Yes, wij gaan ook

hmmm.. ik moet volgens mij nog maar eens goed zoeken op hyves, want eriztten kennelijk veel meer xpditers op dan dat ik wist ;)

nou Annemiek veel succes met zoeken. Het is een hele klus om iemand te vinden. Bij Jolanda dacht ik heb ik nu wel de goeie te pakken. Moest even 3x kijken  :lol: maar er zitten er zat op.
En Jolanda heb je al een stukkie gereden met de bus? nou ja nog een paar weken he dan kan je genoeg achter het stuur zitten op naar het mooie NSW.

Denk dat Jack hard aan het klussen is.

groetjes,
Moon

Hi Moon, nee ik he nog geen groot stuk gereden, maar dat gaat morgen gebeuren. We gaan namelijk naar Bowen, dat is +/- 200 km van ons vandaan, dus een lekker stukkie  :lol:
We blijven daar trouwens maar 1 nachtje, en dan weer terug.
Volgende week Zondag komen m'n ouders aan in Cairns yahooooooo

Of Jack is aan het klussen, of zijn vrouw is bezig met een zware klus  :wink:
Spannende tijd voor ze....

Groetjes,
Jolanda  :up:

Jack is geloof ik even klaar met het forum. Hij verschijnt nog wel regelmatig op MSN. Geloof dat de laatste discussie die Jack hier had erg slecht bevallen is... Jammer, mis zijn gekke en rake opmerkingen wel hier.

Maar ben wel benieuwd hoe het inderdaad met hem gaat, met de baby, met het huis....

Sacha

Ow, dat is balen zeg, zonder Jack is het forum lang zo leuk niet meer.

Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat met het gezin en de woning.
Hopen maar dat alles goed gaat.

Wij zijn nu trouwens in Bowen, en dat is erg leuk en mooi.
De rit met de bus is goed gegaan, wel vreemd hoor, rijden met je huis hahaha  :lol:
Voor Rob wel vreemd om er naast te zitten, maar hij heeft zich ( bijna) nergens mee bemoeid  :grin:

Groetjes,
Jolanda

Wat is het toch een brave man! Blijft lastig voor mannen om hun vrouw te laten rijden en dan niets te zeggen of rare gezichten te trekken...

Jack schijnt trouwens inderdaad wel weer vader te zijn geworden en verder druk met zijn huis te zijn. Manlief spreekt hem nog wel eens op MSN.

Vind je enorm stoer om met je huis rond te rijden. Heb zelf altijd maar voor de makkelijker manier gekozen en Dirk lekker laten rijden met de camper, we hadden zo'n 6 persoons en dat vind ik toch echt te groot. Rij nu in een stationwagen, maar eerst in een VW Lupo en die pas 6 keer in zo'n 6 berth :lol:

Zo, dus Jack is weer vader geworden, leuk voor hem  :up: weet je ook wat ze hebben?
Jack mocht je dit per ongeluk lezen....van harte Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst.

De eerste keer rijden in onze eigen bus vond ik ook best wel eng hoor. Het idee dat je verantwoordelijk bent voor je hele woning is een raar idee. Maar dat went snel. En het leuke is dat het is toegestaan om naar vreemde mannen te zwaaien  :wink: want alle trucky's steken hun hand op  :grin: dus het is onbeleefd om niet terug te zwaaien  :lol:

Cheers,
Jolanda

PS @Sacha, sterkte met de verkoop van je huis, ik duim voor je hoor  :up:

Volgens de geruchten is het een zoon geworden. Hoera voor onze Jack!!!

Vind dat groeten inderdaad heel erg leuk. Onze oudste dochter heeft de laatste reis ook een tijd voorin gezeten en zag papa telkens een handje op steken naar andere campers en heeft vervolgens een hele tijd zitten zwaaien naar iedere andere auto die er voorbij kwam, maakte het voor haar alleen maar leuker dat we toen ook weer in de bewoonde wereld kwamen, meer auto's, maar natuurlijk wel weer minder groeten dan! Maakte voor haar niets uit, ze bleef enthousiast naar iedereen zwaaien.

