wij willen een forum uitje!

Carlijn en ik zijn ook van de partij.
Is er ook een blender aanwezig om de steaks voor onze (dan) 6 maanden oude baby te pureren? :wink:
Kan er maar op tijd mee beginnen  :wink:

Bij de kalender zag ik niks staan vandaar dat ik het hier post.

Groetjes Axel
 
[quote author=carlijnaxel link=topic=8697.msg116702#msg116702 date=1208701764]
Carlijn en ik zijn ook van de partij.
Is er ook een blender aanwezig om de steaks voor onze (dan) 6 maanden oude baby te pureren? :wink:
Kan er maar op tijd mee beginnen  :wink:

Bij de kalender zag ik niks staan vandaar dat ik het hier post.

Groetjes Axel
[/quote]

Ik zet jullie er bij  :up:
 
Hoi Skippie,
Wij hebben ons ook ingeschreven. Erik ,ik en 2 kinderen 3 en 5 jaar.

Groetjes Marga
 
is genoteerd Marga!

Welke richting gaan jullie straks op in Ozzie?
Volgens mij komt er niemand die richting Brisbane of uberhaupt Queensland gaat.....?
 
Hoi Skippie,
Het wordt definitief Sydney, in de buurt van de Blue Mountains en in de buurt van Maxx.

Groetjes Marga :cool:
 
Marie, je hebt gelijk, je kunt het menu niet vinden op de site. Hieronder zie je wat het menu is. Heb nog nagevraagd maar het is echt per persoon. Dus je kunt niet 1 bbq menu bestellen en er met 2-en van eten. Helaas. Voor kinderen is er geen ander menu, maar je kunt wel losse dingen van de kaart bestellen, die is best uitgebreid hoor.

Gekruide kipspies
Oosterse gemarineerde biefstukjes
Huisgemarineerde spare – ribs
Verse runderhamburger
Kalfs-chipolataworstjes
Spiesjes met verse zalm
Spies met gekruid lamsgehakt
Verder zal het buffet geserveerd worden met vier heerlijke salades bestaande uit o.a. een frisse tomatensalade en een groene salade met geroosterde groenten. Diverse eigengemaakte soorten sauzen met o.a. oosterse satésaus en american grillsaus en diverse broodsoorten met kruidenboter.

Midden mei moet ik doorgeven hoeveel personen het bbq menu willen gebuiken.

Groetjes Ingrid  :cool:
 
Hmm klinkt wel goed...
Je zou best reclame kunnen gaan draaien voor sunrise ingrid!!

Haha... misschien krijgen we dan nog korting  :wink:

Blijf een hollander he... pffff  :p
 
[quote author=skippie link=topic=8697.msg117157#msg117157 date=1209470925]
Marie, je hebt gelijk, je kunt het menu niet vinden op de site. Hieronder zie je wat het menu is. Heb nog nagevraagd maar het is echt per persoon. Dus je kunt niet 1 bbq menu bestellen en er met 2-en van eten. Helaas. Voor kinderen is er geen ander menu, maar je kunt wel losse dingen van de kaart bestellen, die is best uitgebreid hoor.

Gekruide kipspies
Oosterse gemarineerde biefstukjes
Huisgemarineerde spare – ribs
Verse runderhamburger
Kalfs-chipolataworstjes
Spiesjes met verse zalm
Spies met gekruid lamsgehakt
Verder zal het buffet geserveerd worden met vier heerlijke salades bestaande uit o.a. een frisse tomatensalade en een groene salade met geroosterde groenten. Diverse eigengemaakte soorten sauzen met o.a. oosterse satésaus en american grillsaus en diverse broodsoorten met kruidenboter.

Midden mei moet ik doorgeven hoeveel personen het bbq menu willen gebuiken.

Groetjes Ingrid  :cool:

Klinkt erg lekker! Schrijf voor ons maar 2x de BBQ op, dan zien we wel! :wink: :wink:

groetjes, Marie
[/quote]
 
Hi guys,
Omdat er al zoveel aanmeldingen zijn, en het is nog maar 1 week, gooien we een slot op dit onderwerp.
Je kunt je dus niet meer inschrijven.
Ik heb het aantal mensen doorgegeven aan de beachclub en die zien we vlg week zondagrond 13.30 ( zie kalender )
Lijkt me kei gezellig!

Groetjes Ingrid  :cool:
 
He Ingrid

helaas kunnen wij die datum niet maar wij wensen jullie heel veel plezier op Aqua Best.
Wonen zelf in Waalre, dus hadden op de fiets kunnen komen maar hebben helaas andere verplichtingen.

Maak er wat leuks van.

gr Helmut
 
Change of plan!
Same time, same date, same people, not the same place!
Ik stuur iedereen even een PM-etje, dus hopelijk komt iedereen nog op Xpdite voor zondag!!  :shock:

Groetjes Ingrid  :cool:
 
Nou het was een gezellig forum uitje, het weer heeft ons ook niet helemaal in de steek gelaten :grin:

Het enige wat ik miste waren de Nonnen van het klooster :evil:

Bedank Ingrid voor het te organiseren :up: :up: :up:

Bennie &  Katie
 
Hoi Ingrid en vriend(ben je naam ff kwijt),
We vonden het heel gezellig en nogmaals bedankt voor de gastvrijheid.  :up:

Groetjes Marga en Erik
 
Goed onthouden Luuk! Skip de C, maak er maar een K van ( Rimko ) dan is het helemaal goed.  :wink:
Wat sta ik trouwens mooi op de foto's.....  :?  :-(
 
Back
Top