yes we gaan echt

Oh, er staat wel veel moois daar...!  :roll:

http://www.domain.com.au/Public/PropertyDetails.aspx?adid=5580444#

Erg leuk.. en anders:

http://www.domain.com.au/Public/PropertyDetails.aspx?adid=5581587

hallo allemaal,

het gaat hier lekker hoor. en nee we hebben nog geen spijt van onze beslissing. waar ik het meeste moeite mee had, was de kids die waren echt een beetje onthand in het begin. door het zoeken naar huizen, zaten ze vrij veel in de auto en dat is natuurlijk niet het leukste om te doen.

de reden dat we voor frankston en omgeving gaan is dat we toch heel graag bij het strand willen wonen. al is de omgeving bij box hill ook erg mooi. met het rijden heeft arjon niet zoveel problemen. in nederland maakte hij ook veel kilometers. daarbij we hebben hier nu 1 auto (vanmiddag gekocht een hyundai tuscon) en die ga ik gebruiken. want al die heuvels opfietsen lijkt me niets. arjon wil graag nog een motor kopen dus dat maakt de files ook al makkelijker.

het is arjon goed bevallen hoor het werken hij was me na 4 weken ook wel zat geloof ik :evil: ach en ik vermaak me wel met de kids. ga gewoon veel naar het strand en langs bij pauline (lilygirl).

Hoi lisette
het is wel fijn om een auto hebben, want je zult wel merken wat voor kilometers je maakt.
Helemaal als je in Fankston woont, maar je zit natuurlijk wel mooi daar dicht bij het strand en
een stukje verder ook nog de echte zee. Veel sucses met het zoeken ,doe je dat nu alleen ?
Ik vond het wel fijn dat Dirk er nog bij was bij de zoek tocht naar een huis.

Groetjes Inge

P.S. Als de container er is kunnen we daarna afspreken via pm ok ?

He Lisette, ze zijn toch ook nog bezig om een nieuwe weg aan te leggen van Melbourne richting Frankston.
Is het helemaal een makkie.

Veel plezier aan het strand. Die zijn hier rondom Cairns gesloten ivm met de box jellie fish. En het weer is er niet na, een tropisch regenbuitje
dat gister morgen om 7.00 uur is begonnen  :smile:

Groetjes Jolanda  :up:

@jolanda; idd die moet in 2008 klaar zijn; maar ja wanneer is dat; is nog maar net begonnen. wat een weer hebben jullie he. wij hebben het heerlijk hier.

@inge; nee ze zijn op arjons werk best flexibel; vandaag mocht hij ook iets eerder weg om een huis te bekijken. we hebben nu 4 application forms ingeleverd. bij 2 hebben we zelfs aangegeven dat we best 3 maanden vooruit willen betalen. zo leuk vonden we die. en ook qua tijd want zaterdag moeten we hier weg. ja is goed; laat me maar weten wanneer het uitkomt.

@luuk: zag net nog je links; dat is toevallig; karsstreet is ook 1 die we op het oog hebben.

hoi sophie,

ja weet je wat ook zo lekker is. het strand loopt heel langzaam af. ideaal met de kids.

ja rakker hebben we vrijdag opgehaald. hij mocht gelukkig hier in het appartement.

lijkt me heel leuk om wat af te spreken.

stuur je een pm met mijn mobiel.

Misschien nog even een tip : het is misschien handig op een cooling te letten.
Hebben wij niet gedaan, dachten dat het hier niet zo warm zou worden.
Maar de huizen hier zijn niet zo ge-isoleerd als in Nederland, dus het is binnen de kortste
tijd bloedje heet. Helemaal met een paar dagen 40 graden :wink:
Bij ons is het snel 30 a 35 graden binnen, ugh!

Groetjes Inge

Hele goede tip Inge,

Scheelt dat we al op een paar warme dagen zijn wezen kijken en sommige huizen waren idd erg warm.

Hoi lisette, ik heb je site even bij gelezen.
Hopelijk hebben jullie heel snel een huis zodat Rakker er
ook weer bij is.

Groetjes Jolanda  :up:

vandaag heb ik weer 2 huizen bekijken. allebei leuk waarvan 1 heel erg leuk en groot. we werden toevallig ook gebeld of we nog interesse hadden voor 1. moeilijk want dat huis is een stuk minder dan die ik vandaag gezien had. arjon gebeld met de makelaar (een heeel aardige vrouw) en uitleg gegeven. ze had geen andere applicaties nog dus zei stuur me gelijk per email zoveel mogelijk spullen op ga ik er vandaag nog voor je achteraan. moet ik morgen alleen nog een kopie van mijn rijbewijs en een handtekening brengen. maar ze heeft in ieder geval al wel arjons salarisgegevens. dus heel hard duimen maar.

Ik duim ook me :up: :up: :up: Br. br.  moet er niet aan denken wat me nog allemaal te wachten staat.
Groet Magda

Ha, ik heb nieuws uit eerste hand!!! Ze hebben het huis!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :congrats:

Nu hoeven jullie niet te  :tent:

hihi

liefs van Pauline

Heel erg gefeliciteerd met jullie eerste huis in Australie !!!
Waar is het geworden ?
Wij zitten op het moment in de "troep", onze spullen zijn vrijdag eindelijk gekomen.
Wat zit er toch veel in zo'n 20 ft container, dan lijken de huizen hier gelijk een stuk
kleiner. Dus het is goed dat je een groot huis hebt uitgezocht :wink:
Wanneer kunnen jullie er in ?
Groetjes Inge

Vlasjes hebben een huis!! Whowhoehoe! :) SuperB!  :up: :up:

:congrats: :flowers: :w00t:

Staat hij nog op Real.com.au? We willen foto's!

Ja goed he ik ben ook helemaal blij. Het is 91 Ebbstreet in Aspendale. Lekker dicht bij het strand en Arjon had het uitgerekend dathet ongeveer 25 km naar zijn werk is. Collega's van Arjon zeiden dat het ook een goede buurt is.

Vandaag al getekend en betaald natuurlijk, dat hoort er ook bij. Arjon gaat zaterdag tekenen en krijgt hij gelijk de sleutel. Dus dan kunnen we erin. Onze spullen zijn er nog niet. Vandaag een mail gekregen dat het in plaats van de 15e de 25e januari gaat worden. En dan nog maar afwachten hoelang het daarna nog duurt. Maar we mogen van Pauline (de schat) luchtbedden en slaapzakken lenen. T.V. hebben we al gekocht met een home theater set. Deze week gaan we nog even kijken voor tuinmeubelen omdat die in Nederland zijn achtergebleven dan kunnen we alvast zitten. En bij de K-mart bordjes en bestek is ook zo gekocht, dus we komen er wel. Maandag halen we dan Rakker weer op. Kan ook wel zondag, maar we hebben dan kaartjes voor Australian Open dus dan moet hij de hele dag alleen blijven, dat vind ik dan ook weer zielig.

Dus als je iemand ziet lopen met een big smile, dat ben ik.

@Mariette: had vandaag je zus nog aan de telefoon; wat een klets is dat. maar wel gezellig. wel opschieten met alles hoor, want we willen je snel hier.

Back