Ja goed he ik ben ook helemaal blij. Het is 91 Ebbstreet in Aspendale. Lekker dicht bij het strand en Arjon had het uitgerekend dathet ongeveer 25 km naar zijn werk is. Collega's van Arjon zeiden dat het ook een goede buurt is.
Vandaag al getekend en betaald natuurlijk, dat hoort er ook bij. Arjon gaat zaterdag tekenen en krijgt hij gelijk de sleutel. Dus dan kunnen we erin. Onze spullen zijn er nog niet. Vandaag een mail gekregen dat het in plaats van de 15e de 25e januari gaat worden. En dan nog maar afwachten hoelang het daarna nog duurt. Maar we mogen van Pauline (de schat) luchtbedden en slaapzakken lenen. T.V. hebben we al gekocht met een home theater set. Deze week gaan we nog even kijken voor tuinmeubelen omdat die in Nederland zijn achtergebleven dan kunnen we alvast zitten. En bij de K-mart bordjes en bestek is ook zo gekocht, dus we komen er wel. Maandag halen we dan Rakker weer op. Kan ook wel zondag, maar we hebben dan kaartjes voor Australian Open dus dan moet hij de hele dag alleen blijven, dat vind ik dan ook weer zielig.
Dus als je iemand ziet lopen met een big smile, dat ben ik.
@Mariette: had vandaag je zus nog aan de telefoon; wat een klets is dat. maar wel gezellig. wel opschieten met alles hoor, want we willen je snel hier.