YES YES YES< IK BEN WEER ONLINE< VANNUIT OZZ!!!

Goedemorgen Marina,

Goed geslapen?!
Weer een dagje/nachtje dichterbij  :happysun:.
Nog maar één week en een dag, jemig...wat vliegt de tijd (of het kan nu niet snel genoeg gaan :|,
want wachten duurt ook altijd zo lang).
Heel veel succes weer met het doorkomen van je dag :wink:.

Groetjes,
Mel

Hoi allemaal.
het doet me goed berichtjes te lezen van jullie!!  :up:
Ben inmiddels ingetrokken bij mijn oma en zit nu nog thuis (heb nog adsl tot de 13e!) de boel in te pakken, fotos te copieeren op dvd en mijn muziek van de computer aan het branden op cd's. De koffers zijn bijna klaar. De laatste was opgevouwen en ingepakt, de laatste kleine dingetjes nog en dan zitten ze vol!
Het was raar om weg te gaan op het werk maar het deed me wel goed dat ze zoveel voor me hebben gedaan. Ik kreeg een contactboekje (boekje wat leerlingen bijzich hebben en thuis moeten laten ondertekenen als ze een te laat stempel hebben e.d.) Op elke bladzijde had iemand wat geschreven met een foto erbij. Natuurlijk had ik ook een LESVERWIJDERING 6 DECEMBER stempel erin!
Leuk!
Maargoed ga weer even verder, de computer heeft net een cdtje uitgespuugd....
KRIEBEL KRIEBEL KRIEBEL dat kun je wel zeggen ja!

Hoi Marina,

Nu komt het steeds dichterbij voor je.
Je bent dus al bijna klaar met alle voorbereidingen......spannend hoor.
Eind volgende week zit je in het vliegtuig.

Bert

ow, roep dat niet te hard. vindt het nu gewoon nog het ergst dat ik mijn opa en oma moet achterlaten......

Hey Marina,

Nog een weekje, he meid..., dan zit je in het :plane:
Ja Marina, we tellen en duimen gewoon met je mee :wink:.
Btw, hebben je opa en oma ook internet? Misschien een rare vraag, maar toch... :|

Groetjes,
Mel

Hé Marina,

Heb je nog internet?
Ik wil je vast een hele prettige vlucht toewensen!
Tot horens vanuit Ozzie!

Bert

oeehhh.... nog 2 nachtjes slapen!! Spannend!! :) Onwijs veel succes en plezier straks  :up:
En veel geluk in Perth met Mike, kids en het mooie weer!  :beach: :happysun:

Hallo allemaal!
Nog even een laatste berichtje voor ik vertrek. De koffers staan bij mijn opa en oma in de hal en vannacht worden we om half 5 opgehaald door de schiphol taxi.....
kan het nog steeds niet geloven hoor.
Allen hartelijk dank voor medeleven enz. Ik heb zelf al wat mensen uitgezwaaid hierop het forum en vindt het gek dat ik nu zelf aan de beurt ben.
Nou tot het volgende berichtje vanuit (of singapore) of Perth!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WAAAAAAAAAAAAAAAAAHOOOOO Tot snel!!!

Mocht ik iemand niet meer hebben gesproken trouwens; ben er dan misschien niet meer aan toe gekomen. Ik ben zo snel mogelijk weer IN TOUCH!!!

Ik hoop dat je een relaxte vlucht hebt en .....vooral veel knuffelen als je er bent  :) :)

Miranda  :)

Nou Marina, nog een half uur, en dan ben ik klaar met werken, dan vanmiddag koffer in de auto en naar het Ibis-hotel.

EN DAN ZIE IK JE MORGENVROEG OP SSSSSSSSSSSSSSHHHHHHIIIPPPPPPPPHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLL !!!!!!!

yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

groetjes Lin

Beide Dames,

'K wens jullie een goede reis en een warm :hi: bij aankomst in het nieuwe thuisland.... :up:

Geniet van het mooie weer voor ons en stuur een beetje zon onze kant op, mag per PM..... :-D

Greetz,
Koen

ja, net ff op CNN t weer gecheckt, vrijdag als we aankomen 26 graden, de dagen die daarop volgen 30 graden, dus moet lukken, om wat zonnestralen naar nederland op te sturen, heh heh  :evil:

groetjes lin

@ Lin en Marina

Ook van ons een goede vlucht en een behouden aankomst.
Als je de kans krijgt om onderweg eea nog even mede te delen, dat zou leuk zijn!!

Verder wil ik me ook aansluiten bij Koen. Een PMmetje met wat lekker warm weer of beetje warme zon wil ik ook wel hebben. Ben niet hebberig, een klein beetje (zakformaat) is voldoende!!

Vlieg ze, dames!!

Rene

Top, ik verwacht je Pmmetje... doe mij maar 2 porties, Katrina kan maar niet wennen aan het weer hier, ze wil zo graag terug naar het warme Oz...  :| :up:

[quote author=Koengaroo link=topic=2614.msg40501#msg40501 date=1134558148]
doe mij maar 2 porties, [/quote]

Wordt ie meteen hebberig!!
:loldevil:

Nee Rene... eerlijk zal ik alles delen, de 2de portie is voor Katrina... je moet wel lezen hoor Rene, haal anders even een nieuwe bril, wie weet helpt dat...  :evil: :-D

Back