Hoi allen,
Wij waren afgelopen zaterdag bij een Dutch Fete in Gosnells (was anders dan vorig jaar, bij een retirement village, en niet door de City of Gosnells georganiseerd, stond alleen een klein berichtje in de krant paar dagen ervoor)
Stelde niet zo veel voor (winkeltje, kroketten, oliebollen, rookworst, 'white elephant stalls(3 of zo), en het zingen en klompendansen hadden we al gemist).
Anyway, bij het winkeltje (dat ik denk dat van Jeff(?) was van 't Winkeltje in Guildford, maar ik zag hem niet, en het stond er ook niet bij) lagen visite kaartjes van een nieuwe winkel, De Concurrent.
Dit staat er op het kaartje:
Voor al Uw Hollandse Boodschappen. Mobile 0420 768 042
Tuesday & Friday Only 11am - 4pm
Look Out for the Dutch Flag
Unit 1-2 Baltic Court, Maddington, 6109
(off Hanson St)
CASH ONLY
Nou, dit is dus vlak bij mijn werk, dus ik ga wel een keer kijken, alleen morgen ben ik denk ik te druk
Hanson st is trouwens off Bickley Road, en die van Kelvin Rd, en dat is de afslag van de Tonkin Hwy als je Maddington inslaat.
Ik nam eigenlijk aan de het van dezelfde eigenaar is als 't Winkeltje in Guildford, maar misschien eigenlijk niet, en het heet niet voor niks 'De concurrent' lijkt me, ha ha! Klinkt trouwens alsof het gewoon aan huis is.