Yes, wij gaan ook

@Mariette,
Ja, de kids zitten weer op school, maar ze vinden het niet erg om weer van school te veranderen, zijn ze nu wel gewend  :lol:
Lola gaat weer naar de zelfde school als verleden jaar in de Sunshine coast (voor we naar Townsville gingen), en Jimi gaat naar Highschool waar zijn oude vrienden op zitten, dus zo vreemd zal het deze keer niet zijn.

@Sacha,
Inderdaad fijn dat de kids flexibel zijn, maar ik denk dat ze het zelfde zwerversbloed als ons een beetje hebben  :grin:
Weet je, ze hebben nu weinig keus, want er moet toch geld in het laadje komen en dat begrijpen ze gelukkig goed.

Groetjes,
Jolanda

Hey Rob en Jolanda,
Als jullie morgen vertrekken en een dezer dagen bij Brisbane aankomt en je hebt zin in een bakkie koffie... Laat het maar ff weten, dan zorgen wij dat de koffie klaarstaat ;)

Hoi Jolanda,

Veel succes met jullie plannen om naar Brisbane te gaan, met jullie instelling gaat het wel lukken. 

Groetjes,
Susan

@Annemiek,
Dank je, heel lief van je, maar we zijn al in de Sunshine coast.
We zijn Zaterdag al vertrokken uit Nowra en eerst naar New Castle gereden. Daar een nachtje geslapen bij vrienden.
De Volgende dag vroeg vertrokken en meteen door gereden naar Marcoola.
We hebben een klein probleempje met de auto, die word Woensdag gemaakt, en dan kan Rob Donderdag meteen beginnen met werken.
Maar we zijn een uurtje van Brisbane vandaan, dus wie weet zien we elkaar nog eens.
Zodra ze een eigen stekkie hebben zijn jullie hier ook welkom om een bakkie te doen als jullie in de buurt zijn.

Cheers,
Jolanda

Wat goed dat jullie er al zijn dan! Rob heeft daar dus ook al een baan? Dat gaat mooi snel! We zullen vast nog wel eens daar in de buurt komen, want de Sunshine Coast blijft erg mooi :)

[size=20pt]GEFELICITEERD![/size]
5.gif
18.gif
3.gif
10.gif

Sorry hoor..... :grin:....ik zit weer in mijn smiley fase grinnik.

Veel plezier, 2 jaar alweer, time flies..... :grin:

[quote author=rob en jolanda link=topic=6695.msg138028#msg138028 date=1241571467]
Vandaag 2 jaar in Australië  :up:
[/quote]

En...... nog 2 erbij?  :grin:

Yippee 2 jaar!  :happysun: :happysun: :happysun: :happysun:

Time flies when you're having fun  :smile:

Groetjes,
Susan

[quote author=skippie link=topic=6695.msg138048#msg138048 date=1241601377]
[quote author=rob en jolanda link=topic=6695.msg138028#msg138028 date=1241571467]
Vandaag 2 jaar in Australië  :up:
[/quote]

En...... nog 2 erbij?  :grin:
[/quote]

En nog wel meer ook  :grin:

[quote author=jolanda b link=topic=6695.msg138054#msg138054 date=1241602483]
Lijkt me leuk om dan weer eens je eigen topic helemaal door te lezen.

Groetjes Jolanda  :up:
[/quote]

Leuk idee  :up:

Na anderhalf jaar in een caravan en in een bus, wonen we nu weer in een huis.
Aan één kant wel lekker, al die ruimte, maar ik zal het reizen en leven in de bus wel missen.
We hebben een erg leuke anderhalf jaar gehad en zeker geen spijt. Nu weer een paar jaar een gewoon leven tot de kids ouder zijn en dan willen we weer gaan reizen.
We hebben een campertrailer gekocht om te gaan kamperen in de vakantie's, en daar kijken we ook erg naar uit.
Oh ja, als iemand interesse heeft in een bus met 3 slaapkamers, stuur een pmmetje want de bus staat te koop.

Cheers,
Jolanda  :up:

Hoi Jolanda,
Wat vet zeg!! Zo'n levensstijl. Maar ik snap ook dat een beetje vastigheid ook lekker kan zijn. Ook voor de kids.
Succes in jullie huisje.

Als wij het ons financieel konden veroorloven om eerste een tijdje te gaan reizen en niet gelijk een het werk moesten, had ik echt een serieus bod uitgebracht. Maar helaas, tussen droom en daad staan de praktische bezwaren.....

Succes met de verkoop en veel plezier in jullie nieuwe huis!

Hoi Jolanda,

Het zal zeker in het begin vreemd voelen, het 'vaste' wonen.  Waar wonen jullie precies?
In ieder geval ik wens jullie heel veel woonplezier in jullie huisje.

Groetjes,
Susan

Dus het is jou niet gelukt bij Bunnings? Zochten ze er wel naar mensen dan? Ik had gereageerd op een advertentie op internet bij de Bunnings bij ons in Carseldine. Jij kunt dus ook niets vinden he? Het blijft moeilijk in deze tijd...

Back