ) ook op zondag en dan wordt het de 25ste mei.

Zijn er mensen die ook willen bbq-en s'middags? Of houden we het bij een lekker drankje?  :cheers:

Ik zal in de agenda ook een topic aanmaken,geef daarin aan als je zeker komt, met hoeveel personen en of je ook wil bbq-en.

@ Culina, maakt nie uit joh, hoe meer zielen hoe meer vreugd! ( en wij zijn misschien wat ouder maar we gedragen ons niet (altijd) als 35-ers  :wink: )
 
[quote author=Luuk link=topic=8697.msg115826#msg115826 date=1207663388]
"schijnt"  :grin:

Ik moet grinniken..  :p

[/quote]

Ja schijnt. Om een een of andere manier kijken ze me wel een beetje vreemd aan als ik zeg dat ik weer 18 ben geworden. Dit jaar zal ik maar een andere leeftijd verzinnen. 16 ofzo.
 
[quote author=Dijnnas link=topic=8697.msg115829#msg115829 date=1207663980]
[quote author=Luuk link=topic=8697.msg115826#msg115826 date=1207663388]
"schijnt"  :grin:

Ik moet grinniken..  :p

[/quote]

Ja schijnt. Om een een of andere manier kijken ze me wel een beetje vreemd aan als ik zeg dat ik weer 18 ben geworden. Dit jaar zal ik maar een andere leeftijd verzinnen. 16 ofzo.
[/quote]


Ja lekker makkelijk Dijnnas, zou ik ook zeggen!  ware het niet dat in mei verschillende mensen me live gaan zien.....
Jij komt er makkelijk vanaf  :p
 
Waarom denk je dat ik net kom Skippie  :grin:
Enneh... je kunt ook altijd zeggen dat je in een nacht oud bent geworden. Kopzorgen rondom de emigratie.
 
[quote author=EandE link=topic=8697.msg115695#msg115695 date=1207585965]
[quote author=skippie link=topic=8697.msg115657#msg115657 date=1207558995]
@ Bregje, waar kom jij vandaan?Misschien hebben we wel op dezelfde kleuterschool gezeten  :lol:  :grin:
[/quote]

Laat me raden "Kleuterschool de Blijde Kabouter"  :wink:

Wij kunnen ook wel op 24 en 25 mei.
[/quote]

Goh wat toevallig... klopt helemaal  :p hahaha
Ik kom uit Asten, dus lekker KEI dichtbij haha... als we het dan toch over brabanders gaan hebben...

De 25e kunnen wij denk ik wel ja...
 
Prima Skippie! als de het forum-uitje op de site staat, kunnen we ook even kijken wat er te carpoolen valt! en eten kan ik niet zonder!
 
Vraag me af of je een heel strand kunt afhuren, zo langzamerhand beginnen steeds meer mensen enthousiast te worden! Leuk!
Misschien moeten we alvast een paar kangaroes huren, doen we gewoon lekker net alsof!

Marie  :beach:
 
[quote author=Gerbrand link=topic=8697.msg115842#msg115842 date=1207673529]
Prima Skippie! als de het forum-uitje op de site staat, kunnen we ook even kijken wat er te carpoolen valt! en eten kan ik niet zonder!
[/quote]

Welke site bedoel je Gerbrand? dit misschien ? http://www.beachclubsunrise.nl/
Is wel een heel goed idee carpoolen voor diegene die van ver komen.

Vul je nog even op de kalender in dat je komt, en moet hoeveel pers en of ik je kan inplannen voor de barbie?

Enne, iemand nog kangeroes over?  :grin:
 
Ik moet trouwens nog even wat rechtzetten over die 150KM :whistle:.
Ik heb volgend weekend ook een forum uitje, in Duitsland (plm.400KM one-way :|).
Maar ja, da's met autosport fans.

Bart
 
Ik wil ook!
Als ik het goed begrijp is het dus op zondag 25 mei, 's middags beginnen. Aansluitend een BBQ en kinderen mogen mee.
Dan denk ik dat het gezien de afstand voor ons handig is om alleen de middag te komen en voor de BBQ weer te vertrekken (jonge schoolgaande kinderen).
Lijkt me overigens erg leuk om eens wat mensen live te zien al heb ik er hier nog weinig gesproken maar ja, ben er nog maar net bij.
Ook ik houd dit topic in de gaten, nog even de agenda checken dan!
 
[quote author=skippie link=topic=8697.msg115657#msg115657 date=1207558995]
van mij mag het ook centraler Marjet, maar het is moeilijk regelen naar iedereens wens.
Als iemand het wat hoger in het land wil organiseren, wij komen ook dan hoor, mij maakt niet uit waar.

We gaan er nu even vanuit dat het Best ( Eindhoven ) wordt en dan zien we wel hoeveel er mee willen doen.

Hoeveel zuiderbuurtjes hebben we tot nu toe, want volgens mij is er dat nog maar 1je bij Sunrise ook binnen zitten, of in ieder geval overdekt dus dat maakt niet uit.


Nou bijna goed  m'n vriendin is Belgische  ikzelf behoor tot de import Belg  (Nederbelg) :grin:
Dus we komen met twee.

Greetz Bennie
 
Ha Duiksmurf

Zet nog even je naam op het topic in de kalender, en of je mee wilt bbq-en.
Daar kan ik beter het overzicht houden wie mee wil ( en mee eet )

Ingrid  :cool:
 
Ik ga (nog) niet naar Australie maar mijn man woont er wel. Ik blijf nog in Nederland met de kids omdat hij er voorlopig maar een jaar zit. Maar....ik kom graag en neem wel wat Ozzie me want ik ga over twee weken! Mocht iemand dus nog wensen hebben van NL naar Melbourne of andersom....geef even een berichtje! Ik heb ook wel zin om te komen de 25ste. Ben altijd in voor iets gezelligs en wie weet ga ik nog eens echt. Een visum heb ik al(voor onbepaalde tijd zelfs) dus dat is geen probleem. We vinden een jaartje echter geen succes ivm school van de kids.
 
Hoi! maayke, nou gezellig tot de 25ste!( en neem wel wat Ozzie me want ik ga over twee weken! ?.... dit ontgaat me even)
 
Hoi hoi, wil iedereen die zeker komt op 25 mei nog even een berichtje achterlaten in de "kalender"!?

Dan kan ik het makkelijker in de gaten houden wie komt en kunnen we op dit topic gewoon lekker buurten (kletsen dus in het ABN  :wink:.

Van onderstaande weet ik het dus nog niet zeker :
- Culina
- Marga
- Jolanda B
- Duiksmurf
- Gilbert
- Marie en Dan

Zet vooral even bij je berichtje ( in de kalender dus ) met hoeveel je komt! ( en als je het al weet , of je ook wilt bbq-en )

Thanks!
Ingrid  :cool:
 
Hoi, Ingrid, ik kan nu nog niet zeggen of ik zeker kom.
Ik weet niet wat de plannen voor de vakantie zijn. Maar we hopen even langs te komen al is het maar om alleen wat te drinken.

Groetjes Jolanda  :up:
 
Das goed hoor Jolanda, ik boek gewoon wat last minute plaatsjes in  :smile:

Zou wel heeeeel leuk zijn als je komt want jij woont er al echt, en dus kan je ons leuke info geven.Wij zijn  helemaal weg van Cairns ( jalours! )
 
Thanks, ik laat het wel weten.
Ps, wij zijn ook weg van Cairns  :grin: :grin: Vooral nu de vochtigheid weg is.
Het is hier heerlijk.

Groetjes Jolanda  :up:
 
Back
Top