Yes, wij gaan ook

Het zijn hele gave foto's op hyves van Jolanda haar bus. Ik heb ze zelf gezien en het ziet er super uit. Krijg er gelijk zin in om ook een bus aan te schaffen en heel Aussie rond te reizen.
Heel veel plezier met af bouwen van de bus. Gr. Ingrid

Ons volgende plan is om zo veel mogelijk van Australië te zien in ons huis op wielen  :grin:

Het bouwen gaat helemaal volgens plan. De bus is vandaag weg voor de keuring, spannend.....
Daarna wachten op de keuken, die is besteld en de kussens van de bank.
We moeten van binnen ook nog het één en ander afwerken en daarna gaan we de buitenkant schilderen.

Er is voorlopig nog genoeg te doen, maar dat kan allemaal terwijl we er in wonen.

Volgende week ga ik beginnen met m'n groot rijbewijs. Ik wil er zelf natuurlijk ook graag in rijden  :grin:  :lol:

Cheers,
Jolanda  :up:

Yes.....
De bus is goedgekeurd en geregistreerd op onze naam.
Het weekend zijn we officieel in de bus gaan wonen, en alles verhuisd van de caravan naar de bus.
Heerlijk weer een slaapkamer en een gewone keuken  :grin:
In september, als de kids vakantie hebben gaan we ons eerste tripje maken en over anderhalf/ twee jaar willen we vertakken naar NT.
Waarschijnlijk Darwin, maar dat weten we nog niet zeker.

Dit was weer even een kleine up-date piepels.
Greetz,

Hartstikke leuk. Een nieuw huis op wielen. Ga vanavond even op Hyves kijken of je al nieuwe foto's heb kunnen plaatsen, ben reuze nieuwsgierig!

Sacha

Heee gaaf zeg!! hartstikke goed dat alles is gekeurd. Staan jullie nu nog wel op de zelfde camping met de bus? Super ook om je rijbewijs te halen, tuurlijk wil je er zelf in rijden. Volgens mij gaat je groot rijbewijs hier een stuk sneller dan in NL of niet?

Heerlijk he, gewoon weer een eigen huis.
Succes met alles en veel plezier met alle voorbereidingen.
Word er geen proefritje gemaakt richting Cairns ?? :drive:

Groetjes Jolanda

Nou ben ik wel heel nieuwsgierig geworden naar die bus.....
Veel plezier met plannen en met  :drive: de rijlessen!

Chantal

@Sascha
Ik heb nog geen nieuwe foto's op hyves, moet weer wat foto's maken.
Gaat gauw weer gebeuren  :lol:  :grin:

@Inge
We wonen nog steeds op het zelfde park, en we hebben een hele grote hoekplaats, dus helemaal top :up:

Rob had zijn groot rijbewijs al na 6 lessen, maar nou ik nog  :|
Zal wel wat langer duren denk ik  :grin:
Maar het gaat hier wel veel sneller en véééééél goedkoper dan in NL.

@Jolanda
Nee helaas, weer geen Cairns. Maar in Januari gaan we met de bus naar Cairns.
In november komen m'n ouders aan in Cairns, en dan halen we ze op met de auto. En als ze weer terug gaan, gaan we met de bus. Ik laat het je weten tegen die tijd, komen we door je straat rijden  :grin:

@Chantal
Dank je  :up:
Plezier hebben we nu al, en we zijn nog nergens geweest, maar het wonen in de bus is al erg leuk.

Groetjes,
Jolanda  :cool:

[quote author=rob en jolanda link=topic=6695.msg123986#msg123986 date=1219029466]
Vanmorgen heb ik m'n theorie gehaald, nou MR rijbewijs nog  :lol:

Cheers,
Jolanda
[/quote]

:up: Gefeliciteerd en succes nog met het rijbewijs...

Donderdag moet ik afrijden,  :lol: spannend hoor!

En al onze plannen zijn weer veranderd......

We gaan 25 september op vakantie met de bus, en dan omhoog. De Tablelands, Hope Vale, Cooktown, en zo weer terug naar beneden richting Townsville.

In de grote vakantie gaan we weg van Townsville, jaja....helemaal weg. De bedoeling is om 21 december te vertrekken en dan rustig aan naar beneden. Op veel mooie een nachtje vertoeven, en kerst vieren bij vrienden in de Sunshine Coast. Daarna verder naar beneden. Een paar dagen naar Sydney, en dan naar Nowra, en dat is onze eindbestemming.
Weer een nieuw avonuur waar we allemaal erg veel zin in hebben.

Dus Darwin moet helaas nog een paar jaar wachten. Maar dat komt ook nog wel een keer.

Cheers,

Spannend hoor, je groot rijbewijs!!

dat wil ik ook wel!  Maar ons huis rijdt niet..
Nou als je ooit per ongeluk verdwaalt en in de Dandenongs terecht komt, is de bus welkom!

Bedankt allemaal  :up: wel spannend hoor!

[quote author=mammavark link=topic=6695.msg125210#msg125210 date=1221342498]

Nou als je ooit per ongeluk verdwaalt en in de Dandenongs terecht komt, is de bus welkom!
[/quote]

Als we in de buurt zijn komen we zeker even aan, thanx voor het aanbod.

Cheers,
Jolanda

Whaaaaaaaa  :cry: GEZAKT!

Het uur lessen ervoor ging helemaal goed, zonder fouten. Maar die kl*te zenuwen  :-( Ik deed tijdens het examen echt alles fout.
Helaas pindakaas, volgende keer beter ( hoop ik )  :grin:
Ik ga het na de vakantie weer proberen.

Trouwens.... erg leuk dat je het nog wist  :up:

Groetjes,
Jolanda

Back