Yes, wij gaan ook

EN?????

Dat laatste bericht is al weer twee weken oud.

We zijn nu toch wel HEEEELLLLLL ERRUG benieuwd hoor!

Vertel, vertel!  :lol:

Mariette

Ok, hier komt het......

We zouden een bus gaan kopen. En grote 40ft om in te wonen.
We hadden een hele mooie gezin op Ebay, en ik had een bod gedaan.
Afgelopen Zaterdag was de laatste dag, en ik hoorde er helemaal niks meer van, dus ik bellen naar de eigenaar.
Hij wilde er meer voor dan dat ik had geboden, dus we hebben wat onderhandeld, en de bus was mijn.
Ik vroeg nog of het zeker was, want de bus was in een buitenwijk van Brisbane, dus ik moest een ticket gaan regelen. Maar hij garandeerde me dat de bus voor mij was.
Meteen tickets geboekt, en daarna de details met de eigenaar besproken over het komen halen Vrijdag.
Alles goed en wel, we waren helemaal blij.
Die namidddag gingen we naar een show van de Mostertrucks. Toen het eenmaal begon ging mijn telefoon, dus ik naar achter gerend om wat minder last van het lawaai te hebben. Het was de vrouw van de buseigenaar..... Ze vertelde me doodleuk dat ik de bus niet kon komen halen want zij had de bus al aan een ander verkocht. Ik nog maar dit en maar dat....en ik vertelde van de tickets, maar dat was haar probleem niet zei ze &^%$#@#$%^%$#@#$%. Ik zeg nooit F*ck, maar nu kwam het uit m'n tenen.

Onze droom viel dus in het water, en de Monstertruckshow was voor ons ook verpest. Maar we moesten toch een beetje de schijn ophouden om het voor de kids niet te verpesten.

Eenmaal thuis (bij de caravan) een biertje gedaan met wat mensen van het park, en we kwamen tot de conclusie dat deze bus gewoon niet de juiste was. We zoeken nog wel verder, want dat is wat we willen. Geen huis kopen, maar een grote bus en daar in wonen en in vakantie's reizen. Waarom wachten tot de kids groot zijn en de deur uit. We gaan onze droom eerder uit laten komen en met de kids van genieten.

Genieten doen we trouwens sinds gister al een jaar in Oz.....
En dat jaar is voorbij gevlogen.

Cheers,
Jolanda  :up:

Ik durf het bijijijijna niet te zeggen, maar onze overbuurman heeft al drie maanden drie bussen te koop staan. Zal ik eens informeren??
Tis wel wat verder dan Brisbane...

Het is een goed plan.
Wij hebben het ook in gedachten gehad, maar toch maar niet. We hebben hele mooie gezien.
Ach wie weet he, plannen zijn er om te veranderen.

Begin Juni is de Monstertruck show in Cairns, kun je de tickets niet veranderen.

Groetjes Jolanda en veel succes met zoeken !!

[quote author=rob en jolanda link=topic=6695.msg117448#msg117448 date=1210133093]
Ze vertelde me doodleuk dat ik de bus niet kon komen halen want zij had de bus al aan een ander verkocht.
[/quote]

Misschien toch nog eens bij Ebay melden, want officieel mag dat niet volgens hun regels. Ebay is daar veel duidelijker in dan bijvoorbeeld Marktplaats in Nederland.

Groeten,
EandE

nou jolanda,

wat een verhaal zeg. kan me voorstellen dat het woord uit je mond kwam. dat dat zomaar kan he.

vind het wel heel wat hoor wonen in een bus. nou succes met je zoektocht.

@Mamavark, thanx, maar het hoeft niet. Ten eerste is het weer lastig met de rego om over te schrijven op Qld. En er staan veel bussen te koop, maar deze was al ingetimmerd voor 4 pers, dus ideaal voor ons. Onze bus komen we wel tegen, ik heb al weer een mooie te koop gezien in Hervey Bay  :grin:

@Jolanda, we zaten al bij de Monstertruckshow dat ik gebeld werd, dus de show hebben we gezien. We zitten nu met de vliegtickets. Geld kregen we niet terug alleen een tegoedbon, en binnen 12mnd vliegen. We hebben wel een verlies van $90.-

@EandE, goed idee, ik ga het melden bij Ebay. De bus krijgen we er niet voor, maar ach.......

@Vlasjes, komt helemaal goed hoor :up:
We hebben nog steeds een dak boven ons hoofd  :grin:

Hoi Jolanda

Je heb ons wel in spanning weten te houden, was je bang dat we de bus voor je neus weg zouden kapen :grin:
Nee hoor zonder dollen , wat een gaaf plan kan me er wel iets bij voorstellen en het geeft je geen vastigheid voor als je nog eens ergens anders een poosje wil wonen.
Heel veel succes met het vinden van "DE BUS". :up:

Wat een "wilde" plannen. Leuk hoor, geweldig toch als jullie het nu kunnen doen? waarom idd wachten tot je 65e?

Succes met de zoektocht, er zal er gerust nog wel een zijn. Deze "mocht" gewoon niet voor jullie zijn. Misschien zie je hem ooit nog weleens met pech aan de zijkant van de weg staan en denk je "gelukkig maar dat we die toen niet hebben gekocht" :p

We hebben nu ruim 5 weken onze bus.
Gekocht op Magnetic Island, en nog helemaal in oude staat als schoolbus.
Eenmaal bij ons voor de deur zijn we meteen begonnen met het uitslopen van de banken.
Daarna meteen opbouwen heen.
Afgelopen zaterdag hebben we er voor het eerst in geslapen, heerlijk hoor. We sliepen in de caravan al 8 maanden samen op een éénpersoontje, en nu lekker op een dubble.
De kids zijn ook erg blij met hun eigen slaapkamer.

We zijn nog niet helemaal klaar, want we hebben nog geen keuken maar die is besteld. En we wachten ook nog op de kussens van de banken. Als de binnenkant klaar is gaan we de buitenkant schilderen.

We zijn erg blij met ons nieuwe huis op wielen, weer een nieuw avontuur.

Cheers,
Jolanda  :up:

[quote author=rob en jolanda link=topic=6695.msg121649#msg121649 date=1216182886]
Ik heb foto's op m'n hyves
[/quote]

Voor de anti-hyvers: Is echt een aanrader, krijg je zelf ineens zin van om ook in zo'n bus te stappen!

Hahaha  :grin:

Bussie komt zo..... :lol:

Weet je...Het lukt me gewoon ook niet om foto's op XPdite te zetten, en hyves is lekker makkelijk.
Twee vliegen in één klap  :smile:

Back