yes we gaan echt

vlasjes

New Member
Nu is het dus echt definitief. Na vorige week ons visum te hebben gekregen, hebben we gisteren onze tickets geboekt. Maandag 10 december gaan we weg. Om half 8 's ochtends gaan we vanuit Utrecht met de trein naar Frankfuhrt. Zo rond half 11 zullen we daar zijn. Om tien voor 2 's middags vliegen we dan. Na een tussenstop in Hongkong zullen we rond 10 uur Australische tijd daar dinsdagavond zijn.

Jeetje wat spannend nu. Kids nog 1 week naar school. Woensdag en donderdag komt het transportbedrijf. Tot die maandag slapen we dan bij mijn ouders.

Dus aussies pas maar op vanaf 11 december komen wij daar de boel onveilig maken.

Groetjes Lisette

Kun je wat meer vertellen over de prijs van je tickets, en hoe/waar je ze hebt geboekt?

Kom maar op!! Als ze hier nou nog geen Hollanders gewend zijn......
YESSSSS!!! Het gaat nu eindelijk gebeuren!!!!

GEFELICITEERD!!!!!
tot gauw!
Pauline

@Luuk, Wij hebben een heel goede prijs voor de tickets betaald. Voor 4 personen nog geen 2400 euro. We hebben via de site van vliegveld Frankfuhrt geboekt. En de trein kost met zijn 4-en 109,- euro. Dus mooi prijsje. Ik zou vanavond aan arjon wel even vragen wat de site is.

Haai Vlasjes,

Spannend zeg, echt te gek! Nu is het eindelijk zo ver. Succes met alle voorbereidingen en ben benieuwd naar de verhalen.

Dijnnas

Heeeel veel geluk gewenst down under, we zullen de Blog goed in de gaten houden..

groetjes

GEERJAP

Ik ben lid van je blog! ga het dus zeker volgen. Heb geen Google account, dus reageer nog even niet.. ;) Misschien ooit.

gr. Luuk

nou gezellig dat je lid bent. zal er veel mooie foto's op plaatsen om je vast jaloers te maken.

n735909553_310750_2317.jpg

Ik ben er al geweest.. ;) Nu weer terug! :p

Jeetje Lisette, ik let een paar dagen niet op en jij zit al bijna in het  :plane:
Wat heerlijk SPANNEND!

Alvast een goede reis & veel geluk daar!  :up:

he lisette! goede reis, geniet van alles wat er nog voor je is de laatste dagen in Nederland....
tot de 19e!!!!
Mariette

Oh wat spannend allemaal! En zo ontzettend snel ook! Heb je wel een beetje tijd gehad om aan het hele idee te wennen? ;)
Veel plezier en succes met de laatste dagen in Nederland!

Groetjes!

Nou succes met de laatste voorbereidingen en het nemen van afscheid van de achterblijvers!

Nog 'wave goodbye-parties' in het vooruitzicht?

Het gaat nu allemaal wel erg snel................dus alvast een goede vlucht toegewenst!

Groet,
Marc

he fijn, weer een blog erbij!!!
Ga het zeker volgen!! Zie je de 19de!!!!!

p.s. nou weet ik ook hoe jullie eruit zien..... :lol:

greetz Pauline

@mariete: ja gezellig al gelijk mijn eerst uitje. lijkt me heel leuk.

@annemiek: het lijkt allemaal nog zo onwerkelijk. ik denk dat het besef pas komt als je er bent. ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik over 2 weken gewoon ergens anders woon. maar we hebben er eigenlijk alleen maar heel veel zin in.

@marc: we hebben de feestje al gehad. de 17e hadden we het grote afscheidsfeest. was heel leuk/gezellig maar ook erg moeilijk hoor. heel wat traantjes gelaten maar dat hoort erbij. er zullen er nog wel meer volgen. jij ook nog succes met alles en wie weet tot in australie.

@pauline: ja leuk is dat om te zien hoe mensen er in het echt uitzien. je vormt je toch altijd een beeld vind ik. (niet te erg geschrokken hoop ik hihi).

voor degene die het leuk vinden ons blogadres is http://vlasjes.blogspot.com.

groetjes weer van lisette

Back