YES YES YES< IK BEN WEER ONLINE< VANNUIT OZZ!!!

Hey Marina!!

Leuk te horen dat je goed bent aangekomen! Geniet ervan  :wink: 

Aan jou en Lin alvast spetterende Kerst en Oudjaar!!!!

Monique

Hey Girls,

Ben blij te lezen dat het meerendeel van de reis goed is verlopen.
Ik hoop dat jullie in ieder geval een geweldige kerst & oud & nieuw hebben daar bij jullie Lovers. :up:

@Marina, ik hoop dat je gauw internet hebt zodat we je vrolijke chit-chat weer kunnen meemaken hier op het forum... :up:

@Lin, zoals de rest al zei, Maart is vlakbij, nog even en dan begint ook voor jou het Ozzie avontuur.

Groeten,
Koen & Katrina

[quote author=Koengaroo link=topic=2614.msg41141#msg41141 date=1135086105]
@Marina, ik hoop dat je gauw internet hebt zodat we je vrolijke chit-chat weer kunnen meemaken hier op het forum... :up:
[/quote]

Hi Marina,

Even een berichtje in jouw topic...
Helaas nog steeds geen internet. Gelukkig werkt de "oude vertrouwde postbode" ook nog steeds en natuurlijk sms,
ookal moet je er tig sturen voordat je je hele verhaal kwijt bent :).

Zomervakantie zit er voor jullie alweer op. Morgen (zodirect dus :wink:) gaat Phil voor het eerst naar z'n nieuwe school.
Ik ben zeer benieuwd hoe het is gegaan.

Ook ik hoop dat jullie snel internet hebben. Kan je ons weer op de hoogte houden van het rijlen en zijlen.
We missen je op het forum :cry:.

Groetjes,
Mel

HALLO LIEVE LUITJES!
eindelijk na 2 maanden weer contact met de bewoonde wereld haha!
tjonge jonge zeg, dat was even afzien met afkick verschijnselen! ik hoop dat jullie mij niet vergeten zijn!Ik zal een nieuwe topic openen om mijn nieuwe avondturen te vertellen, ik zit hier nl al aan de 30 pagina''s.
dus deze topic sluit ik maar af en begin een nieuwe, zo heb ik dat 2 maanden geleden toch ook eigenlijk gedaan!
Tot in het topic; ozzie ozzie ozzie oi oi oi~!!

thanks voor alle lieve berichtjes en jullie engelen geduld!!!
Marina

Free at last, free at last....

Thank god allmighty, I am free at last!!!! :-D

Welkom terug Marina! :up:

Back