Yuud and her family are going to VIC

Ja hoor. Voor een paar extra likes type ik wel een eindje weg :p

:D

Genoeg likes om meer te typen dacht ik zo. Goed om te horen dat ze het zo naar haar zin heeft. Was natuurlijk even een spannend vertrek. Top!

Nou, kan niet alles hier erop gooien zonder permission, copyright blablabla ;)

Maar kan denk ik wel zeggen dat ze happy campers zijn (letterlijk) Dus als je een bakkie wilt doen op je trip, wel ff melden. Voor hetzelfde geld zijn ze out bush, camping.

Oh oh, van de eerste pagina af. Tijd voor een update dan maar?

Alles nog soepeltje in Altona. Kids spreken vloeiend Engels en Nederlands met een mooi accent ;) Ook het Japans begint te komen. Denk ik... kan het toch niet controleren of ze het goed uitsprekene. School is super, helemaal goed!
Ik (lees Yuud) ben lekker bezig met fotografie. Gaat lekker, even wennen, maar een nieuw land, nieuwe omgeving geeft ook de mogelijkheid voor een frisse wind door de tent.

Nu 'helaas' even in Nederland want eigenlijk is Australie toch veel fijner, en de zomer hier lijkt op de winter daar. Dus straks gauw weer terug naar Melbz!

(Volgende mag je zelf weer doen hoor Yuud als je wilt ;) )

Hey @afterbang , hoeveel vraag je tegenwoordig voor het updaten van de lastvaza?
Mooi om te lezen dat alles goed gaat! Veel plezier in Nederland en straks lekker weer thuis in Melbourne. Frisse wind? Nieuwe koers met de fotografie?

Back