Winkel met Nederlandse Producten in Perth?

Hallo Anna,

Een winkel met brinta,euroshopper drop, appelmoes, bokkepootjes, hagelslag etc. is te vinden  Cannington  Market op de volgens mij de albany highway Het ligt aan de andere kant van carrousel het grote winkelcentrum. Kroketten zijn te koop bij de dutch butcher in welshpool. Broodje kroket: stokbrood met 3 kroketten! erg druk tussen de middag. Groeten en succes ermee

Vera Mars

Nou, ik denk dat ik  het maar eens ga proberen.
Is alweer een tijd geleden dat ik ze gehad heb.
Eens kijken of ik Silvia zo mee kan krijgen om ze zelf te maken. Vast wel.

[quote author=Inacar link=topic=3829.msg103627#msg103627 date=1196234037]
Nog maar even dit topic 'opwarmen': stuur allerlei mensen naar de Dutch shop toe, want je krijgt nergens anders de Senseo pads zo goedkoop! (of weet iemand een beter adresje?)

Groeten,
Ineke

[/quote]

Hi Ineke,

Wat kosten ze daar dan? Ze zijn deze week in de aanbieding bij Coles voor A$ 4.99 de 18.

Mariette

We zijn er vrijdag geweest en we zagen de Braziliaanse smaak pads liggen, denk voor $5.25.
Aangezien we zo'n ding niet hebben, kijken we er amper naar, sorry.
Wel naar kruidnoten, speculaarbrokken.. mmmmm.

En Liam meldde mij dat het senseo koffie crema apparaat van DE nu bij Coles voor 100 AD in de winkel ligt in de aanbieding!

Ja dat was in dezelfde actie, zal nu wel weer gewone prijs zijn maar alle acties komen om de paar weken weer terug dus, Houd moed  :smile:

Mariette

Vandaag bij the dutch shop geweest voor kroketten, frikandellen, zaanse mayonaise en pannenkoekenmix... Yjam... gaan een goede week hebben... hihi
Hij is trouwens van 1 januari tot 10 januari dicht.

Liefs Ivet
ps... ze hadden brinta!!! En heel veel ervan!

Nu zal die Brinta wel weer bijna op zijn dan, nu je geweest bent ;-)

Maar inderdaad wij zijn nu een min of meer vaste klant, om de (ongeveer) 6 weken rijden we wel effe naar Guildford (altijd om 1 of 2 dingen te halen maar dan wel met 20 thuiskomen :-( ).

Ik hou zelf niet van Brinta maar las dat iemand hier op het forum er naar opzoek was  :p

Haha... ja... kweet het... erg he... nog 10 maanden....

[quote author=Jan and Erna link=topic=3829.msg106207#msg106207 date=1199066284]
Ivet vergeet je niet dat je trouwjurk volgend jaar nog moet passen :smile:

Geniet ervan :up:
[/quote]

Feestje? :up:

Thanks voor de Brinta-tip!
Maar ik heb nog een doos! (gelukkig maar, als ze nog even dicht zijn..)

Hoi ik heb net met genoegen jullie berichtjes zitten lezen over deze dutch shop! ik zit al zolang te smachten naar een lekkere frikandel!
Zit deze winkel nog steeds aan James street in Guildford? en weet iemand de openingstijden? wij wonen sinds october 2006 in Moora (2 uur van Perth) en dat bevalt ons prima! alleen sommige nederlandse dingen blijf je toch missen..

groetjes Tina  :cool:

Dag Tina,
Ja hoor, die zit er nog steeds. De openingstijden zijn dacht ik Di - Zo van 10.00 tot 16.00 (Je kunt dus ook in het weekend terecht!). Ik heb ergens hun website nog, moet even kijken thuis... (of misschien in dit topic).

Hoi Pete,
Dank je wel voor je reactie. Ga waarschijnlijk dit weekend direct even kijken!! krijg er nu al zin in.
Was tijdens het lezen op dit forum geen website tegengekomen, maar misschien heb ik er overheen gelezen. Zou leuk zijn om ook ff op de website te kijken.

groetjes Tina  :up:

Back