yes we gaan echt

Dat is goed nieuws. Gefeliciteerd. Zo zit je te stressen en zo heb je een huis wat je ook nog graag wil. Wat kan het leven toch mooi zijn. Geniet maar van.
Wij hebben vanmorgen te horen gekregen dat het huis verkocht is. Dus er zit weer schot in.

Groet Demy

Super  :congrats:

Ik ben echt ontzettend blij voor jullie, en kamperen in eigen huis voor een paar weekjes is ook best leuk. Nu een school uitzoeken voor de kids, en uniformen kopen.........zet je foto's op je weblog? Ik vind het altijd wel iets hebben een uniform. Nou, niet alle uniformen zijn leuk maar vaak wel. Ik heb vroeger ook nog in uniform gelopen: bordeaux rood met wit geruit. :lol:

Ja Lisette, kletsen kunnen wij wel, maar mijn zus wint het wel altijd van mij hoor.

Lief dat je spulletjes van Pauline mag lenen, zo sprokkel je toch aardig wat bij elkaar. Je moet elkaar toch de helpende hand toe reiken, of niet soms.

Liefs Mariette (flevoland)

SuperB!

25km van Boxhill, 1km lopen van het strand.. (wat volgens mij altijd leeg is daar.. :p). Gefeliciteerd nogmaals.. echt gaaf.. :) Ik kan even geen foto's vinden..

Oh, toch wel.. ;) Gelukkig ben ik soms wat handig.. :)

6ypn1bm.jpg

De rest was niet meer te redden.. ;)

Gefeliciteerd met jullie woning!

[quote author=Lilygirl link=topic=7982.msg108040#msg108040 date=1200354393]
Nu hoeven jullie niet te  :tent:[/quote]

Blijft toch :tent: met die luchtbedjes!  :wink:

Groetjes Chantal

Hoi Lisette,

heb ik toch net de pannen weg gegooid :-(
Als je nog meer nodig hebt laat het maar weten, wij hebben nu spullen in overvloed :lol:
Gaan jullie zondag naar Melbourne open, wij wilden ook gaan, maar op de webside, deed
de link van de tickets het niet. Hoe heb je dat gedaan?

Groetjes,
Inge

hoi Lisette en de hele familie,

We blijven samen met jullie helemaal op hetzelfde schema zitten geloof ik, maar dan in sydney. Ook wij hebben een huis gevonden en krijgen 18 januari de sleutel. Het gevoel is zowat hetzelfde, reuze naar ons zin alleen de zorg om de kinderen blijft. Dit zal wel afnemen als er een paar weken school achter de rug zijn, want daar zit ik nu nog erg tegen aan te hikken. Hebben jullie ook het gevoel dat het allemaal echt pas kan starten op het moment dat je in je eigen huis zit? Dan kan je scholen gaan zoeken en de buurt gaan verkennen....

Onze container moet vandaag aankomen en dan natuurlijk nog wachten op de douane-formaliteiten. Wij hebben inmiddels de ikea geplunderd voor wat basis--dingen en inderdaad ook luchtbedden e.d. zodat we toch maar in ons huis kunnen vrijdag. Ook wij hebben hier onze tv met alle toebehoren maar gewoon aangeschaft, zo grappig hoe onze verhalen gelijk blijven lopen!

nou, ik wens jullie veel geluk en succes toe in het nieuwe huis en ik lees het allemaal weer wel,

groetjes
Jennefer

@inga: we zijn een week of 2/3 geleden naar een kantoor gegaan. bij ons om de hoek zat een winkel met een ticketek store. daar hadden ze nog. wel hoog hoor,maar het gaat om de sfeer. lief van je dat je aan me denkt qua spullen. echt veel heb ik geloof ik niet meer nodig. alleen nog wat servies/glazen en handdoeken want die hadden we te laat te pakken; dus zitten nu op de boot; maar handdoeken zijn nooit weg. morgen ga ik even lekker shoppen. tuinset kijken want die komt niet mee uit nederland; dus hebben we toch nodig; kunnen we ook zitten. we hebben hier al een tv en home theater set gekocht; dus tv kijken en muziek luisteren kunnen we ook.

@jennefer: ja toevallig he dat het zo samenvalt; ja dat gevoel heb ik ook wel; vooral voor de jongens; op school ontmoeten ze toch hun nieuwe "vrienden"; vandaag gebeld naar een school bij ons in de buurt, maar kreeg de voicemail; dus maar ingesproken. hopelijk bellen ze snel terug. gisteren kregen we een bericht van het verhuisbedrijf dat onze container later aankomt; zou eigenlijk gisteren zijn, maar wordt nu de 25e.

Nou kijk eens dan kunnen we helpen ik heb namelijk servies gekocht en glazen dus als je het kan
gebruiken kan je het komen halen. Ook bestek misschien, koffieset apparaat ?
Laat maar horen.
Groetjes Inge

ook onze container komt later, de 27e i.p.v. gisteren.... kijk toch al wel uit naar de spulletjes, jullie ook?
Morgen verhuizen en we zijn dan wel met een aantal koffers gekomen, maar we hebben nu toch al weer veeeeeel meer mee te nemen, ongelooflijk he in 4 weken tijd!

jullie ook succes met de verhuis en lekker genieten van het huis,

groetjes
Jennefer

@inge: ik bel je morgen even kunnen we ook nog wat afspreken voordat de kids weer naar school gaan.

@jennefer: ja dat hebben wij ook; we hebben hier al een nieuw tv; home theater set gekocht; en ook veel boodschappen; wat nieuw speelgoed voor de kids en nog meer zooi.

vandaag naar de k-mart geweest, wat servies/glazen en handdoeken gekocht en een zooi schoonmaakspullen; zelfs een heel goedkopen stofzuiger voor 55,= dollar. ook vandaag naar bunnings geweest voor tuinset. heel leuk ding gezien met dezelfde swing erbij. gaan we zaterdag ook halen. en een echte bbq moet er ook komen natuurlijk anders worden we nooit aussies.

Ha, ben je voor de swing gevallen?  :grin: Hij zit ook zoooooo lekker!!!! Geniet ervan meid en sterkte met de rompslomp, we komen gauw kijken!

liefs Pauline

Het klinkt alsof jullie goed aarden! :)

Ik zit hier nu thuis.. het is 12:24, heb een enorme kater, en ga zo op de fiets naar de Hogeschool.. :p Mn vriendin is ziek (wel werken), en we gaan vanavond uit eten met 2 andere Ozziegangers :)

@pauline: ja volgens mij is het dezelfde als jullie hebben; en die zat idd lekker; gaan we als we gesetteld zijn een ander drankje uitproberen.

@luuk: ja het gaat best wel lekker eigenlijk; snel opschieten kan je je ook gaan aarden hier; oh jee weer een katertje man; je drinkt nogal wat he; als je hier bent drinken we er samen een ok.

Back