YES YES YES< IK BEN WEER ONLINE< VANNUIT OZZ!!!

[quote author=Koengaroo link=topic=2614.msg40501#msg40501 date=1134558148]
je moet wel lezen hoor Rene [/quote]

Ik kan wel goed lezen. Ik heb het zelfs twee keer gelezen (vier keer als ik het na lezen met mijn bril op mee reken).

Er staat héél duidelijk "doe MIJ maar twee porties", en NIET "doe ONS maar twee porties".
[quote author=Koengaroo link=topic=2614.msg40501#msg40501 date=1134558148]
doe mij maar 2 porties [/quote]

Hebberig hoor!!

Maar je maakte het wel weer goed door te zeggen dat je het eerlijk zal delen met Katrina. :up: :rotflmao:

Rene

Nou Marina... Goeie vlucht alvast! Enne... je blijft toch wel posten hier he? Er zijn zat mensen waar je niets meer van hoort als ze eenmaal down under zijn, maar het is juist zo leuk om over de eerste tijd te lezen en hoe het nu met de mensen gaat daar. Hoe ze het doen enzo :)

Toepasselijk voor vannacht:
schaap schaaap schaaaaaap schaaaaaaaaap schaaaaaaaaaaaaap! Dan heb je wat te tellen, want ik denk zo maar dat je van de spanningen niet veel zult slapen ;)

:eek:fftopic:
[quote author=Annemiek link=topic=2614.msg40507#msg40507 date=1134560007]
Er zijn zat mensen waar je niets meer van hoort als ze eenmaal down under zijn, maar het is juist zo leuk om over de eerste tijd te lezen en hoe het nu met de mensen gaat daar. Hoe ze het doen enzo :)[/quote]

Hier geef ik Annemiek groot gelijk in! Dus houdt ons op (in) de hoogte, PLEASE!

Rene

[move]  :plane:[size=14pt]Australia, here I come!!! :)[/size][/move]

Hey Marina,

Eindelijk is het (bijna) zover :happysun:.
Op weg naar je "home country"!!!
Heel veel geluk toegewenst :up:.
Ik spreek of lees ik je weer snel.

Tot (gauw :))...,

Groetjes,
Mel

Goede reis, Marina!
Het weer is hier in Perth niet al te best (brrr koud en regen, alhoewel 20 graden niet te slecht is, maar het hoort al zomer te zijn... en warm!!!)

Anne Marie

Hey Anne Marie, 't is toch al gauw 10 to dertien graden warmer dan hier in Nederland......

Vergeet niet dat de dames de zonnetjes  :happysun: :happysun: van het forum zijn, dus die brengen wel wat warmte en liefde mee..... :thinking: al zal dat eerder aan de Ozzie mannetjes besteed worden dan aan de rest... :-D :up:

Nederland wordt na morgenochtend weer een stukje kouder... :cry: :oops: :|

Ik hoop je snel weer te zien Marina, maar die beslissing ligt helaas niet alleen bij mij.

Als je weg bent zal ik de foto inscannen zodat de andere leden hier er ook van mee kunnen genieten.
Maar de mooiste (en ingelijste) heb je natuurlijk zelf.

Liefs, Bart

Hé Marina........
Prettige vlucht samen met Lin..........komt wel goed met jullie samen.

Tot horens vanuit Perth

Bert

Hi Marina and kids.

Ik hoop dat ik niet te laat bent, maar een hele goede reis
en veel geluk in je nieuwe land.
Maak er maar wat van, in dit mooie land

Gr Ineke en Ton  :later:

Hey Marina,

Op dit moment zit je waarschijnlijk nog hoog in de lucht. (was al aan het rekenen qua tijd :-D)
Vanochtend was het wel héél vroeg, he...pfff half vijf opgehaald worden om naar Schiphol te vertrekken.
En dan het afscheid :|...

Ik hoop dat jullie nog een beetje hebben kunnen slapen in het vliegtuig.
Hoe vonden de kids het? Hebben ze zich wel kunnen vermaken?
Rust lekker uit de komende dagen (weken? :roll:). Ik spreek/ lees je binnenkort :).

