yes we gaan echt

:happy: :lmao: :lol1: :rotflmao: :w00t:

nee hoor, ik ken alleen iemand anders met dezelfde naam en had die projectie natuurlijk op mijn netvlies.... :oops:
Jullie lijken me heel gezellig! Kom maar es op de koffie, kunnen de mannen it-werk bespreken als ex-collegae....

groetjes Pauline

alleen maar mooie mensen met die naam hihi. doen we zeker. zal het aan "de baas" doorgeven.

Hi Lisette,

we wensen jullie een goede reis en tot snel, je verjaardag zal niet lukken, maar ik hoop er
de 19e ook bij te zijn. Weet je dan al waar jullie komen te wonen ?
We kennen ook duitse mensen in die hoek van Boxhill, dan kunnen we dat combineren.
Na sterkte met het laaste van alles, ik weet nog goed hoe dat was. Iedereen wil je nog
een laatste keer zien. Maar dan gaat het toch echt beginnen, we zullen aan jullie denken.

Groetjes Inge

Hi Lisette

ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad en goed zijn aangekomen.

Laat snel wat horen.

LG Inge

Jullie zullen nu ongeveer wel aangekomen zijn in jullie nieuwe thuisland ;) Hoop dat jullie een goede reis hebben gehad en geniet van het weer he! ;)

Goedemorgen,

:congrats:
Als ik het goed heb onthouden ben jij vandaag jarig.

Zijn jullie goed aangekomen ? Hoe is jullie huis ? Al over de jetlag heen ?

Tot snel,

Inge

:happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun:

Welkom in Melbourne.......ook al zit ik zelf nog in winterig Nederland.

Goede  :plane: gehad??

En.......eerste indruk?   Altijd lastig, even aclimatiseren en je ogen goed de kans geven.

Als jullie beschikking hebben tot een computer dan horen wij vast jullie verhalen.

Liefs Mariette (flevoland)

Ik had net een kort mailtje waarin stond dat ze met een huurauto de buurt gingen verkennen!

[quote author=Luuk link=topic=7982.msg103754#msg103754 date=1196327466]
Kun je wat meer vertellen over de prijs van je tickets, en hoe/waar je ze hebt geboekt?
[/quote]

Dit is een goede site: http://flweb.ypsilon.net/index.php?agent=fraport-de&lang=en_GB

Het is een zoekmachine van Frankfurt Flugplatz, maar wel een bijzondere. Bij overstappen (en dat kan nog niet anders naar Australia), kijkt 'ie ook naar realistische overstaptijden en beschikbaarheid. Dat scheelt heel wat onnodige muisklikken!

Wel loont het nagenoeg altijd (als in: ALTIJD! :?) de moeite om even te checken op de site van de airline zelf, mits je beide vluchten van dezelfde maatschappij hebt. Bij Singapore Airlines scheelde me dat toch weer 233 euries! En een leuke bonus: met de A380 aankomen.

Greets, Leonidas.

hallo allemaal,

hier dan eindelijk weer een berichtje van ons. we hebben nu pas weer beschikking over een computer dus internet.

hier gaat alles erg goed we hebben er al bijna een maand opzitten. ik zal in het kort wat beschrijven. uitgebreid kan je op onze blog www.vlasjes.blogspot.com vinden.

We zitten nu in een tijdelijk appartement in south yarra. een mooi appartement maar voor de kids is het wat moeilijker omdat ze hier niet echt buiten kunnen spelen. de vlucht is goed gegaan en de lengte viel wel mee. in de tussentijd is het meeste wat we gedaan hebben is huizen zoeken. nog wel moeilijk hoor. het was wat luw ivm de feestdagen en veel real estate agents waren dicht. wel zijn we er voor onszelf uit waar we willen wonen. het liefst rond frankston south bij het strand of een maar opties bij arjons werk in box hill.

arjon is vandaag weer aan het werk gegaan, dus nu is het nog me en de kids.

meer willen weten lees onze blog.

liefs lisette

Hoi Lisette, fijn dat alles goed is gegaan en ga straks eens op de site kijken.
Ik weet niet veel van Melbourne, maar toevallig wel dat Frankston een
leuke omgeving is. Mark zijn familie woont allemaal rond Frankton.
Veel succes met het zoeken van een huis.

Groetjes Jolanda  :up:

Hi Lisette,

fijn dat je weer online bent, dat is zo prettig als je weer wat infos overal vandaan kan halen.
Ook fijnbij het zoeken naar een huis.
Misschien kunnen we een keertje afspreken, dan kunnen de kinderen zich beter leren kennen,
als dat eventjes in de zoo.
Ik hoop deze week op de container, dus misschien volgende week ?

Groetjes Inge

hoi inge,

het lijkt me heel erg leuk om wat te doen. en ik weet zeker dat yarno en naomi het ook heel erg leuk vinden.

zeg maar wanneer het jou uit komt. we hebben tot zonder in ieder geval een auto. we zijn nu op zoek naar een nieuwe, dus als we die deze week vinden, kan ik gewoon jouw kant op rijden of anders de trein of zo.

Lisette!

Leuk weer wat van jullie te horen! Leuk om het weblog te lezen van jullie, ik had het bericht al gezien.. ;) Lang leve RSS. Kun je ook alweer mailen?

Hoe is het op het eerste gezicht daar? Hoe sta je er tegenover? Tegen jullie keus? Hoe reageren de kids? Staat jullie huis online? Die je op het oog hebt?

Wens Arjon ook heel veel succes.. :) Enneh; nog een jaartje. Dan zijn wij er ook..! ;)

Hoi Lisette

Succes met het vinden van een woning :up:

Fijn dat de reis is meegevallen. Hoe was Arjon zijn eerste dag en de jouwe met de kids alleen.

Hoi daar,

Mooi dat jullie zijn aangekomen en goed dat jullie weer online zijn.

Toen ik zelf net was aangekomen, ben ik gelijk naar een internet'cafe' gegaan om in ieder geval met familie en vrienden te mailen. Kosten waren $ 4.80 per uur, maar ach je moet er wat voor over hebben.

Zal jullie blog ook in de gaten houden!

Succes met alles weer op de rit te krijgen.

Cheers,
Marc

Frankston south, 50km van het centrum! En ook een aardig stuk van Boxhill.. 40km om precies te zijn. Staan er geen files daar tussen?

Ik ga eens lekker huizen kijken in Frankston south ;)

Hoi Lisette

Leuk dat je weer online bent

Ik had al een berichtje op je weblog geplaatst.

FRANKSTON.........ook erg mooi, wat ik mij er nog van kan herinneren.  Tja, victoria is ook zooo groot en er zijn talloze mooie plekjes.

Hoe vinden de kids het en wat zijn jullie eerste indrukken???? Voelt het goed aan of heb je zoiets van: "Waar ben ik aan begonnen??" Ik ben zo benieuwd.

Liefs Mariette (flevoland)

Back