zeker of twijfel

Pas op met emigreren met allerlei achterdeurtjes... ga er 100% voor, of blijf thuis zou ik zeggen. Het is niet zo dat je, als je het eenmaal hebt geprobeerd, je een soort rust kunt vinden in 'ik weet wat het is' en we hebben een 'avontuur beleefd'. Australie is een virus. Het laat je nooooooooooit meer los! Waar je uiteindelijk ook neerstrijkt. Bezint eer ge begint. En dit terwijl jullie het afscheidfeestje al hebben gepland en de tickets al hebben... Good luck! Maak er wat moois van en blijf in ieder geval 2 jaar. Daarna kun je nog een paar keer heen en weer :).
Cheerio!!

Hoi Kathleen ik lees nu pas dit berichtje wat een reply op mijn berichtje was ( ik loop erg achter met het bijlezen van berichtjes )Maar ik wilde wel ff reageren.
Wij gaan er de volle 1000% voor hoor! Mijn reactie was op iemand anders, met het idee , dat als het misschien niet wordt wat je verwacht in Australie, je dan altijd een keuze hebt om terug naar NL te gaan. Ik heb het er niet over dat het makkelijk zal zijn of dat wij dat zo snel zouden doen.
Wij hebben het idee dat het ons er wel gaat bevallen, maar we weten ook niet of dat meteen in de eerste beste plek gaat zijn waar we ons neer strijken. Mocht het daar niet zo naar ons zin zijn , kunnen we altijd hogerop in QLD of zelfs naar een andere staat verhuizen ( we hebben een SI 175 gelukkig )
Ik wil maar zeggen, je kunt niet alles van te voren weten, maar je hebt altijd keuze's! Bij problemen moet je een oplossing zoeken , en voor de een zal dit terug naar NL zijn en voor de ander een verhuizing in Oz of wat dan ook.

Ik hoef me dus niet te bezinnen , zoals je mooi omschrijft hoor.No worrie's about us, wij hebben totaal geen twijfels en alleen maar ontzettend veel zin in!!! :smile:

Back