Ok, hier komt het......
We zouden een bus gaan kopen. En grote 40ft om in te wonen.
We hadden een hele mooie gezin op Ebay, en ik had een bod gedaan.
Afgelopen Zaterdag was de laatste dag, en ik hoorde er helemaal niks meer van, dus ik bellen naar de eigenaar.
Hij wilde er meer voor dan dat ik had geboden, dus we hebben wat onderhandeld, en de bus was mijn.
Ik vroeg nog of het zeker was, want de bus was in een buitenwijk van Brisbane, dus ik moest een ticket gaan regelen. Maar hij garandeerde me dat de bus voor mij was.
Meteen tickets geboekt, en daarna de details met de eigenaar besproken over het komen halen Vrijdag.
Alles goed en wel, we waren helemaal blij.
Die namidddag gingen we naar een show van de Mostertrucks. Toen het eenmaal begon ging mijn telefoon, dus ik naar achter gerend om wat minder last van het lawaai te hebben. Het was de vrouw van de buseigenaar..... Ze vertelde me doodleuk dat ik de bus niet kon komen halen want zij had de bus al aan een ander verkocht. Ik nog maar dit en maar dat....en ik vertelde van de tickets, maar dat was haar probleem niet zei ze &^%$#@#$%^%$#@#$%. Ik zeg nooit F*ck, maar nu kwam het uit m'n tenen.
Onze droom viel dus in het water, en de Monstertruckshow was voor ons ook verpest. Maar we moesten toch een beetje de schijn ophouden om het voor de kids niet te verpesten.
Eenmaal thuis (bij de caravan) een biertje gedaan met wat mensen van het park, en we kwamen tot de conclusie dat deze bus gewoon niet de juiste was. We zoeken nog wel verder, want dat is wat we willen. Geen huis kopen, maar een grote bus en daar in wonen en in vakantie's reizen. Waarom wachten tot de kids groot zijn en de deur uit. We gaan onze droom eerder uit laten komen en met de kids van genieten.
Genieten doen we trouwens sinds gister al een jaar in Oz.....
En dat jaar is voorbij gevlogen.
Cheers,
Jolanda