Winkel met Nederlandse Producten in Perth?

Ik had die site helemaal uitgespit maar kon niks vinden ...
Maar inderdaad zeg...

Denk dat ik binnenkort die hele site maar es ff leegroof...  :evil:!!!

Thanks!  :up:

Ivet

Weet niet of jullie nog steeds op zoek zijn naar Brinta, maar ik heb het van de week bij het chineesje met hollandse spullen in Joondalup shopping centre (Lakeside) zien staan.

En Erna, hier spreekt een ervaringsdeskundige: je kunt makkelijk kroketten gewoon met olie goed krijgen. Bitterballen kun je nog wel met een klein lage doen, maar om de kroketten echt helemaal goed te krijgen heb je gewoon een pannetje olie nodig. Gaat helemaal goed komen. Zorg wel dat de olie echt heel heet is, want anders laat de buitenkant los..... De kroketten van Kasteel zijn beter dan die van de FEBO...

En eigenlijk wil ik het hier niet over hebben.................. :p

Hoi Elle,
Dat is ook een bekend plekje ja, die chinees in Joondalup centre. Wel wat duurder (in zijn algemeenheid) dan de Dutch SHop in Guildford..

Kunnen we nu echt niet zonder de nederlandse produkten?
Wat is er mis met de Australische?  :grin:

Ha, ha, helemaal niets mis mee Wilco. Maar er is ook niets mis om 'the best of both worlds' te willen ;-)
...toch???

Hoi allen,

Wij waren afgelopen zaterdag bij een Dutch Fete in Gosnells (was anders dan vorig jaar, bij een retirement village, en niet door de City of Gosnells georganiseerd, stond alleen een klein berichtje in de krant paar dagen ervoor)
Stelde niet zo veel voor (winkeltje, kroketten, oliebollen, rookworst, 'white elephant stalls(3 of zo), en het zingen en klompendansen hadden we al gemist).

Anyway, bij het winkeltje (dat ik denk dat van Jeff(?) was van 't Winkeltje in Guildford, maar ik zag hem niet, en het stond er ook niet bij) lagen visite kaartjes van een nieuwe winkel, De Concurrent.
Dit staat er op het kaartje:
Voor al Uw Hollandse Boodschappen. Mobile 0420 768 042
Tuesday & Friday Only 11am - 4pm
Look Out for the Dutch Flag

Unit 1-2 Baltic Court, Maddington, 6109
(off Hanson St)
CASH ONLY

Nou, dit is dus vlak bij mijn werk, dus ik ga wel een keer kijken, alleen morgen ben ik denk ik te druk
Hanson st is trouwens off Bickley Road, en die van Kelvin Rd, en dat is de afslag van de Tonkin Hwy als je Maddington inslaat.

Ik nam eigenlijk aan de het van dezelfde eigenaar is als 't Winkeltje in Guildford, maar misschien eigenlijk niet, en het heet niet voor niks 'De concurrent' lijkt me, ha ha! Klinkt trouwens alsof het gewoon aan huis is.

Simone,
We zijn benieuwd naar je verslag ;-). Het hoeft overigens niet perse een 'aan huis' adres te zijn. In industrie gebiedjes zie je ook vaak 'units'. Zeg maar een soort garages naast elkaar die dan units zijn. Wel iets luxer dan garages natuurlijk ;-).

Maar zoals gezegd, heel benieuwd!

Over frituren gesproken,

Verkopen ze daar ook frituurpannen, heb ze eigenlijk nooit gezien.
Heeft iemand misschien enkel websites van witgoed en meubelzaken.
IK WEET HET: Verschrikkelijk off topic

Mariette

@Mariette je hebt geen frituurpan nodig heb ik gehoord/gelezen in een pan met olie werkt ook of lekker in de magnetron kunnen ze ontploffen dus doe maar niet.

Volgens mij kan je hier gewoon een frituurpan kopen.

Erna

Mariette,
(Zoals Erna zegt ;-) ) Wij hebben hier gewoon bij BigW een 'deep fryer' (of deep frying pan) gekocht, een frituurpan dus. De keuze is niet geweldig groot, maar ze zijn er dus gewoon.

Wat denken ze wel, dat we achtergebleven gebied zijn????????
Alle normale dingen zijn gewoon te koop.

Is er nog iemand langs geweest in de Dutch shop in Guildford? Bestaat deze nog, ben volgende week in de buurt en dan kan ik eens binnen springen.

Ja, hoor hij is er zeker nog. Alleen even de openingstijden opzoeken, want die zijn een paar maanden geleden veranderd. Ik meen dat hij open is van donderdag t/m zondag of zo..
Zeker op zoindag van 10 tot 4.

Nog maar even dit topic 'opwarmen': stuur allerlei mensen naar de Dutch shop toe, want je krijgt nergens anders de Senseo pads zo goedkoop! (of weet iemand een beter adresje?)

Groeten,
Ineke

PS: Erna, hoe ging het nou met de kroketten in de magnetron?

Ja inderdaad, het wordt weer tijd om te gaan .. De salmiak ballen zijn zo goed als op. De kroketten ook trouwens...

OT:
Overigens zijn we heel blij dat we hier gewoon een frituur pan gekocht hebben voor de kroketten hoor!! Het wil er bij mij niet in dat ze in de magnetron net zo lekker zouden zijn .. ;-)

Hi Ineke

Das een goeie heb het nog steeds niet geprobeerd.
We zijn nog steeds blij met ons apartementje, ben bang dat de boel hier ontploft :grin: :oops:

Mmmm, jammie Peter, en dan kun je straks met de frituurpan ook fijn oliebollen bakken met Oud en Nieuw!!

(niemand een beter adresje voor de Senseo pads?)

Grts,
Ineke

Back