Groetjes,
Mel

Hey Marina,

Nou, tegen de tijd dat je dit leest kan ik beter zeggen.... WELKOM IN PERTH!!! En heel veel sterkte met settelen zo de eerste paar dagen...weken. Ik kom al gauw achter je aan, heb een optie op een ticket op 20 januari. Gezellig, dan kan ik nog bij je verjaardag zijn en jij bij de mijne in maart!!! En wat een heerlijk vooruitzicht meid, de zomer staat voor de deur en ze voorspellen dat ie dit jaar heeeel lang gaat duren, yeeeehaaaa!!!

Liefs, Marielle

Hoi Marina,

Alles goed ????? Is het met de kids ook redelijk gegaan?

Groetjes Miranda  :)

Hallo, ik reageer maar ff ,want ik denk dat marina de eerste dagen wat te druk is, en ze heeft nog geen internet thuis.
De vlucht was errug gezellig,in eerste instantie was er geen plek voor ons naast elkaar, maar er was 1 stoel over, dus mochten we langs elkaar. 12 uur gekletst en weinig geslapen, Phil was een engel, al die tijd tv gekeken en nintendo gespeelt, geen piep, zo lief. en Scott ........... ook een (b)engeltje ,veel gehuild, zodra marina 1 pas van hem verwijderd was, begon ie te huilen. Sliep ie eindelijk, moest ie uit zijn bakje ivm turbulentie. Toen 2,5 uur in Singapore ,beetje opgefrist en door naar Perth. Toen zat ik 8 rijen achter marina, en dat was balen, vantevoren konden we elkaar een beetje helpen met Scott, en gezellig kletsen, en nu zat ik daar maar, dus maar ff geslapen. DE AANKOMST : 6 koffers van Marina, 1 megakoffer van mezelf, rugzak,2 handtassen,buggy en 2 kinders, nou, geloof me, dat was een kleine volksverhuizing..
Toen moesten we aangeven wat we bijhouden, marina had houten ! speelgoed voor de kids, dus in t rijtje om te laten controlrern, maar gelukking hoefden er geen koffers open, moesten ze alleen ff allemaal ! op de band, en toen EINDELIJK naar de aankomsthal, waar onze ozzies al stonden te wachten......... :-D :-D :-D
Even de heren ons verhaal verteld, nummers uitgewisseld, en allebei op pad, ga vandeweek bij marina in haar nieuw huis op bezoek, maar eerst ff bijkomen met mijn eigen ozzie. Al met al, een hele geslaagde vlucht, ik denk dat het erg fijn is als je je verhaal kwijt kunt tegen een bekende als je gaat emigreren, het is toch wel een emotionele stap.. hopelijk wordt mijn vlucht eind maart net zo gezellig.
Nou, ik ga ervantussen, ff in mijn zomer outfitje springen, want het is hier HEERLIJK weer.

groetjes Lin

Hoi Lin,

Genietse nu je erbent. Altijd fijn als je op zo'n manier een gezellige vlucht hebt, voor hetzelfde geld zit je naast een onbekende 'zeursmeur'  :-D.

Groetjes Miranda  :)

Hey Lin & Marina,

Fijn dat alles over het algemeen goed is gegaan.
Leuk om alvast wat te lezen over jullie reis.

@ Lin: Geniet van je "korte" verblijf en natuurlijk van de  :sunny:. Hier heeft het alweer wat gesneeuwd :freezing:.
Enne, maart is het zo, he :). Ook met jou leven we mee en tellen we mee af :wink:.

@ Marina: Geniet van je nieuwe leventje in Oz. Nu eerst eens een lekkere lange zomervakantie, he :roll:.

Groetjes,
Mel

Hoi Lin en Marina,

Fijn om te horen dat jullie heelhuids zijn gearriveerd in Ozzie.
Jullie hebben gelukkig veel steun aan elkaar (gehad).
Leuk dat je ons ff op de hoogte houdt van jullie reis.

Nou Lin......geniet maar ff met je lover daar in Ozzie.

En Marina........jouw nieuwe leven is nu definitief begonnen.
We lezen je binnenkort wel weer.

Groetjes, Bert

Zeker dat je dit lees in Oz! Ik hoop dat je vlucht goed is geweest zonder problemen.

In ieder geval Welkom daar en dat alles loopt zoals je hoopt en wenst.

In ieder geval Kerst en Nieuw Jaar daar.
Have a good one!!

Rene

Back