En met dat huis komt het echt wel goed, ooit zal het een keer verkocht worden en we zijn van plan om de rest van ons leven in Australie te blijven wonen, dus wat maken die paar maanden dan uit.... :smile:

Hi  Jolanda, ohhh wat spannend je eerste grote rit komt er aan. Je heb je man goed getraind haha hij zal wel een hele dikke lip hebben van het bijten  :grin: het zal vast wel moeilijk voor hem zijn om zijn mond te houden.  :lol1: :loldevil:

Wat Jack betreft ik hoop dat ie zich nog eens aanmeld want ik vind zijn commentaar heerlijk direkt en hij geeft gewoon lekker zijn eigen mening moet toch kunnen.

Sasha je raakt je his wel kwijt, ik duim ook voor je.

Groetjes,
Moon

@Sacha
Goed zo  :up: lekker positief.
Wij zaten in het zelfde schuitje, we hadden de visa al, en het huis werd maar niet verkocht.Van alles geprobeerd, en uiteindelijk toch verkocht. En nu zijn we al weer 18 maanden hier. Het was het wachten waard.
Voor je het weet kunnen jullie ook lekker weg, ik blijf duimen hoor  :wink:

@Moon
Het is inderdaad niet meer leuk zonder Jack zijn  :evil: comentaar. Jammer  maar helaas.

Het was inderdaad erg moeilijk voor Rob om z'n mond te houden, maar hij vond het moeilijker om er naast te zitten. Hij vind het heerlijk om uren achter het stuur te zitten. Nog een paar weekjes, en dan....hit the road Jack  :grin:

Cheers,
Jolanda

Ik zou wel willen ruilen :roll: Maar ik moet nog wachten tot Juni 2009.

Maar jullie zien we zaterdag verschijnen.

Groetjes Jolanda

Vond ik ook.
Zijn je ouders al bijgekomen van de vlucht.
Veel plezier en een fijne vakantie.

Groetjes Jolanda

Ze zijn nu wel bijgekomen, maar ze waren blij dat we een nachtje Cairns hadden geboek, ze waren erg moe toen ze aankwamen.
Op de weg naar huis hebben we geluncht in Mission beach, erg mooi daar.
Maar ze vinden het hier ook erg mooi. We hebben ze al veel mooie plekjes laten zien en ze genieten er lekker van.

Groetjes,

Hebben jullie de "floods" overleefd met de bus. Het was weer raak in Townsville zag ik op het nieuws. 100 mm in een uur  :shock:

Groetjes Jolanda  :up:

Ok, het is weer tijd voor een up-date.....

We zijn 14 dec. vertrokken van Townsville eerst naar Bowen, daar 2 dagen geweest.
Toen naar Mackay, Yeppoon, Bargara, Marcoola, Beerwah, Brisbane, Byron bay met kerst, Nambucca heads, Nelson bay en 28 dec. aangekomen in Nowra.
Bij vrienden in de voortuin gestaan met de bus, en een gezellige tijd gehad. De 5de van januari zijn we met de kids en m''n ouders naar Sydney gegaan en 2 dagen in een hotel geslapen en de stad bekeken. De 7de m''n ouders naar het vliegveld gebracht  :cry: en wij zijn weer terug gegaan naar Nowra. We zijn de 13de naar een caravanpark gegaan, en nu op zoek naar een baan. Het gewone leven moet weer gaan beginnen.
De bus hebben we op Ebay te koop gezet, en zodra die verkocht is willen we hier een huis kopen. De kids vinden het reizen helemaal niks, en wij gaan over een paar jaar wel weer trekken, als de kids ouder zijn. Er is hier in de omgeving veel te zien en te doen, dus we vermaken ons hier wel een paar jaar.
Afgelopen weekend zijn we gaan kamperen in Honeymoon bay, dat was erg leuk, en mooi.

Cheers,

Wat een leuk avontuurlijk leventje Jolanda!
Ben benieuwd hoe het jullie bevalt in Nowra.Zal wel wennen zijn om nu op 1 punt te blijven, maar ik kan het me wel voorstellen dat het wel goed is om even wat vastigheid te hebben.
Jullie hebben natuurlijk veel gezien van de oostkust, waar vondt je het het mooist qwa natuur? ( Nowra? )
Veel succes met "settelen" !

Groetjes Ingrid

Back