Winkel met Nederlandse Producten in Perth?

Hi Tina,

De dutch shop is echt fantastish, maar de frikandellen zijn niet hetzelfde als in nederland. Ze zijn van kip gemaakt zo het smaak heel anders.
Ik weet niet of hij andere heeft nu, want het is voor mij een paar maanden geleden dat ik geweest ben.

Neem veel geld mee want je koop heel veel daar,

groetjes Jolanda

We zijn uiteindelijk niet naar t winkeltje geweest, maar naar Kasteel's snacks in Armadale. Dit was afgelopen maandag. We hebben dus nu al lekker aan de kroketten en frikandellen gezeten en ik heb zelfs zoute haring meegenomen en rookworst! de haring mag ik nog niet hebben want ik ben zwanger, maar die is in de diepvries gegaan tot augustus!
Kasteel snacks heeft sinds kort een nieuwe eigenaar en ze hebben nu ook andere openingstijden. Deze zijn: Dinsdag-Vrijdag 9 tot 5 en sat. morgen 9-12. En als je in zuid Perth woont hebben ze gratis bezorging als je een bestelling hebt van 100 dollar of meer. Ze blijven op hetzelfde adres zitten.
Helemaal super! ik zal ook nog een keer naar de andere winkel gaan in Guildford. De frikandellen vond ik best lekker hoor trouwens vooral omdat het al zolang geleden was..

groetjes tina

Omdat er weer vraag naar blijkt te zijn, maar even dit topic weer op de agenda gezet.
Ben intens gelukkig dat ik mijn vriendinnen hier niet hoef te vragen om hulpgoederen te sturen zoals de Brinta. Daar ben ik mee groot geworden mijn kinderen doen het er ook goed op.
:up:

En nog eentje die goede kroketten verkoopt: ( Kasteelsnack's is ook goed maar anders, niet echt een rundvleessmaakje en ze vertelde dat hun leverancier met pensioen is gegaan en ze niet weet of ze nog lang door kunnen gaan met verkoop van NL producten buiten de kroketten om)

'the dutch butcher' lunchbar en cafe
29 adrian street, welshpool 6107

ze hebben ook andere producten als echte mosterd en rode kool, remia, en vers vlees. En DE koffie, zelfs nog P koffie wat ik Nl al nooit had gezien maar mijn vriend vertelde het.

je kunt de kroketten uit de diepvries kopen en ook al warm op een broodje ( tot 15.uur warm mogelijk ) en heb je geen frietpan nodig ...

verder hebben ze ook bitterballen en verse worst.

is een NL slager met een AU vrouw en zeer vriendelijk.

Ook bij de supermarkten als IGA, Coles, Woolworths vind je veel NL producten en kijk maar eens op de verpakkingen van AU producten er zijn er die in NL gemaakt worden! zoals diepvriesfriet ...gemaakt in NL.

In ieder geval denk ik niet dat je veel zal missen hoor! zelfs taai taai ligt hier in de winkel!

Nl chips heb ik nog niet gelocaliseerd misschien weet iemand anders waar je deze kunt kopen???

Taai taai heb je hier gewoon in het NL schap van de Woolies ( Cairns )
Maar voor een kroket / bitterbal zou ik bijna naar Perth gaan verhuizen  :lol: :lol:
Dat is nu het enige wat ik mis qua eten. ( zelf maken is lang niet zo lekker, eigenlijk waren ze gewoon niet te eten  :grin: )

Groetjes Jolanda

[quote author=jolanda b link=topic=3829.msg125835#msg125835 date=1222473729]

[/quote]

Je moet er alleen wel een uur op sabbelen om het een beetje week te maken  :grin:

Mariette

[quote author=kallie link=topic=3829.msg125861#msg125861 date=1222553286]
[quote author=jolanda b link=topic=3829.msg125835#msg125835 date=1222473729]

[/quote]

Je moet er alleen wel een uur op sabbelen om het een beetje week te maken  :grin:

Mariette
[/quote]

Daarom heet het ook taai taai.
Taai he?

op de verpakking staat toch dat je om het soepeler te maken open moet maken en laten ademen? ( niet de letterlijke tekst maar zo'n advies staat er volgens mij op ) overigens wij hebben het bij woolworths gekocht in Belmont shopping forum.

Hallo, :?

Wie weet of de nederlandse winkel nog in Armadale zit, of is die al weg nu?

alvast bedankt, Jolanda

Back