Yes, wij gaan ook

Hopelijk zijn jullie niet weggespoeld met de caravan, want er is daar wel erg veel regen gevallen in korte tijd.
Er is voor 2 jaar water in de dam gekomen was op de tv. :?

Groetjes Jolanda

Wat een regen, wouw.
We zijn niet weg gespoeld, maar het scheelde niet veel.
Verleden week midden in de nacht kwam de voortent naar beneden zetten, kon de regen niet meer aan.
Een paar tentstokken helemaal door het midden, binnen alles zeiknat.
Dat was wel even paniek (van mij dan, Rob bleef gelukkig rustig).
Maar alles is opgelost, we hebben een cover over alles heen en we zitten weer droog en veilig.
Van de week nog heel erg storm en regen gehad, en alles bleef op z'n plaats.

De staten van Townsville waren rivieren geworden.

Verder bevalt het camping leven goed. Voorlopig blijven we hier nog wonen. We zitten op een leuk caravanpark.

Cheers,
Jolanda

He gelukkig dat je er weer bent en dat de schade is meegevallen.
En mocht je ooit in een woonboot hebben willen wonen kun je nu kijken of het je bevalt  :smile:

Mariette

Hoi

Leuk dat jullie weer boven water (online) zijn. :up: Vroeg me al af waar hangen die uit.....
Hebben jullie de bedoeling om je in Townsville te gaan vestigen? Of zijn jullie er nog niet over uit waar te gaan wonen.

Ja...daar was ik inderdaad eigenlijk ook
heel nieuwsgierig naar. Het is in ieder
geval niet zo ver van Cairns  :wink:
(op zijn Australisch 'niet ver' bedoel
ik hè). We wilden altijd nog eens
duiken op de Yongala daar.

groetjes Miran  :smile:

Net weer een hevige onweersbui achter de rug, tjee wat kan het hier spoken zeg  :lol:

De bedoeling is om hier te blijven, maar je weet het nooit met ons  :grin:
We vinden het erg leuk, mooi, uitgebreid en heerlijk hier.
We willen wel een keer richting Cairns om het te bekijken, maar we denken dat Townsville onze stek is.
En Rob heeft hier al een vaste baan, en dat bevalt hem erg goed.

@Tum, als je deze kant een keer opkomt (Townsville), en we wonen hier, dan zijn jullie van harte welkom  :up:
  Eerst maar even doorduimen dat jullie het huis verkopen.

Cheers,
Jolanda

Kijk...dat is alvast een date...tenminste...als
ons huis verkocht is  :up:

Enne, vice versa hè, koffie staat klaar!
Of een lekkere koude brewskie, of ijsthee  :grin:

Even weer een update, dat is al weer een poos terug zag ik.
We zijn morgen al weer 11 maanden in Australië, en nog geen dag spijt.
We wonen nog steeds in de caravan, maar we willen wel in Townsville blijven, dus we willen over een paar weekjes een huis kopen hier, of in ieder geval gaan kijken of we een huis naar ons zin vinden. Ik heb al op real estate zitten koekeloeren, en ik heb al een paar leuke huizen gezien, dus dat komt wel goed.
De kids doen het goed op school, en ze hebben het ook erg naar hun zin. Gister hadden ze run for fun, en ze zijn beiden eerste geworden in hun leeftijdsgroep, wouw, ik ben een erg trotse moeder.
We hebben het visvirus ook helemaal te pakken. Leuk hoor, op zondag lekker vissen met het gezin.
Rob gaat soms ook vissen met wat Aussie mates, hoort er helemaal bij hier  :grin:.

Groetjes,
Jolanda  :up:

hoi jolanda,

goed om te horen dat het zo lekker gaat. poeh dat je het volhoudt zo lang in een caravan. ik was na 1 maand appartement al gek. wilde mijn eigen plek. hopen dat je snel iets tegen komt.

@Erna, dank je  :up:

@Vlasjes, Wij hebben ook dagen dat we het zat zijn, maar dat was meer in het regenseizoen. Maar we leven meer buiten, en alleen slapen we binnen, dus het is te doen. Het park waar we wonen is gewoon erg leuk en de kids hebben het erg naar hun zin en daarom maakt dat het wonen hier een stuk makkelijker. Maar ik kijk er wel naar uit om over een paar maandjes lekker in een huis te wonen en in een keuken te kunnen koken enzo  :grin:
En ik heb ook een baan hier in het park, dus dat is makkelijk, lekker dichtbij.

Groetjes,
Jolanda  :up:

11 maanden alweer tjonge! Nog een maandje en dan is t vast feest! En nu huizen kijken, dat is leuk! Veel plezier! Hopelijk hebben jullie met 12 maanden een huisje!
Groetjes
Francine

Nou Jan en Erna, eigenlijk nog niet, en de plannen zijn een beetje veranderd.
Hoe en wat kan ik nog even niks over kwijt, maar als het één en ander zeker is laat ik het meteen weten.

Maar wel bedankt voor de interesse  :up:

Groetjes,
Jolanda

Back